[A6 C4]Migająca czerwona kontrolka? Audi A6 C4 1.8 96r
- FlySeba
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 102
- Rejestracja: 16 paź 2008, 15:52
- Lokalizacja: Poznań, Warszawa, Nasielsk
- Kontakt:
skater, byłoby dobrze, bo ja też się borykam z palącą kontrolką. Na razie przejrzałem kable, kostki, płyn niedawno wymieniany, ABS działa (wcześniej lekko był wysunięty czujnik i ABS załączał się w końcowej fazie hamowania).
Klocki mam ok, choć nawet nie mam pojęcia co to za klocki. Wiem, tylko że są do d..y. 3 hamowania i fele czarne. Może zmienię na nowe, bo może coś z przewodami zatopionymi w klocku coś nie halo...
Klocki mam ok, choć nawet nie mam pojęcia co to za klocki. Wiem, tylko że są do d..y. 3 hamowania i fele czarne. Może zmienię na nowe, bo może coś z przewodami zatopionymi w klocku coś nie halo...
Usunieto pkt.29 regulaminu.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
skater może mieć dużo racji, ostatnio podłączałem się VAGiem do autka i po zapaleniu silnika czerwona kontrolka nie mrugała, wrzuciłem skanowanie ogólne i gdy komputer doszedł do skanowania ABSu kontrolka (i) zapaliła się i były 3 piknięcia, suma sumarum również uważam, że czerwona kontrolka ma coś wspólnego z ABSem
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL
Dobra Panowie, dziś załatwiłem problem migającej kontrolki i trzech pisków - pełen sukces :mrgreen: Tak jak pisałem wcześniej, robiłem zwarcie w wypiętych czujnikach i nic to nie dało. Chciałem zlokalizować kostkę od tych kabli gdzieś w kabinie, ale jakoś nikt mnie w tym nie wspomógł. Dlatego w akcie desperacji rozciąłem kable pod maską, zrobiłem zwarcie i co? ÂŻadnego pisku ani mrugania. Wychodzi na to, że któraś żyła była przerwana bliżej klocków i zwarcie w samej kostce przy klockach nic nie dawało. Tak więc jednej mrugającej kontrolki mniej na świecie Nie będę za nią tęsknił. Powodzenia dla tych, którzy ciągle walczą!
Z braku czasu dopiero teraz napiszę o tym ze i ja rozwiązałem problem migającej lampki. Przyczyną migania jest zużyty w połowie klocek hamulcowy. Szkoda go jeszcze wymieniać więc zdjąłem kostkę od czujnika hamulców, kawałeczkiem druta zrobiłem przejście tak zeby zamknąć obwód. Wtyczki już nie dało sie nałożyć z powrotem wiec owinąłem szczelnie obie wtyczki taśmą przed zabrudzeniem i tak żeby nie latała luźno i problem migającej lampki rozwiązany. Za jakiś czas gdy wymienię klocki podłącze z powrotem czujnik.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
a ja chyba się pospieszyłem z radością, przez 3 dni (odkąd skręciłem przewody pod maską) sprawdzałem tą kontrolkę i było OK, dzisiaj wsiadam do auta i piknęło 3 razy ale zaraz zgasło, lecz po chwili znowu piknęło i tak już zostało, zły jestem jak jasna cholera bo już nie wiem co w tym aucie siedzi
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL
podlanczam sie do tematu poniewaz to samo jest u mnie, stan plynu ok, przewody od czujnikw zwarte w komorze silnika i jest tak gdy uruochmie silnik przy otwartych drzwiach kierowcy nic nie pika nic nie miga jak tylko je zamkne dzwiek otrzegawczy i migajaca kontrolka juz jest, do wlacznika swiatla w kabinie ktory wlancza swiatlo w kabinie po otwarciu drzwi ida 2 kable jeden wlasnie od swiatla w kabinie i drugi ktory ma jakies powiazanie z ta kontrolka od hamulca tylko jakie :?: dodam ze autko zostalo wprowadzone do garazu i nic wtedy sie nie swiecilo nic nie pikalo po 2tygodniach postoju uruchomilem silnik i takie cuda sie dzieja, jeszcze jedno czy pompa vacum ma cos wspólnego z ta kontralka poniewaz u mne ona nie byla dokrecona przez co tamtedy olej wyrzucalo
Hehe, widzę ze i nie tylko u mnie historia z czerwoną kontrolką powraca. Pojawiła się po wymianie tych gumowych przewodów hamulcowych przy kołach z przodu. A od jesieni spokój był odkąd klocki wymieniłem i płyn przy okazji. Tym razem 3 piknięcia i kontrolka włączają się po kilkunastu metrach jazdy. I tak się zastanawiam czy to wina czujników w klockach (takie średnio budżetowe). W sobotę spróbuję zmostkować kostke i się okaże czy to czujniki przy klockach czy co innego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
koledzy dziś zaobserwowałem nowy objaw, otóż od jakiegoś czasu cieszę się licznikiem z AC/BC, a tam ta kontrolka jest duuuża, w sumie piknięć nie ma bo jest głośniczek zwalony ale kontrolka czasem zapala się od razu, czasem po jakimś czasie, dzisiaj w trasie była ładna pogoda i nie włączałem nawiewu, po ok. godzinie jazdy (bez migającej kontrolki) włączyłem nawiew i w tym samym momencie kontrolka się zapaliła, albo zajebisty przypadek albo mają te dwie rzeczy coś wspólnego
dodam, że VAG wywala błędy klimatronika związane klapami nawiewu, ale wszyscy mi mówią, że nie ma się czym przejmować, sam już nie wiem
dodam, że VAG wywala błędy klimatronika związane klapami nawiewu, ale wszyscy mi mówią, że nie ma się czym przejmować, sam już nie wiem
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL
Miałem podobny problem - 3 piknięcia i zapalająca się kontrolka. Jak się okazało w moim przypadku rozładowujący się akumulator i jego małe napięcie po odstanej nocy powodował ta sytuację. Akumulator rozładowywał się przez przetarty kabel od zasilania tylnej rolety - który uszkodził się przez moje kilkakrotne wyciąganie w wkładanie rolety elektrycznej( chyba niewłaściwie go chowałem pod półką)!!! Niestety zanim rozgryzłem ten problem zdążyłem wcześniej wymienić niepotrzebnie akumulator na nowy. Na nowym to samo było ale znacznie rzadziej.
awwor
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 466
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 12:58
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemyśl
- Kontakt:
jak już kiedyś pisałem, mam pod maską przecięte przewody od czujników klocków i zwarte ze sobą,
wczoraj, troszkę grzebałem pod maską i postanowiłem sprawdzić co się stanie jak te przewody rozłączę, po tej operacji na desce wyskoczyła mi taka kontrolka
a później tradycyjnie 3 piknięcia oraz (i), wygląda na to, że to ta pierwsza kontrolka jest od czujników ścierania, tylko teraz pytanie od czego jest ta druga migająca????
jakieś pomysły??
wczoraj, troszkę grzebałem pod maską i postanowiłem sprawdzić co się stanie jak te przewody rozłączę, po tej operacji na desce wyskoczyła mi taka kontrolka
a później tradycyjnie 3 piknięcia oraz (i), wygląda na to, że to ta pierwsza kontrolka jest od czujników ścierania, tylko teraz pytanie od czego jest ta druga migająca????
jakieś pomysły??
Pierwszy, gigantyczny forum Audi A6 w Polsce. Gratuluję! A6Klub.PL
Panowie, podepnę się pod temat:
od kiedy kupiłem swoje autko to mruga mi kontrolka klocków. z prawej strony pod maską mam wyciągnięty jeden kabelek od czujników klocków. zapewne urwał się poprzedniemu właścicielowi i nie chciało się tego zrobic..
jedyna opcja aby kontrolka przestała migać to podłączenie owego kabla czy można coś innego (niefabrycznego ) z tym zrobic ? (nie zalezy mi na tym czujniku)
jeśli nie to wytlumaczcie mi gdzie dokładnie podłączyc ten kabel?
pozdrawiam
od kiedy kupiłem swoje autko to mruga mi kontrolka klocków. z prawej strony pod maską mam wyciągnięty jeden kabelek od czujników klocków. zapewne urwał się poprzedniemu właścicielowi i nie chciało się tego zrobic..
jedyna opcja aby kontrolka przestała migać to podłączenie owego kabla czy można coś innego (niefabrycznego ) z tym zrobic ? (nie zalezy mi na tym czujniku)
jeśli nie to wytlumaczcie mi gdzie dokładnie podłączyc ten kabel?
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 71
- Rejestracja: 28 sie 2009, 10:20
- Lokalizacja: Szczytno
Podepnę się pod temat, bo mam podobny problem... po przekręceniu zapłonu 3 piknięcia a po uruchomieniu silnika miga (!) czerwona kontrolka od hamulców a po ruszeniu załącza się dodatkowo od abs-u... tarcze i klocki nówki ate przód i tył... Elektryk sugeruje mi, że czerwona lampka od hamulców sygnalizuje walnięty kabel od czujników w klockach a lampka abs że prawy przód czujnik wywala błąd - ogólnie że do wymiany... Dziś zaobserwowałem jeszcze coś nowego, po przekręceniu kluczyka nie zawsze od razu są piknięcia i po starcie silnika nie zawsze świeci czerwona lampka od hamulców... po ruszeniu ok 10 km/h zapala się lampka abs i zaraz od hamulców... jestem przekonany, że te 2 lampki mają ze sobą coś wspólnego, może w przypadku błędu abs u mnie automatycznie pokazuje awarię hamulców sygnalizując to właśnie czerwoną lampką No bo gdybym miał walnięte te kable od wtyczki od czujników w klockach do kabiny co idą to powinny zapalać się za każdym razem po przekręceniu kluczyka... a tak nie jest. Nie wiem już może się mylę, nie mam pomysłu na rozwiązanie tego problemu, nawet nowy czujnik abs kupiłem, fakt że taniocha za 70 zł i dalej wywala lampka abs, czyżby przypadek że nowy czujnik jest walnięty? czy problem tkwi w czymś innym
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga