Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi A6 C4] centralny zamek, brzeczaca pompka, uciekajece p

Wnętrze
tomasss82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 14 mar 2009, 14:43
Lokalizacja: biłgoraj

Post autor: tomasss82 » 30 mar 2010, 23:21

Naprawione, nieszczelność w pompce i jeszcze przepalona ścieżka na płytce.
b3,2.3 ng quattro 88r i
a6 c4 2.6 abc quattro automat

Tipp-ex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Tipp-ex » 24 kwie 2010, 21:03

Mialem to samo kupilem nowa pompke na allegro tzn uzyana , ale ok mialem takie same objawy gdzies pompka sama w sobie przepuszcza nie w instalacji nie chcialo mi sie naprawiac kupilem druga, pamietaj tylko zeby kupic taki model jak masz pod siedzeniem!!!!!!! dokladnie taki sam numer czasami jest z literka czasmi nie !!!!
A6 C4 2.5tdi
A6 C5 1.8T
Seat Cordoba 1.9 TDi
Renault Thalia 1.4 v8
Renault Megane Coach 1.4 16v
Vw Passat 1.9 TDIi

Awatar użytkownika
Sławek1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 18 cze 2010, 13:52
Lokalizacja: podkarpacie

Post autor: Sławek1 » 06 kwie 2011, 09:39

Miałem również ten problem, i na początku nie robiłem nic ale po jakimś czasie pęknięcie gumki w siłowniku klapy bagażnika powiększyło się na tyle że pompka nie dała rady zamknąć zamków.
Po przekręceniu kluczyka w celu zamknięcia pompowało ok 10-15 sekund, rygle w drzwiach się zapadały i wyglądało na to że popompuje jeszcze trochę i przestanie.
Jednak gdy wracałem potem do auta to okazywało się że jest otwarte, na początku myślałem że nie zamknąłem ale gdy to się powtarzało to czekałem aż zamknie i przestanie pompować.
Tutaj się zdziwiłem gdy po dłuższym czasie pompka przestała pracować i rygle w drzwiach wyskakiwały no i auto otwarte.
Wtedy w dziale ogłoszeń wyraziłem chęć zakupu samej gumki uszczelniającej do siłownika lub uszkodzonego siłownika z dobrą gumką.
W odpowiedzi na ogłoszenie Hincó za co mu chwała poddał mi opatentowany przez niego pomysł z obciętymi palcami z rękawic <lol>
Wykorzystałem do tego nie rękawice lateksowe - miękkie i rozciągliwe tylko silikonowe (są one również cienkie ale znacznie sztywniejsze i przez to znoszą lepiej ciśnienie, nie robi balonów.
Dałem 4 palce z tym że każdy nakładany oddzielnie i końce oklejane izolacją (najpierw jeden i na plastik siłownika oraz drut izolacja, potem drugi i na plastik siłownika oraz drut izolacja itd) i po 4 warstwie drut w miejscach gdzie było okręcane izolacją, drut też owinąłem izolacją żeby nic ostrego nie sterczało.
No i gotowe. Działa jak należy.
Czas pokaże jak długo mam nadzieję że do czasu aż się zestarzeje tworzywo rękawic <brawo>
Zdjęć nie robiłem bo nie bardzo miałem wtedy czym, ale chyba jasno i przejrzyście to opisałem.
A6 2,5 TDI AEL

Awatar użytkownika
Kamil_2009
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 20 wrz 2010, 13:13
Lokalizacja: Miedźno/ Wrocław

Post autor: Kamil_2009 » 27 paź 2011, 22:18

Witam kolegów

Jako, że miałem ten sam problem co wy także starałem się użyć różnych patentów do jego rozwiązania... sugerowane wcześniej rękawiczki dają rade lecz maja ta wadę że ich żywotność jest dość krótka... przynajmniej u mnie

Ale po kilku nieprzespanych spędzonych na kombinowaniu nocach wreszcie wpadłem na pomysła...

Oto on

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


sposób montażu

-Owijamy taśma samowulkanizującą plastik przy siłowniku aby uzyskać odpowiednia średnicę
-Nakładamy owy silikonowy obiekt pożądania niemowląt
-Zakręcamy drutem szerszą część
-Nad smoczkiem ja zastosowałem kawałek rurki przelewu paliwa aby to miejsce zabezpieczyć przed zsuwaniem smoczka i zabezpieczyłem drucikiem

Jestem w fazie testowania rozwiązania i póki co (odpukać) sprawuje się świetnie.

Co do tego, że jest to druciarstwo jestem umiarkowanym optymistą. Wolałbym oryginał ale skoro pan Audi w swej genialności nie przewidział w sprzedaży w ASO części, która miała 100% prawdopodobieństwo awarii to trzeba sobie radzić samemu.

Pozdrawiam

kris2400
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 31 lip 2011, 13:46
Lokalizacja: Bytom

Post autor: kris2400 » 14 gru 2011, 16:22

Czesc. Miałem ten sam problem z zamkiem od klapy, znalazłem cięgno od zamka z audi 80 ściągnąłem z niej gumową harmonijkę pasowała idealnie do środka tego siłowniczka uszczelniłem trochę silikonem i działa jak tralala :)

bartolomei
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 paź 2011, 21:25
Lokalizacja: Legnica

Post autor: bartolomei » 28 sty 2012, 21:15

Witam, w mojej audi wyskoczył jak widzę standardowy problem, czyli centralny otwiera auto a pompka jeszcze buczy pod kanapą jakieś 15 sekund, ale wszystko się zamykało i otwierało. Ale dziś prawdziwy zonk: przy przekręceniu kluczyka w drzwiach słychać syk z pod klapy bagażnika i bagażnik już się centralnie nie otwiera. Najgorsze jest to że kluczykiem też nie mogę go otworzyć, kluczyk wchodzi ale się nie przekręca. Ma ktoś jakiś sposób aby dostać się do baga i naprawić ten zapewne "dziurawy" siłownik.

bartolomei
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 paź 2011, 21:25
Lokalizacja: Legnica

Post autor: bartolomei » 29 sty 2012, 17:48

Andi 2.5 tdi, Dziś próbowałem otworzyć bagażnik, po 15 minutach walki różnymi preparatami kluczyk się przekręcił, ale pech chciał że razem z całym zamkiem. Nie wiem co teraz mam robić, rozwiercać zamek wiertarką czy co. Jest jakiś inny sposób?

bartolomei
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 04 paź 2011, 21:25
Lokalizacja: Legnica

Post autor: bartolomei » 31 sty 2012, 20:17

Klapa otwarta <okok> Udało się poprzez zwiększenie ciśnienia, a mianowicie przytkanie przewodów przy pompce centralnego odpowiedzialne za otwieranie drzwi i dzięki temu poszło większe ciśnienie w siłownik przy klapie, który mimo dziury otworzył zamek.

Janek82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 26 mar 2012, 22:33
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Janek82 » 30 mar 2012, 22:59

Podpinam się pod temat.

Ostatnio kupiłem a6 c4 avant ze spaloną pompką, kolega wymienił mi silniczek w pompce i objaw jest taki wszystko ładnie działa zamyka się i otwiera i nagle czasem po 2 min a czasem po 10 minutach podczas jazdy autem pompka pompuje chcąc otworzyć otworzone już auto, pompuje cały czas co może być tu przyczyną ?.A ostatnio dodatkowo auto zaczęło się samo zamykać i teraz wszystkie 3 wtyczki po odłączałem bo nie chce spalić pompki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga