Forum Audi A6 / A7 Klub Polska - Zapraszamy




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony Audi A6 Opony i felgi Audi A6 motostacja.pl w a6klub.pl Opony samochodowe OC/AC sklep z częściami samochodowymi forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Opony Audi A6
Felgi Audi A6
Części
samochodowe
Opony
samochodowe
Kup OC/AC
Express Parts
Przepływomierz
powietrza
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Wielowahacz master sport
Autor Wiadomość
Xray T2 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Krzysztof
Pomógł: 8 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 567
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2019-09-08, 16:11   Wielowahacz master sport

Nadszedł czas na wymianę wielowahacza, zdecydowałem się na master sport. Tak wiem jest niższa półka cenowa ale jestem ciekaw czy faktycznie jest cena/jakość.
Fakt że u mnie wymieniałem tylko dwa górne wahacze a reszta jest jeszcze od nowości od 2000r. Zużycie oryginalnych wahaczy to zauważyłem popękane gumy tulei, niema luzów i nic nie puka.

Pytanie czy ktoś na forum korzysta z wahaczy master sport.
_________________
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 61 razy
Wiek: 28
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 2432
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2019-09-08, 22:45   

Czytalem opinie na innych forach i sa ludzie co chwalą i co narzekają. Jak dobrze założysz to powinno troche km wytrzymać. Z tych tańszych zamienników to te MS maja najlepsza opinie
_________________
Sprawdzenie historii samochodu.
 
 
teiwaz 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Darek
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Cze 2014
Posty: 335
Skąd: Żywiec
Wysłany: 2019-09-10, 06:48   

Napchaj strzykawką smaru molibdenowego pod gumy i montarz wg instrukcji, powinny spokojnie kilkadziesiąt tysięcy km wytrzymac;)
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

maliniak-100 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Andrzej
Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 187
Skąd: Łódż
Wysłany: 2019-11-02, 05:23   

co to znaczy według instrukcji ?
 
 
pelonek1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 309
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-11-02, 07:58   

Cytat:
co to znaczy według instrukcji ?


To znaczy odpowiednie momenty dokręcenia śrub oraz dokręcenie wszystkich śrub (bardziej chodzi o śruby łączące tuleje z nadwoziem) w pozycji gdy samochód stoi już na kołach.
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 656 razy
Wiek: 27
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 11205
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-11-02, 18:26   

Sworznie można dokręcać na gotowo, ale tuleje zawsze do pierwszego oporu i poluzować. Następnie przejechać się kawałek, wjechać na kanał i dokręcić do końca.
 
 
Administrator 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Andrzej
Pomógł: 231 razy
Wiek: 42
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 9376
Skąd: A6Klub.PL

maliniak-100 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BDV
Imię: Andrzej
Wiek: 37
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 187
Skąd: Łódż
Wysłany: 2019-11-05, 16:58   

jak wstrzyknąć smar pod gumy sworznia , zdjąć pierścień uszczelniający ?

[ Dodano: 2019-11-09, 06:21 ]





naprawdę tam nie ma smaru trochę towotu ,ja zdjąłem metalowe pierścienie i nawaliłem smaru do przegubów - żadnej strzykawki
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: