Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
maglownicy
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Widzieliście to??? Jakaś masakra
Autor Wiadomość
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 215
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2016-12-08, 01:56   Widzieliście to??? Jakaś masakra

to jest jakaś jawna kpina, podobno imbus 10 cm i nowy typ wałków miały być bezawaryjne, a tu takie kwiatki

https://www.youtube.com/watch?v=VfzL9G5OfYY
_________________
jacob😈😈😈
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Krix0 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARE
Imię: Artur
Pomógł: 16 razy
Wiek: 32
Dołączył: 18 Kwi 2015
Posty: 273
Skąd: KGR
Wysłany: 2016-12-08, 19:41   

No jest nad czym się zastanowić
Oglądałeś kolejny filmik?
Zauważ jak wygląda blok ile tam korozji a ma przelatane 90k I zabierak też nie jest już w dobrej kondycji.
https://youtu.be/u93XrqDUzlg
_________________
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych :)
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 215
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2016-12-09, 01:29   

Krix0 napisał/a:
No jest nad czym się zastanowić
Oglądałeś kolejny filmik?
Zauważ jak wygląda blok ile tam korozji a ma przelatane 90k I zabierak też nie jest już w dobrej kondycji.
https://youtu.be/u93XrqDUzlg


tak tylko chodzi oto że w filmiku który Ty zamieściłeś jest ogólnie znany powszechny problem wycierającego się imbusa o długości 77 mm, a w filmie który ja wstawiłem jest już niby poprawiony 100 mm imbus rozwiązujący problem pompy oleju w 2.0 tdi i właśnie widać jak rozwiązali problem tak że też się wyciera. Pochodzi może ze 30 może 40 tyś dłużej od tego krótszego ale też w końcu się przekręci i kupa.

W ogóle nie rozwiązali problemu a w ASO wciskają ludziom ciemnotę za 4500 zł

Nowy typ pomp oleju z imbusem 100mm jest montowany do dziś w 2.0 tdi więc wychodzi na to iż właściciele C7 też nie mogą chyba spać spokojnie
_________________
jacob😈😈😈
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 336
Skąd: poznań
Wysłany: 2016-12-09, 07:47   

inbus zrobiony z gównolitu to i są takie efekty
nawet w tych "niepoprawionych" wystarczy kupić dobry klucz inbusowy , uciąć , zamontować i samochód jest już poprawiony <lol>
przecież nie od dzisiaj wiadomo że współczesne samochody maja się psuć chwilę po skończeniu gwarancji . Więc co się dziwicie
 
 
Damolka89 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BAU
Imię: Damian
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 14 Kwi 2016
Posty: 269
Skąd: Łomża
Wysłany: 2016-12-09, 12:32   

Witam.
Dokładnie kiler22 prawisz.
Tak to jest z tą mechaniką i nie tylko, bo i elektryka tak samo pada. Zrobią tak,że okres gwarancyjny przechodzi, a potem zaczynają się schody... to coś się urwie, to wałki,to skrzynia auto,to taki imbusik, to coś się ukręci, bo ten kto to konstruował to robił to z wielkiej niechęci, albo masz i się odpitol... po prostu żenada :shock:
Kupując auto z taką konstrukcją trzeba myśleć już o odłożeniu kasy na naprawy które mogą się przytrafić nawet przed nakręceniem 100kkm. <wnerw>
Przykład z życia wzięty:
Mój koleszka w audi a4 b8 wymieniał skrzynię multi przy 90kkm, bo stara się posypała, a do tanich rzeczy to nie należy.
I gdzie tu ta bezawaryjność na wszystkie podzespoły po setkach kkm o której tak mówią,porażka<mysli>

Pozdrawiam <luzik>
_________________
Jak samochód, to tylko Audi;)
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 215
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2016-12-09, 15:49   

Oczywiście macie rację, ale nie jest tak do końca z tym imbusem że z gówna zrobiony bo moim zdaniem to nie wina imbusa tylko całej konstrukcji i jego zastosowania. Jak ja wymieniałem imbus u siebie przy przelocie około 147 tyś km, poprosiłem Tatę swojego żeby woził to coś do pracy (jest metalurgiem z zawodu) i sprawdził jego twardość. O dziwo okazało się że jest wykonany z bardzo ale to bardzo twardego materiału. Tato wytłumaczył mi przy okazji iż obojętnie jak twardy by nie był ten imbus i jego gniazdo w wałku, choć by były nawet z tytanu jaki długi by nie był ten typ konstrukcji zawsze się w końcu obrobić musi. Wynika to z faktu luzu pomiędzy gniazdem a imbusem, który musi tam być żeby można było go tam w sadzić. Każdy rozruch silnika, każde obroty powodują drgania które wałek ma za zadanie eliminować czyli brać tak jakby na siebie i dlatego dzieje się jak się dzieje. I nic nie pomoże wspawanie imbusa na stałe w gniazdo bo wtedy z czasem imbus pęknie od drgań. <uoee> <uoee>

A wystarczyło zastosować zamiast 6 kotnego imbusa jakiś rodzaj gwiazdki na większą ilość krawędzi i po problemie <uoee>
_________________
jacob😈😈😈
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 336
Skąd: poznań
Wysłany: 2016-12-10, 23:09   

Wszystko da się zrobić dobrze jak się chce , a jak się ktoś postara to da się wszystko zepsuć
jakoś 20 lat temu dawało się projektować samochody które nie sypały się po roku czy dwóch
Koncerny te zatrudniają swoich metalurgów , fachowców od oleju i tysiące bardzo mądrych ludzi . Myślicie że nie wiedzą że takie połączenie będzie się wyrabiać ?? ?
to tez jest "tajemnicą publiczną" że już na etapie projektowania jest rzesza ludzi która myśli jak zaprojektować żeby za długo nie podziałało. A jak już się zj...e to żeby kosztowało duuuuużo
ma się psuć , ludzie mają najpierw jeździć do serwisu a jak stwierdzą że naprawy za dużo kosztują to maja sprzedać i kupić nowy
Przy okazji jeśli się zepsuje na gwarancji to jest jeszcze rzesza ludzi która wmawia właścicielom że zepsuło się bo źle eksploatowali samochód
A jeszcze kolejna rzesza ludzi wmawia nam że to wszystko dla naszego dobra i bezpieczeństwa <lol>
A najśmieszniejsze jest to że 90% ludzi w to wierzy <radocha>
 
 
pephone 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: CGLC
Imię: Przemek
Dołączył: 25 Lis 2011
Posty: 25
Skąd: LUBLIN
Wysłany: 2017-08-26, 00:48   

Audi A6 C7 2.0TDI 177KM
rok: 2012
przebieg: 320.000km

Stan imbusa bardzo dobry, było widać bardzo lekkie wytarcie, ale nie miała luzów na pompie oleju. Miska wyjęta, zawieszenie opuszczone, to już wymieniliśmy go na wszelki wypadek- koszt 22zł oryginał / około 5h roboty.
Nie wiem czy go ktoś wcześniej wymieniał, auto serwisowane do końca w ASO.
_________________
Pozdrawiam
Przemek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: