[A6 C5 ] Odnowa lamp - przednich.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 458
- Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Napweno nie jest czysty jak w nówce, ale porównywalismy z kumplem który po stłuczce miał now elampy i różnica owszem - była, ale nie az taka wielka. Ciekaw jestem czy u was też jedna lampa zółknie a druga jest ok. Widziałem coś takiego w kilku A6 i ponoć wiekszość miała oryginalne lampy jak fabryka dała.mwx pisze:Wyczyść jedną i porównaj do drugiej a zobaczysz że środek nie jest czysty. Po prostu nie widać tego dobrze, bo są równomiernie zabrudzonePioter211 pisze: Efekt identyczny jak u autora wątku, widać środek lamp miałem czysty. Koszt ok 40-60 zł/lampa.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 616
- Rejestracja: 28 mar 2011, 20:04
- Imię: Filip
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów
Byłem u znajomego na polerce reflektorów z zewnątrz...różnice w nocy widać bardzo konkretnie mimio, ze mam włożone zwykłe halogenowe żarówki.
Ale mam pytanie o snop światła. Obecnie mam __/__/ światła są ustawione na równi czyli prawe i lewe tą płaską linie mają na tej samej wysokości.
Tak ma być czy jednak reflektor od strony kierowcy powinien być niżej?
Pamiętam, że jak miałem Hidy to ustawiłem __ __/ . Jak powinno być prawidłowo?
Ale mam pytanie o snop światła. Obecnie mam __/__/ światła są ustawione na równi czyli prawe i lewe tą płaską linie mają na tej samej wysokości.
Tak ma być czy jednak reflektor od strony kierowcy powinien być niżej?
Pamiętam, że jak miałem Hidy to ustawiłem __ __/ . Jak powinno być prawidłowo?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 09 cze 2016, 19:15
- Lokalizacja: Chełm
Witam,
Widzę, że wielu forumowiczów tutaj odradza zakup zamienników, ale może są osoby które takie zamienniki jednak mają, jeśli tak to jakiej firmy polecacie, jak to świeci, czy warto w to inwestować? U mnie sytuacja jak u większości w nocy prawie nic nie widać. W lewej lampie te chromy się złuszczyły niemal więc nie ma prawa to świecić dobrze. Zastanawiam się nad regeneracją, ale chciałbym troszkę "odmłodzić" swoje autko. Widziałem kilka razy auta z ringami czy z dziennymi LED w tych nowych lampach i niekiedy naprawdę dobrze to wygląda, ale właśnie nie wiem czy tylko wygląda czy też świeci. Jeśli ktoś posiada, używał lub miał styczność proszę o jakiekolwiek wskazówki.
Widzę, że wielu forumowiczów tutaj odradza zakup zamienników, ale może są osoby które takie zamienniki jednak mają, jeśli tak to jakiej firmy polecacie, jak to świeci, czy warto w to inwestować? U mnie sytuacja jak u większości w nocy prawie nic nie widać. W lewej lampie te chromy się złuszczyły niemal więc nie ma prawa to świecić dobrze. Zastanawiam się nad regeneracją, ale chciałbym troszkę "odmłodzić" swoje autko. Widziałem kilka razy auta z ringami czy z dziennymi LED w tych nowych lampach i niekiedy naprawdę dobrze to wygląda, ale właśnie nie wiem czy tylko wygląda czy też świeci. Jeśli ktoś posiada, używał lub miał styczność proszę o jakiekolwiek wskazówki.
- jankes1878
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 382
- Rejestracja: 12 cze 2013, 23:50
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Tczew
Chyba nikt tu nie zauważył, że sama polerka kloszy to zabieg krótkoterminowy. Będą żółknąć, bo zdarliśmy powłokę anty UV, lub i tak już jej nie ma, dlatego zżółkły. Jedynym skutecznym, długodystansowym rozwiązaniem jest szlif klosza (nie polerka), nałożenie twardego klaru UV i dopiero polerka lakieru. Ciężko ogarnąć lakier bez lakiernika, bo (prawie) żaden bezbarwny w sprayu nie ma filtra UV. Napisałem "prawie", bo jest taki, jedyny na rynku, opatentowany przez MOTIPa Color Matic 2K Clear Coat. Jest to spray z wbudowanym nabojem utwardzacza i mamy bezbarwną powłokę UV, twardą jak z lakierni. Po 24h polerka lakieru i lampy nowe! Koszt ok. 50 zł za puszkę 250 ml, wystarczy spokojnie na 3 klosze (tyle robiłem) a raczej na pewno na 4. Od uruchomienia sprayu masz 24h na jego użycie. Dodam, że nie warto robić samych kloszy, bo słabe światło to w głównej mierze nie ich wina. Klosze robią robotę wizualnie, ale aby świecić, trzeba wyczyścić lampę, soczewkę i sedno sprawy - zregenerować odbłyśnik! Inaczej nie zacznie świecić. Ogłasza się tu jeden na forum i sprzedaje (nie musisz oddawać starego) odbłyśniki za 100 zł/szt. Polecam. Moje teraz świecą dorzuciłem jeszcze HIDa. Wcześniej na długich w nocy nikt mi nawet nie błysnął z naprzeciwka! :shock:
Dodam jeszcze, że nie sklejamy kloszy żadnym silikonem! Będzie to zabieg jednorazowy i więcej już lampy nie rozkleisz! To jest klej bitumiczny i sprawdzałem wielokrotnie rozklejając lampy, że wystarczy złożyć, tak jak rozebraliśmy. Na ten sam klej, bez żadnego wydłubywania. Dokładnie odwrotna kolejność. Składamy lampę, zakładamy spinki i do piekarnika na kilkanaście minut. Wszystko szczelne.
Dodam jeszcze, że nie sklejamy kloszy żadnym silikonem! Będzie to zabieg jednorazowy i więcej już lampy nie rozkleisz! To jest klej bitumiczny i sprawdzałem wielokrotnie rozklejając lampy, że wystarczy złożyć, tak jak rozebraliśmy. Na ten sam klej, bez żadnego wydłubywania. Dokładnie odwrotna kolejność. Składamy lampę, zakładamy spinki i do piekarnika na kilkanaście minut. Wszystko szczelne.