A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
ok jutro z ranan zejde do auta i podam narazie też szukam czegoś na allegro.
Czy jak wyjme swoje radio i wsadze jakeś inne np zakodowane to fis działa? tzn powinien świecić sie napis safe? bo nie wiem czy kupować coś taniego byle by sprawdzić czy dać tą 100 za coś z kodem lub rozkodowane. Miałem do urzędu podskoczyć i zerknąć czy w dokumentach jest kod od radia.
Ale najpierw to kodowanie.
[ Dodano: 2017-10-01, 22:24 ]
Zapomniałem dodać kodowania.
Licznik to: 03344
Radio : 00207
workshop code: 02325
Radio zakodowane chyba ok według procedury:
Kodowanie I gen
wybierz Sterownik 56 (Radio/Nawigacja)
Kodowanie sterownika -> funkcja 07
00?xx: Liczba głośników pasywnych
0 - brak głośników pasywnych (Bose-Soundsystem)
1 - 1 głośnik paswyny z przodu po lewej stronie (Bose z telefonem)
2 - 2 głośniki pasywne z przodu i 2 aktywne z tyłu
5 - 2 głośniki pasywne z przodu, brak głośników aktywnych z tyłu
00x?x: System dźwięku
0 - standardowy (brak Bose-Soundsystem)
1 - Bose-Soundsystem
00xx?: konfiguracja radia
+1 - ferngespeiste Antenne
+2 - zmieniarka CD
+4 - drugi wyświetlacz (Radio/Navigation)
Mam woofer ale nie mam bose, mam zmieniarke i działa, mam wyświetlacz na zegarach i działał ok, antena jest, sygnał łapie, ostatnio wymieniałem uszczelkę i wszystko spięte jest. Fakt, że odłączyłęm nawigacje fabryczną bo jadła za dużo prądu na postoju, wyjąłęm z niej bezpiecnzik poprostu.
Mam tez komunikat w formie błedu DATA CAN BUS, nie wiem co on oznacza, nie ma nigdzie opisu.
Zegary to:
Coding
??xxx: Options
+01 = Larger Fuel Tank (80 liters for 8-Cylinder Quattro and S6)
+02 = Seatbelt Warning active
+04 = Tires for Allroad (MY 2002+)
xx?xx: Country
0 = Germany
1 = Rest of World (Left Hand Drive)
2 = USA
3 = Canada
4 = Great Britain
5 = Japan (Left Hand Drive)
6 = Arabian States
7 = Australia and New Zealand
8 = Rest of World (Right Hand Drive)
9 = Japan (Right Hand Drive)
xxx??: Engine
40 = 4-Cylinder Diesel
42 = 4-Cylinder Gasoline
44 = 4-Cylinder Gasoline Turbo
60 = 6-Cylinder Diesel
62 = 6-Cylinder Gasoline
64 = 6-Cylinder Gasoline Turbo
83 = 8-Cylinder Gasoline
wygląda, że benzyna turbo kod 44 na końcu się zgadza, dodawałem kontrolkę pasów ale chyba cos uciekło i jest kontrolka pasów i wiekszy zbiornik paliwa jako cyfra 3 to zmienie na 2 a kolejna cyferka 3 to poprostu ładniejszy dzwięk ma buzer przy otwartych drzwiach. Jak się zmieni na uk to pokazuje w milach ale dzwięk jest kicha. Nuiemcy mają 0 i dziwęk też jest straszny.
Co zrobić, podmienić radio?
Czy jak wyjme swoje radio i wsadze jakeś inne np zakodowane to fis działa? tzn powinien świecić sie napis safe? bo nie wiem czy kupować coś taniego byle by sprawdzić czy dać tą 100 za coś z kodem lub rozkodowane. Miałem do urzędu podskoczyć i zerknąć czy w dokumentach jest kod od radia.
Ale najpierw to kodowanie.
[ Dodano: 2017-10-01, 22:24 ]
Zapomniałem dodać kodowania.
Licznik to: 03344
Radio : 00207
workshop code: 02325
Radio zakodowane chyba ok według procedury:
Kodowanie I gen
wybierz Sterownik 56 (Radio/Nawigacja)
Kodowanie sterownika -> funkcja 07
00?xx: Liczba głośników pasywnych
0 - brak głośników pasywnych (Bose-Soundsystem)
1 - 1 głośnik paswyny z przodu po lewej stronie (Bose z telefonem)
2 - 2 głośniki pasywne z przodu i 2 aktywne z tyłu
5 - 2 głośniki pasywne z przodu, brak głośników aktywnych z tyłu
00x?x: System dźwięku
0 - standardowy (brak Bose-Soundsystem)
1 - Bose-Soundsystem
00xx?: konfiguracja radia
+1 - ferngespeiste Antenne
+2 - zmieniarka CD
+4 - drugi wyświetlacz (Radio/Navigation)
Mam woofer ale nie mam bose, mam zmieniarke i działa, mam wyświetlacz na zegarach i działał ok, antena jest, sygnał łapie, ostatnio wymieniałem uszczelkę i wszystko spięte jest. Fakt, że odłączyłęm nawigacje fabryczną bo jadła za dużo prądu na postoju, wyjąłęm z niej bezpiecnzik poprostu.
Mam tez komunikat w formie błedu DATA CAN BUS, nie wiem co on oznacza, nie ma nigdzie opisu.
Zegary to:
Coding
??xxx: Options
+01 = Larger Fuel Tank (80 liters for 8-Cylinder Quattro and S6)
+02 = Seatbelt Warning active
+04 = Tires for Allroad (MY 2002+)
xx?xx: Country
0 = Germany
1 = Rest of World (Left Hand Drive)
2 = USA
3 = Canada
4 = Great Britain
5 = Japan (Left Hand Drive)
6 = Arabian States
7 = Australia and New Zealand
8 = Rest of World (Right Hand Drive)
9 = Japan (Right Hand Drive)
xxx??: Engine
40 = 4-Cylinder Diesel
42 = 4-Cylinder Gasoline
44 = 4-Cylinder Gasoline Turbo
60 = 6-Cylinder Diesel
62 = 6-Cylinder Gasoline
64 = 6-Cylinder Gasoline Turbo
83 = 8-Cylinder Gasoline
wygląda, że benzyna turbo kod 44 na końcu się zgadza, dodawałem kontrolkę pasów ale chyba cos uciekło i jest kontrolka pasów i wiekszy zbiornik paliwa jako cyfra 3 to zmienie na 2 a kolejna cyferka 3 to poprostu ładniejszy dzwięk ma buzer przy otwartych drzwiach. Jak się zmieni na uk to pokazuje w milach ale dzwięk jest kicha. Nuiemcy mają 0 i dziwęk też jest straszny.
Co zrobić, podmienić radio?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
włóż z powrotem bezpiecznik od Navi - jeżeli dobrze pamiętam to w twoim roczniku czytnik z Navi jest spięty z licznikiem po CAN , a radio jest skomunikowane po ENA DATA CLOCK z licznikiem , po odpięciu navi coś może mu się kręcić
mam jeszcze pomysł , przed zamontowaniem z powrotem bezpiecznika - zmień adpatację kanału 62 w liczniku na 0 ( teraz chyba masz tam ustawione 4 ) , licznik czeka na sygnał z navi i blokuje wyświetlanie sygnałów z radia
mam jeszcze pomysł , przed zamontowaniem z powrotem bezpiecznika - zmień adpatację kanału 62 w liczniku na 0 ( teraz chyba masz tam ustawione 4 ) , licznik czeka na sygnał z navi i blokuje wyświetlanie sygnałów z radia
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
zerknę rano w takim razie i dam znać. Próbuję skojarzyć kiedy sie to stało czy właśnie przy wyjęciu navi bo kupiłem drugi czytnik płyt i też coś było z nim nie tak, dla tego wyjałem bezpiecznik. Ok w takim razie notatki zrobione jutro po pracy zdam relację.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Panowie, czy jest ktoś w stanie mi odpisać jak odczytać PIN z licznika Jaeger z Immo3? KKL i Vag eeprom programmer nie odczytują wsadu.
Wyczytałem, że jeśli w VCDS odczyta VIN i numer to mam IMMO3, u mnie tak jest. Chce zmienić licznik na Pełny FIS, i teraz pytanie nr 2 jak poznać który będzie miał IMMO3? mój to 4B0 920 900 R
Wyczytałem, że jeśli w VCDS odczyta VIN i numer to mam IMMO3, u mnie tak jest. Chce zmienić licznik na Pełny FIS, i teraz pytanie nr 2 jak poznać który będzie miał IMMO3? mój to 4B0 920 900 R
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7159
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
od softu d12 nie pójdzie , nie ma elementów na PCB żeby po analogu chodziło ( możesz dla testu wgrać inny soft wcześniejszy , prześlij mi ten wsad to coś dobiorę , ale raczej szanse marne )horni pisze:Witam czy zegary od polifta z canem diesel, da się przekodować do benzyny przed liftem bez can .Chodzi mi o to że nie wskazuje obrotomierz i pipczy zapalona kontrolka od oleju czy można to w którymś kanale przekodować?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga