A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 17 cze 2015, 09:04
- Lokalizacja: kobylka WWL
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 17 cze 2015, 09:04
- Lokalizacja: kobylka WWL
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 paź 2015, 08:26
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Witam, jestem na etapie zmiany licznika bieda na fiss, auto 1998, icznik z 1999 , nurtuje mnie to, czy jak sprzedawca licznika fis nie ma pinu to dam to radę ogarnąć z immo?? a drugie pytanie, te wtyczki do manetki są w aucie, czy muszę sobie je sam dokupić, bo z tego co widzę ciężko w tym temacie- chyba że podejdą z passata b5 1999
Było dużo już 13 VAGÓW, a obecnie:
A6C5 2003 limo
A6C5 2003 limo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 paź 2015, 08:26
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
z licznikiem kumam, tylko jak będzie z VDO to co wsadzam to w auto i jade z kompem aby wyciągnąć te pin, tak?? rozumiem że te piny co dołożę w kostce do manetki muszę gdzieś wpiąć, teraz gdzie?? w skrzynkę bezpieczników gdzieś czy w licznika kosteczkę??
Było dużo już 13 VAGÓW, a obecnie:
A6C5 2003 limo
A6C5 2003 limo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 paź 2015, 08:26
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
okej program zassałem, będę próbował, bo koleś nie znał pinu:/ czyli najpierw zczytuje swój pin, a potem nowy licznik i zczytuje z tamtych zegarów pin i koduje z moim pinem tak? i teraz jeszcze pytanie bo koleś wyśle mi wiązkę, ale nie wiem z jakiego czy polift czy przed lift, to ma znaczenie? ta wiązka leci tak że są 3 kostki z licznika, a znią jest połączona manetka a reszta leci do skrzynki tak?
Było dużo już 13 VAGÓW, a obecnie:
A6C5 2003 limo
A6C5 2003 limo
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7161
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
tobie i tak potrzebna tylko czerwona wtyka , nic więcej nie będzie z tej wiązki potrzebne ( jest różnica bo w polifcie jest szara wtyczka nie pasująca do twojego licznika )
masz immo2 więc potrzebny tylko pin nowego licznika , ok powtórze po raz któryś:
Wchodzisz w:
- [17 - Instruments]
- [ Login - 11]
-Wbijasz swój pin poprzedzony 0 ( czyli jak wyjdzie pin 1234 to wbijasz 01234 )
potem
- [Adaption - 10]
- wbiasz "00"
- [Read]
- [Save]
- [Done, Go Back]
- [Close Controller, Go Back - 06]
wyłączasz zapłon i czekasz około minuty , potem dodajesz kluczyki:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _(Cluster)
masz immo2 więc potrzebny tylko pin nowego licznika , ok powtórze po raz któryś:
Wchodzisz w:
- [17 - Instruments]
- [ Login - 11]
-Wbijasz swój pin poprzedzony 0 ( czyli jak wyjdzie pin 1234 to wbijasz 01234 )
potem
- [Adaption - 10]
- wbiasz "00"
- [Read]
- [Save]
- [Done, Go Back]
- [Close Controller, Go Back - 06]
wyłączasz zapłon i czekasz około minuty , potem dodajesz kluczyki:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _(Cluster)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 39
- Rejestracja: 14 paź 2015, 08:26
- Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Witam ponownie, pisałeś w poście na 4 stronie o tym, że sygnał spalania w dieslach idzie po CAN,ja raczej CAN nie mam a mam diesla 1998, ale podłączyłem zegary na próbę i pokazał mi otwartą klapę-jak była otwarta, no i pokazywał mi 110 KM, podejrzewam, że ilość km do przejechania do końca baku . To znaczy, że ten sygnał spalania do czerwonej kostki jednak muszę ciągnąć czy jak?
Było dużo już 13 VAGÓW, a obecnie:
A6C5 2003 limo
A6C5 2003 limo
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga