Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[APU 1.8 150 KM] zatkany katalizator

Silniki benzynowe
Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 20 lut 2019, 20:54

Przepływkę na razie zostaw 112g/s przy 5000rpm to jeszcze nie tragedia. Zobacz nieszczelność przy turbinie bo n75 nie może jej w dolnym zakresie wysterować. Jak chcesz coś sprawdzić to sprawdź ciśnienie na tłokach.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 21 lut 2019, 04:48

w przyszłym tyg pewnie dojdzie mi miernik to kompresje się sprawdzi takim wkręcanym adapterem a nie tym dociskanym :)

P.S

Skąd te wartości bierze się do porównania. tzn jest gdzieś jakaś oryginalny log do którego można swoje porównywać czy jakas serwisówka?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

zwonko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 640
Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: zwonko » 21 lut 2019, 10:01

sposbów jest sporo.
Są manuale do diagnostyki silnika 1.8t, jednakże one w większości obejmują dane na wolnych obrotach. Akurat przepływu na wysokich nie obejmują. Ale są ogólne informacje że powinno być przy 6000obr około 0,8*moc. Są też tematy gdzie uważa się, że te 0,8*moc to powinno być tam gdzie osiągana jest max moc, czyli bodajże koło 5200RPM w 1.8T. Jak dla mnie to trochę bujda bo widziałem już za dużo logów, gdzie tak nie jest i wszystko jest ok. Może takie założenie działało kiedyś, może gdy te silniki miały jeszcze mniejsze przebiegi, mniejsze zuzycie to faktycznie te 125 osiągało się przy 5200. Ja się tymam że tyle powinno być przy 6000RPM.
Dodatkowo strony gdzie się wrzuca (vaglogi, malonetuning, itp) pozwalają na wyszukiwanie logów po kodzie części i komponenetu. Ale tu trzeba uważać, żeby nie patrzeć na logi czegoś po sofcie :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga