[APU 1.8 150 KM] zatkany katalizator
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
w przyszłym tyg pewnie dojdzie mi miernik to kompresje się sprawdzi takim wkręcanym adapterem a nie tym dociskanym
P.S
Skąd te wartości bierze się do porównania. tzn jest gdzieś jakaś oryginalny log do którego można swoje porównywać czy jakas serwisówka?
P.S
Skąd te wartości bierze się do porównania. tzn jest gdzieś jakaś oryginalny log do którego można swoje porównywać czy jakas serwisówka?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
sposbów jest sporo.
Są manuale do diagnostyki silnika 1.8t, jednakże one w większości obejmują dane na wolnych obrotach. Akurat przepływu na wysokich nie obejmują. Ale są ogólne informacje że powinno być przy 6000obr około 0,8*moc. Są też tematy gdzie uważa się, że te 0,8*moc to powinno być tam gdzie osiągana jest max moc, czyli bodajże koło 5200RPM w 1.8T. Jak dla mnie to trochę bujda bo widziałem już za dużo logów, gdzie tak nie jest i wszystko jest ok. Może takie założenie działało kiedyś, może gdy te silniki miały jeszcze mniejsze przebiegi, mniejsze zuzycie to faktycznie te 125 osiągało się przy 5200. Ja się tymam że tyle powinno być przy 6000RPM.
Dodatkowo strony gdzie się wrzuca (vaglogi, malonetuning, itp) pozwalają na wyszukiwanie logów po kodzie części i komponenetu. Ale tu trzeba uważać, żeby nie patrzeć na logi czegoś po sofcie
Są manuale do diagnostyki silnika 1.8t, jednakże one w większości obejmują dane na wolnych obrotach. Akurat przepływu na wysokich nie obejmują. Ale są ogólne informacje że powinno być przy 6000obr około 0,8*moc. Są też tematy gdzie uważa się, że te 0,8*moc to powinno być tam gdzie osiągana jest max moc, czyli bodajże koło 5200RPM w 1.8T. Jak dla mnie to trochę bujda bo widziałem już za dużo logów, gdzie tak nie jest i wszystko jest ok. Może takie założenie działało kiedyś, może gdy te silniki miały jeszcze mniejsze przebiegi, mniejsze zuzycie to faktycznie te 125 osiągało się przy 5200. Ja się tymam że tyle powinno być przy 6000RPM.
Dodatkowo strony gdzie się wrzuca (vaglogi, malonetuning, itp) pozwalają na wyszukiwanie logów po kodzie części i komponenetu. Ale tu trzeba uważać, żeby nie patrzeć na logi czegoś po sofcie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga