Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CGLD 2.0 163 KM] 2.0 TDI CR Niskie ciśnienie oleju

Silniki wysokoprężne
mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 27 mar 2018, 17:49

Słupek to silnik bez osprzętu :).

Misiek_kb89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
Lokalizacja: Polska

Post autor: Misiek_kb89 » 27 mar 2018, 18:07

mat1324 pisze:Słupek to silnik bez osprzętu :).

Dzięki <rotfl>

sebastiann2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 23 mar 2018, 17:35
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: sebastiann2 » 28 mar 2018, 00:38

Znajomy nawet nie wiedział że ma takie niskie ciśnienie i nigdy nie zapaliła mu się kontrolka ale to z powodu że chłopak jeździ wolno a raczej normalnie bez żyłowania. Głównie miasto a autostrada to jedynie na wakacje i z normalną szybkością.
Dzisiaj jak swojego przegoniłem na autostradzie i potem jak temperatura oleju spadła z 120 st. na 90 st to miałem ciśnienie na jałowym 0.9 czyli ładnie. Ale to niestety na oleju 10W60. Olej nie spełnia normy na DPF. Ale lepsze takie rozwiązanie mi się wydaje niż zatarcie silnika a z moim stylem jazdy podejrzewam że i pół syntetyka bym wypalił w DPF <radocha> Przy 200 to tam chyba wszystko już czerwone.

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 813
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 28 mar 2018, 05:54

Wniosek jest prosty, tym silnikiem 200 km/h można tylko wyprzedzać, a do ciągłej jazdy z taką prędkością trzeba zmienić na 3.0 :>
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

sebastiann2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 9
Rejestracja: 23 mar 2018, 17:35
Lokalizacja: Świerklany

Post autor: sebastiann2 » 28 mar 2018, 16:11

Prawdopodobnie wszystko na to wskazuje. Powoli zdjęcia i na otomoto

Misiek_kb89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 206
Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
Lokalizacja: Polska

Post autor: Misiek_kb89 » 28 mar 2018, 16:20

pan42 pisze:Wniosek jest prosty, tym silnikiem 200 km/h można tylko wyprzedzać, a do ciągłej jazdy z taką prędkością trzeba zmienić na 3.0 :>
Albo przed zjazdem z autostrady chwile wcześniej zwolnić do 140 żeby olej się schłodził <radocha>

pephone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 lis 2011, 12:49
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: pephone » 15 maja 2018, 20:36

nie wiem czy sobie poradziłeś z tym problemem, ale ja miałem identyczny problem w identycznych okolicznościach (pałowanie 180-200km/h)
a6-c7-20tdi-niskie-cisnienie-oleju-wyla ... t89971.htm

po wymianie hydropopychaczy "szklanek" problem komunikatu zniknął.
Pozdrawiam
Przemek

raverone74
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 23 lut 2017, 00:47
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: raverone74 » 25 maja 2018, 22:46

Dziwne przypadki.Ja mam 2.0 177KM CGLC i też go pałuje do 5tys obr czasami na zwykłych drogach żeby dynamicznie wyprzedzić.Na niemieckiej autostradzie 180-200km/h też norma i żadnych takich problemów.Oleju też nie dolewam.Olej zwykły jaki zalewa ASO VAG 5W30 Longlife III

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga