[1.8T] Logi do oceny
Dziex za namiar, będę napierał do niego . Muszę w końcu to ogarnąć bo póki w takim stanie nie mogę podkręcać do 180 kucy.
[ Dodano: 2017-09-28, 21:25 ]
Jeśli ktoś jest ciekaw to kolega Lukasz13 stwierdził, że to pompa paliwa. Na gazie problem chyba sie rozwiązał, bo znałazłem przerwany przewód i prawdopodonie szlo lewe powietrze. Od kiedy poprawiłem przewód to na gazie smiga elegancko tak do 180, ale to chyba po prostu miałem za duże wyobrażenie o tym samochodzie, a to w końcu póki co tylko 150km w sporej budzie. W każdym razie zaczne od wymiany filtra paliwa, wrzuce logi i jak sie nie poprawi na benzynce to bede bral się za wklad pompy. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2019-06-11, 22:11 ]
Oczywiscie po wymianie pompy autko smiga jak trzeba
[ Dodano: 2017-09-28, 21:25 ]
Jeśli ktoś jest ciekaw to kolega Lukasz13 stwierdził, że to pompa paliwa. Na gazie problem chyba sie rozwiązał, bo znałazłem przerwany przewód i prawdopodonie szlo lewe powietrze. Od kiedy poprawiłem przewód to na gazie smiga elegancko tak do 180, ale to chyba po prostu miałem za duże wyobrażenie o tym samochodzie, a to w końcu póki co tylko 150km w sporej budzie. W każdym razie zaczne od wymiany filtra paliwa, wrzuce logi i jak sie nie poprawi na benzynce to bede bral się za wklad pompy. Pozdrawiam.
[ Dodano: 2019-06-11, 22:11 ]
Oczywiscie po wymianie pompy autko smiga jak trzeba
Podparcie benzyną? Czy chodzi o to, ze przy wyższych obrotach przełącza się gaz na benzyne? Teraz wydaję mi się, że tak nie robi. Ale jesli o to chodzi to przetestuje, jednkaze ostatnio na autostradzie troche przycisnalem i nie zauwazylem przelaczenia. Ogólnie fajnie reaguje na gaz od np. 150 km/h do 180km/h. Jakies logi wstawie na dniach.
Edit: Po wymianie pompy paliwa (a przy okazji końcówki, uszczelka, drążek, łożyska, odma, maglownica, klocki) okazało się, że 2 wtryski LPG są do wymiany bo przez nie samochód schodząc z obrótów "pierdział", potrafił zgasnąć i ogółnie chodził jak nie na wszystkich cylindrach. Po wymianie wtrysków wraz z całą listwą bo moja była przedpotopowa to autko chodzi swietnie. Jedynie co to wkurza mnie, że jest mimo wymiany łożysk ciągle głosno przy większej prędkosci.
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam.
Edit: Po wymianie pompy paliwa (a przy okazji końcówki, uszczelka, drążek, łożyska, odma, maglownica, klocki) okazało się, że 2 wtryski LPG są do wymiany bo przez nie samochód schodząc z obrótów "pierdział", potrafił zgasnąć i ogółnie chodził jak nie na wszystkich cylindrach. Po wymianie wtrysków wraz z całą listwą bo moja była przedpotopowa to autko chodzi swietnie. Jedynie co to wkurza mnie, że jest mimo wymiany łożysk ciągle głosno przy większej prędkosci.
Dzieki za pomoc
Pozdrawiam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Tak, o takie coś chodzi.weedplay pisze:Podparcie benzyną? Czy chodzi o to, ze przy wyższych obrotach przełącza się gaz na benzyne?
bo tego nie widać, na wskazniku LPG czy coś. Jedynie jakbyś ciął długo to zauważysz, że Pb ubywa.weedplay pisze:troche przycisnalem i nie zauwazylem przelaczenia
Ktoś coś grzebał przy sofcie LPG? poza samą zmianą wtrysków? bo jak nie... to ja bym sprawdził, czy jest podparcie. Ewentualnie czy nie pętlą wtryskiwacze. To dość proste do sprawdzenia, o ile ma się kabelek i soft.weedplay pisze:Teraz wydaję mi się, że tak nie robi.
Rozmawiałem ze swoim gazownikiem i powiedział, że z tego co pamiętam to mam instalacje Diego czy coś takiego i tam raczej nie ma podparcia benzyna, a też nie zauważył żeby się wtryski zapetlaly, ale jak coś to może "dowiercić". Także chyba dla pewności może jeszcze gdzieś podjadę na warsztat bo dla swojego magika mam daleko.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Diego to dość stary ECU.
http://www.pliki.drypa.pl/entry-9355862 ... c22a6c.htm, Str 22, "RPM" "Wtryskiwacze benzynowe ciągle otwarte" i "Obciążenie (benzyna)" to chyba te opcje
http://www.pliki.drypa.pl/entry-9355862 ... c22a6c.htm, Str 22, "RPM" "Wtryskiwacze benzynowe ciągle otwarte" i "Obciążenie (benzyna)" to chyba te opcje
Jak dosc stary to na pewno to :D Zreszta widze w instrukcji ze wyglada tak samo. Dlatego cała listwa była wymieniana z wtryskami bo tez byla zabytkowa. Juz wiem gdzie te opcje ale sam nic nie dzialam, musze gdzies podjechac w wolny dzien i zbadac temat.
[ Dodano: 2019-06-18, 19:17 ]
Taniej będzie mi chyba po prostu kupić taki interfejs
https://allegro.pl/oferta/interfejs-usb ... 6634429921
[ Dodano: 2019-06-18, 19:17 ]
Taniej będzie mi chyba po prostu kupić taki interfejs
https://allegro.pl/oferta/interfejs-usb ... 6634429921
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 640
- Rejestracja: 02 lut 2017, 11:54
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Tarnów
Nie widzę sensu. Dopóki masz kogoś
No ja zamiast się bawić z gazmenami, z którymi jest ciężko czasem to wolałem sam się tym zająć. Wiem co mam. Kabel nie jest drogi. Więc jeśli tylko masz baterię w laptopie i trochę zapału, to czemu nie. Wbrew pozorom działanie LPG nie jest skomplikowane.weedplay pisze:Taniej będzie mi chyba po prostu kupić taki interfejs
Wg mnie strata pieniążków. Działać działa. To sekwencja. Czego chcieć więcej. WYmiana tego to chyba nie tylko koszt zmiany ECU. Raczej do przerobienia bedzie też okablowanie.Ziomek pisze:Może nie taniej ale lepiej będzie wymienić sterownik na coś współczesnego może nawet używanego?
Wszystkie kryteria spełniam, także spróbuję swoich sił w temacie LPG i przynajmniej będę wiedział co mam.No ja zamiast się bawić z gazmenami, z którymi jest ciężko czasem to wolałem sam się tym zająć. Wiem co mam. Kabel nie jest drogi. Więc jeśli tylko masz baterię w laptopie i trochę zapału, to czemu nie. Wbrew pozorom działanie LPG nie jest skomplikowane.
Też uważam, że skoro działa, to bez sensu to zmieniać bo i tak już dużo zainwestowałem w porównaniu do wartości auta . Samochód ma swoje lata i długo już nim raczej nie pojeżdżę, ale mimo wszystko na handel nie pójdzie tylko zostawię dla młodszych w rodzinie, dlatego trzeba zrobić żeby było sprawne wszystko. Szczerze mówiąc przymierzałem się, żeby wykręcić w tym APU chociaż te 180km ale to najpierw wrzucę nowe logi i zobaczymy na czym stoję.Wg mnie strata pieniążków. Działać działa. To sekwencja. Czego chcieć więcej. WYmiana tego to chyba nie tylko koszt zmiany ECU. Raczej do przerobienia bedzie też okablowanie.
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga