chłodnik pisze: ↑18 mar 2018, 12:31Witam wszystkich. Jestem nowy na forum oraz szczęśliwym posiadaczem nowej A6 2.0TFSI 252PS.
Nawiązując do tematu:
(1)-Activation using rear lid opening button in remote key - Touch function for opening: not active
(2)-Activation using rear lid opening button in remote key - Tap function for opening: active
(3)-Activation using rear lid opening button in remote key - Touch function for closing: active
(4)-Activation using rear lid opening button in remote key - Tap function for closing: not active
(1)-Activation using rear lid remote unlocking switch - Touch function for opening: not active
(2)-Activation using rear lid remote unlocking switch - Tap function for opening: active
(3)-Activation using rear lid remote unlocking switch - Touch function for closing: active
(4)-Activation using rear lid remote unlocking switch - Tap function for closing: not active
U mnie kodowanie jest następujące:
(1) active
(2) not active
(3) not active
(4) active
(1) active
(2) not active
(3) not active
(4) active
Przy tym kodowaniu: przyciskiem w drzwiach tylko się otwiera, pilotem tylko się otwiera
po zmianie kodowania na:
(1) active
(2) active
(3) not active
(4) active
(1) active
(2) active
(3) not active
(4) active
Przy tym kodowaniu:
Otwieranie przyciskiem w drzwiach kierowcy działa następująco:
klapa zamknięta- "pstryk"->otwieranie->"pstryk"->stop->"pstryk"->zamykanie, po pełnym otwarciu "pstryk"->nie zamyka się, (zapłon off), zapłon on "pstryk"-> zamyka się.
Z pilota: klapa zamknięta, aby się otworzyła dłuższe przytrzymanie otwierania-> otwiera się, krótkie -> zamyka, krótkie->zamyka, po pełnym otwarciu-> krótkie zamyka (długie, próbuje otwierać otwartą )
Touch function for opening: not active
Tap function for opening: active
Czym te dwie funkcje (touch/tap)różnią się? Ja rozumiem tak touch=krótkie naciśnięcie, tap=przytrzymanie. Chociaż w praktyce nie zauważyłem różnicy w działaniu.
W moim przypadku musiałem zmienić kodowanie na takie żeby klapa działała - otwierała się i zamykała:
po zmianie kodowania na:
(1) active
(2) active
(3) active
(4) active
(1) active
(2) active
(3) not active
(4) active
I przy takim kodowaniu działa mi i z pilota i z przycisku jak opisał to kolega:
Otwieranie przyciskiem w drzwiach kierowcy działa następująco:
klapa zamknięta- "pstryk"->otwieranie->"pstryk"->stop->"pstryk"->zamykanie, po pełnym otwarciu "pstryk"->nie zamyka się, (zapłon off), zapłon on "pstryk"-> zamyka się.
Z pilota: klapa zamknięta, aby się otworzyła dłuższe przytrzymanie otwierania-> otwiera się, krótkie -> zamyka, krótkie->zamyka, po pełnym otwarciu-> krótkie zamyka (długie, próbuje otwierać otwartą )