Nowe silniki 3.0TDI znów problem z rozrządem ?
Nowe silniki 3.0TDI znów problem z rozrządem ?
Witam ostatnio jeździłem A6 A7 i A8 w silnikach 3.0tdi , nr silnika nie pamiętam wszystkie z przebiegiem 200,000km , i znów jest problem z napinaczami , w ASO koszt 16,000zl poza aso 8,000 , kolega od A7 i A6 już umówieni na wymiane.. ja nie rozumiem przecież w modelu po liftowym C6 w silnikach CDYA zmienili mechanizm rozrządu z rozpychania łańcuchów na wpychanie do środka ( wiem dziwnie brzmi ale można w google poszukac) poprostu napinacze nie rozpychały już łańcucha do zewnątrz tylko wciskają do wewnątrz i w ten sposob juz niema problemow z lancuchem i terkotaniem i po co to wszystko zeby znowu stara metode zastosowac w nowych 3.0tdi CDUC itp ? ktos zna rozwiazanie techniczne tych motorow ? chcialem kupic a6 ale jak znow mam robic rozrzad jak w c6 to ja chyba zmienie stajnie...
Kolego, stara prawda: PRAWDZIWY PRZEBIEG.
Do nie dawna miałem C6 z 2005 z niby niedopracowanym 3.0 TDI, BMK chyba o ile nie mylę. Wieść gminna niosła, że te silniki nie dożywały 200 tys., bo napinacz, bo wtryski itd...
Ja kupiłem z przelotem 205 tys. - pewne. Fakt, wtryski wadliwe wymieniłem. Ale to był koniec w kwestii silnika. Dobiłem do ponad 300 tys., teraz jeździ tym autem moja rodzina. Póki co 320 tys. i bez problemów i nie zanosi się, aby coś się zmieniło.
W tej chwili pomykam C7 z 2012, 140 przebieg (od dealera w premium, więc raczej pewne), przy rozruchu jest delikatny "chrobot", na który nigdy nie zwróciłbym uwagi gdyby nie internet
Mam też dobrych kumpli w ASO - określają to tak: prędzej Cię żona zdradzi, niż 3.0 tdi zawiedzie Owszem, zdarzają się różne przypadki, ale kluczem jest przebieg i odpowiedni serwis.
Do nie dawna miałem C6 z 2005 z niby niedopracowanym 3.0 TDI, BMK chyba o ile nie mylę. Wieść gminna niosła, że te silniki nie dożywały 200 tys., bo napinacz, bo wtryski itd...
Ja kupiłem z przelotem 205 tys. - pewne. Fakt, wtryski wadliwe wymieniłem. Ale to był koniec w kwestii silnika. Dobiłem do ponad 300 tys., teraz jeździ tym autem moja rodzina. Póki co 320 tys. i bez problemów i nie zanosi się, aby coś się zmieniło.
W tej chwili pomykam C7 z 2012, 140 przebieg (od dealera w premium, więc raczej pewne), przy rozruchu jest delikatny "chrobot", na który nigdy nie zwróciłbym uwagi gdyby nie internet
Mam też dobrych kumpli w ASO - określają to tak: prędzej Cię żona zdradzi, niż 3.0 tdi zawiedzie Owszem, zdarzają się różne przypadki, ale kluczem jest przebieg i odpowiedni serwis.
Skoro wiesz lepiej to po co pytasz? Skoro jest mnóstwo rozwalonych (nie doczytałem/zauważyłem na forum), to po co pytasz?
I wiesz, to co napisałem to są moje, a więc niepodważalne, doświadczenia. Kłamię, bzdury??? Waż słowa Kolego i kupuj co chcesz
Mimo wszystko powodzenia
P.S.
nie "ty" tylko "Ty", jeśli widzisz różnicę
I wiesz, to co napisałem to są moje, a więc niepodważalne, doświadczenia. Kłamię, bzdury??? Waż słowa Kolego i kupuj co chcesz
Mimo wszystko powodzenia
P.S.
nie "ty" tylko "Ty", jeśli widzisz różnicę
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga