[ BPJ 2.0 170 KM] Silnik nie odpala czujnik ciśnienia oleju
[ BPJ 2.0 170 KM] Silnik nie odpala czujnik ciśnienia oleju
Witam. Podczas jazdy zaświeciła się kontrolka ciśnienia oleju( silnik pracował normalnie). Natychmiast zjechałem i zgasiłem silnik. Po ok 5 min próbowałem odpalić silnik ale już nie odpalił. Nie chciał zakręcić.
Czy to już koniec silnika a może pompa oleju została zatarta, czy tylko czujnik zablokował dalszą pracę silnika by nie spustoszyć silnika? Czy czujnik może zablokować silnik?
Przebieg 288k po wymianie rozrządu. Stan oleju ok. Czujnik dał znać o sobie ok 1000 km wcześniej. Proszę o poradę. Wał na silniku nie obraca się
Czy to już koniec silnika a może pompa oleju została zatarta, czy tylko czujnik zablokował dalszą pracę silnika by nie spustoszyć silnika? Czy czujnik może zablokować silnik?
Przebieg 288k po wymianie rozrządu. Stan oleju ok. Czujnik dał znać o sobie ok 1000 km wcześniej. Proszę o poradę. Wał na silniku nie obraca się
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
schiller pisze:nie chce cie martwic ale dobrze to nie wyglada. Miska do sciagnieca i trza sprawdzic co tam sie stalo. nie kreci w ogole?
Wiem że to nie wygląda najlepiej. Silnik nie odpala, wał nie obraca się. Autko stoi już u mechanika (pierwsza diagnoza zatarcie). Mam jeszcze nadzieje że nie będę musiał szukać serca do mojej Audi bo silnik BPJ w dobrym stanie jest ciężko dorwać.
Czy mógłbys powołać się na jakies źródło? Bo ja znam ludzi którzy mają po 240 tys zł i nigdy nie mieli z tym problemów. Mechanicy też nie potwierdzają awaryjności tych pomp.stinger pisze:Niestety były już tu przypadki zatartych pomp oleju (pęka w nich napęd). Ciężko znajeźdz silnik BPJ do przeszczepu, a Twój wygląda na zatarty.
- stinger
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 783
- Rejestracja: 20 mar 2011, 07:42
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Landsberg/Lubuskie
To jest temat o mojej byłej A6
viewtopic.php?t=62502
Pompa padła przy 187 tyś oryginalnego przebiegu. Tyle w temacie
viewtopic.php?t=62502
Pompa padła przy 187 tyś oryginalnego przebiegu. Tyle w temacie
Kolego wiem że to temat o Twojej Audi A6 która rok po sprzedaży znowu padła. Skoro twierdzisz że przebieg był ok to pozostaje tylko zapchany smok. Wnioskuję że lałeś Castrola, czy zgadłem?stinger pisze:To jest temat o mojej byłej A6
viewtopic.php?t=62502
Pompa padła przy 187 tyś oryginalnego przebiegu. Tyle w temacie
Widziałe już te silniki po Castrolu i każdy był zawalony starym olejem więc to może być główna przyczyna padania pomp.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga