w prawo kierownica chodzi ciężko a w lewo leciutko
w prawo kierownica chodzi ciężko a w lewo leciutko
witam, na poczatek chcialem sie przywitac, jestem nowym posiadaczem a6 z silniczkiem 2.8, kurde co ta maszyna wyrabia (szzegolnie z moim bakiem
bede musial troche przy nim 'porobic", wiec Was bede TROCHE meczyl
jedna z rzeczy jest to ze przy skrecaniu w prawo kierownica chodzi ciężko a w lewo leciutko.
Domyslam sie ze mam multitronic, bo jak juz zdarzylem sie doczytac, na postoju naprawde lekko chodzi ta kierownica (w lewo)
prosze nakierujcie mnie od czego zaczac diagnostyke lub moze ktos mial juz podobny problem?
pozdrawiam!
bede musial troche przy nim 'porobic", wiec Was bede TROCHE meczyl
jedna z rzeczy jest to ze przy skrecaniu w prawo kierownica chodzi ciężko a w lewo leciutko.
Domyslam sie ze mam multitronic, bo jak juz zdarzylem sie doczytac, na postoju naprawde lekko chodzi ta kierownica (w lewo)
prosze nakierujcie mnie od czego zaczac diagnostyke lub moze ktos mial juz podobny problem?
pozdrawiam!
---
haribol
haribol
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 124
- Rejestracja: 08 sty 2014, 12:15
- Lokalizacja: Warmińsko-Mazurskie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 23 wrz 2013, 11:09
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
u mnie jeszcze nic nie zabił.a poprawa znacząca.do innych vw też leje czerwony atf i hulają aż miło.michalwruszak pisze:Czerwony ATF zabije pompe wspomagania magiel itp itd
ale to każdego indywidualna decyzja co wleje.ja nie wiele ryzykowałem bo i tak magiel do regeneracji skoro zaczyna się zacinać.pomogło więc piszę co wlałem.
dodam ze u mnie zacinanie znikało po przejechaniu kilkunastu km.ale na zimnym było to bardzo niebezpieczne.
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
odkąd posiadam A6 wymieniam zawsze olej na zielony SWAG albo ostatnio FEBI ten mineralny i wspomaganie działa normalnie...
natomiast teraz jak jest zima i zmrozi samochód to faktycznie w lewo kręci się z oporem a w prawo można kręcić małym palcem bez żadnego oporu
z magla nic nie leci z pompy nic nie leci układ chodzi cicho także narazie nic tam nie ruszam
jak nie ma takich dużych minusowych temperatur to w obie strony kręci się normalnie.
oczywiście jak się trochę auto nagrzeje to zaczyna się w obie strony kręcić normalnie
kolega do a4 b6 zalał zielonego minerała febi to mu rozszczelniło pompę wspomagania i kierownicą kręciło się jak w jelczu i właśnie leje cały czas mobila ATF
mi tam śmiga na tym febi zielonym minerale i chyba bym go nie zmienił jedynie częściej bym go zmieniał na nowy i już
natomiast teraz jak jest zima i zmrozi samochód to faktycznie w lewo kręci się z oporem a w prawo można kręcić małym palcem bez żadnego oporu
z magla nic nie leci z pompy nic nie leci układ chodzi cicho także narazie nic tam nie ruszam
jak nie ma takich dużych minusowych temperatur to w obie strony kręci się normalnie.
oczywiście jak się trochę auto nagrzeje to zaczyna się w obie strony kręcić normalnie
kolega do a4 b6 zalał zielonego minerała febi to mu rozszczelniło pompę wspomagania i kierownicą kręciło się jak w jelczu i właśnie leje cały czas mobila ATF
mi tam śmiga na tym febi zielonym minerale i chyba bym go nie zmienił jedynie częściej bym go zmieniał na nowy i już
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 08 gru 2014, 10:34
- Lokalizacja: pn-wsch okolice w-wy
Panowie,
Mam podobny problem. Kierownica w lewo chodzi z oporem, a w prawo praktycznie bez oporu. Jak się nagrzeje to różnica prawie niewyczuwalna, ale na zimno praktycznie cały czas w ten sposób, ale też potrafi i na ciepło zrobić sporą różnicę. Szczególnie jest to odczuwalne przy większej prędkości jak się chce łuki pokonywać dosyć szybko. Powoduje bardzo złe czucie samochodu.
Macie pomysł co to w końcu może być? Dopiero regenerowałem pompe wspomagania i wymieniałem cały płyn bo wyła. Nie wiem czy tak było wcześniej, nie zauważyłem, bo praktycznie od razu po zakupie naprawiałem pompe (chociaż wydaje mi się, że wcześniej tego problemu nie było).
Mam podobny problem. Kierownica w lewo chodzi z oporem, a w prawo praktycznie bez oporu. Jak się nagrzeje to różnica prawie niewyczuwalna, ale na zimno praktycznie cały czas w ten sposób, ale też potrafi i na ciepło zrobić sporą różnicę. Szczególnie jest to odczuwalne przy większej prędkości jak się chce łuki pokonywać dosyć szybko. Powoduje bardzo złe czucie samochodu.
Macie pomysł co to w końcu może być? Dopiero regenerowałem pompe wspomagania i wymieniałem cały płyn bo wyła. Nie wiem czy tak było wcześniej, nie zauważyłem, bo praktycznie od razu po zakupie naprawiałem pompe (chociaż wydaje mi się, że wcześniej tego problemu nie było).
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga