Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] opony letnie wybor

Koła, felgi i opony
mrporpoise

Post autor: mrporpoise » 04 lut 2015, 00:59

Chodziło mi o to, że na Oponeo masz napisane, że jest homologacja 'AO' czyli Audi... ale na jakie modele, to już niestety nie.

A nie dostaniesz w tych pieniądzach zeszłorocznych (2014) Dunlopów? Blueresponse przykładowo.

michal_bst
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michal_bst » 10 lut 2015, 17:04

mrporpoise, muszę z kumplem pogadać, bo ma warsztat i wulkanizację, a docelowo dobre zniżki na opony :) Właśnie po to napisałem żeby się czegoś dowiedzieć.

[ Dodano: 2015-02-04, 18:23 ]
mrporpoise, rzuciłem okiem i w sumie różnica spora w cenie, a parametry zbliżone...
Fulda Sport Control 225/45 R17 94 Y - o te mam 300zł szt. - dobre opony w rozsądnej cenie

[ Dodano: 2015-02-10, 17:04 ]
Do wyboru mam jeszcze te po 300zł szt. - Vredestein Ultrac Cento 225/45 R17 91 Y, dużo pozytywnych opinii znalazłem, nie tylko na oponeo.

Awatar użytkownika
Brutus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 maja 2013, 11:44
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Brutus » 10 lut 2015, 17:21

michal_bst, vredestein mam u żony w TT właśnie w tym rozmiarze. Latem bardzo dobrze się sprawowały na suchym, mokrym i powoli ściera się guma

michal_bst
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michal_bst » 11 lut 2015, 22:16

Brutus, jednak zdecydowałem się na opony Fuldy, dziś odebrałem, a za miesiąc jak pogoda pozwoli zakładam letnie(rok temu w połowie marca już na letnich jeździłem bo pogoda była spoko).

koval83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 21
Rejestracja: 10 gru 2013, 19:00
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

Post autor: koval83 » 15 lut 2015, 10:58

Ja będę już zaczynał 3 sezon na Uniroyal Rainexpert.Jak je kupowałem w 2012 roku to też w sumie była nowość w porównaniu z popularnym już Rainsport 2.Teraz wiem,że jak się skończą to następne też będą Rainsport 3.Generalnie Uniroyal charakteryzuje się wg. mnie miękką gumą i dzięki temu dużym komfortem,i oczywiście świetnymi parametrami odprowadzania wody.

michal_bst
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
Lokalizacja: Lublin

Post autor: michal_bst » 20 lut 2015, 20:41

koval83, ok, zaryzykowałem, było dziś 11 stopni, założyłem te nowe letnie, ładnie auto na nich rusza, przetestowałem je póki co przy 140 i w odróżnieniu do moich stary letnich - TOYO są zdecydowanie cichsze, co uważam za duży plus.

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 07 mar 2015, 19:15

jak sprawa wyglada porownujac DUNLOP SP SPORT BLURESPONSE kontra Uniroyal Rainsport 3 w rozmiarze 205/55 R16 91 V
priorytet to oczywiscie trakcja i niski halas poradzcie co kupic i to teraz bo sa juz b.dobre ceny letnich opon



decyzja zapadla Dunlopy

Awatar użytkownika
Jacks
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 25 sty 2011, 20:26
Lokalizacja: Mława

Post autor: Jacks » 20 cze 2015, 17:47

To ja wypowiem się na temat Uniroyal RainSport 3 225/45/17.

Kupiłem te opony ponieważ stare (Toyo Proxes T1-R) wytarły się po 5-ciu sezonach.
Sugerowałem się opiniami internautów, ale chyba te opinie pisały osoby jeżdżące Matizami, a nie prawie 200-stu konnym autem. Zakup tych opon to był chyba najgorszy mój błąd.
O ile na mokrej nawierzchni te opony radzą sobie w miarę dobrze, tak na suchym asfalcie jest tragedia. Ten "sport" w nazwie to chyba jakaś kpina! Na tych gumach można jechać co najwyżej 140 km/h i to na prostej, bo w zakrętach czy nawet lekkich łukach przy 120 km/h czuć jak auto pływa po drodze. Zdarzyło mi się nawet kilka razy że ESP się włączyło, właśnie przy wchodzeniu w średni łuk na autostradzie. Opony kosztowały praktycznie tyle co moje poprzednie Toyo, które przy tych wydają się dwie klasy wyżej i bardzo dobrze trzymały auto w zakrętach.
Zdecydowanie nie polecam Rain"sport" 3 dla kogoś kto jeździ dynamicznie.

P.S. Po raz kolejny okazuje się, że opinie w internecie są zgubne.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 20 cze 2015, 23:13

Ja jeżdżę na Conti premium contact 5, zimówki na dunlopach WintSp. Dobre są conti bo dobrze-a nawet jak nie bardzo dobrze trzymają w zakrętach ale jak dla mnie troszkę za głośne(jedyna chyba ich wada) chociaż nie lecą tak szybko. Zarzuty mam do dunlopów i pewnie ich więcej nie wezmę i sprzedam w tym roku. Trzymanie tak jak w barumach a cena 2x większa. Jak w banku nigdy nie wezmę michelin energy saver. Miałem na audi 80 i jak dla mnie nie dało się normalnie jeździć, ślisko strasznie i szkoda ryzykować własnym zdrowiem.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 20 cze 2015, 23:16

potwierdzam kiepska opona do jazdy na 70%
gubi się na szybkich nierównych łukach trakcja fatalna
zresztą dunlop i fulda niewiele lepsze
ale takie są efekty oszczędności i wprowadzenia etykiet
totalne odchudzanie opon
PS przyszły do mnie nowe 2015 195/65r15 conti premium contact jakiś dziwne mają 6.8 mm bieżnika a obok stała para używana ten sam model i rozmiar z 2013 ta ma 7.5 mm bieżnika
nieżle nas koncerny dymają
wniosek ładna używka ma więcej bieżnika niż nowa opona

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 21 cze 2015, 11:06

ja kupilem DUNLOP SP SPORT BLURESPONSE i jest dla mnie doskonale nie mam zadnych uwag a co mnie najbardziej zaskoczylo to to ze wspomaganie chodzi tak lekko jakbym mial zalozone zimowki w rozmiarze 195 a nie 205 :>

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 21 cze 2015, 22:19

chodzi lekko bo sciany boczne tych opon są podobne do ścianek prezerwatywy
małe opory toczenia i fatalna precyzja prowadzenia
za to doskonałe wyniki na etykietach
co ciekawe tylko modele na europejski rynek są totalnie odchudzone
cała reszta świata jeżdzi na normalnym ogumieniu
kupiłem conti extreme contact -rynek usa i ściana boczna jest 2 krotnie grubsza niż conti sport contact 5 precyzja i trakcja ok ciche na suchym ok na mokrym nie było okazji sprawdzić minusem jej jest wysokie TW na poziomie 540

rokob33
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 329
Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łódż

Post autor: rokob33 » 22 cze 2015, 19:01

hm jezdziles na dunlopach ze piszesz takie bzdury , ja pisze to co stwierdzilem sam a nie wyssalem z palca ,auto jedzie jak po sznurku stoi sztywno nie kladzie sie w zakretach jak to mialo miejsce na poprzednich moich oponach o scianach ''z betonu'' nieodchudzonych wiec to ze grube scianki o niczym nie swiadczy ,opony sa ciche czego nie mozna powiedziec absolutnie o conti 5 roznica 4db! a 3db to juz dwukrotnie glosniej no chyba ze dajesz audio na max ,nie uwazam twoich opini za wiarygodne, biorac pod uwage opinie uzytkownikow w sieci lepsze opinie zbieraja ? poczytaj.......

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 22 cze 2015, 22:03

z racji tego żę zajmuje się ty zawodowo od lat i przerzucam tego towaru tysiące rocznie ,rozpatruje reklamacje na poziomie hurtowni nie będę z tobą polemizował
co do głóśności na etykietach masz rację różnica jest ogromna na etykiecie AŻ 4db
w praktyce okazuje się minimalna (nowe opony generalnie nie są głośne)
tylko co mi przyjdzie z 69 db jak po 5000km wyząbkuje i będzie miała 85db na etykiecie ma nadal 69
(bardziej na miejscu był by tu parametr określający sztywność karkasu lub lepiej rozkład wew ciśnień bo to jest odpowiedzialne za odporność opony na ząbkowanie )
róznica między mami taka żę ja jeżdzę na oponach a ty na etykiecie i sile marketingu
co do ścian bocznych poczytaj sobie post mazdomani czym kończy się odchudzanie ścian bocznych w imię oszczędności znieksztalcone-boki-opon-vt76016.htm
PS jeśli tak chwalisz te dunlopy to świadczy żę nie jeżdziłeś nigdy na dobrych oponach
np bridgestone re050 070 ,conti extreme.yokohama seria advan .proxesy z górnej półki lub nitto
ostatnią dobrą oponą dunlopa było SP 01 a conti csc3 obecnie jedno i drugie produkuje na europę towary oponopodobne

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga