[A6 C5] opony letnie wybor
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
mrporpoise, muszę z kumplem pogadać, bo ma warsztat i wulkanizację, a docelowo dobre zniżki na opony Właśnie po to napisałem żeby się czegoś dowiedzieć.
[ Dodano: 2015-02-04, 18:23 ]
mrporpoise, rzuciłem okiem i w sumie różnica spora w cenie, a parametry zbliżone...
Fulda Sport Control 225/45 R17 94 Y - o te mam 300zł szt. - dobre opony w rozsądnej cenie
[ Dodano: 2015-02-10, 17:04 ]
Do wyboru mam jeszcze te po 300zł szt. - Vredestein Ultrac Cento 225/45 R17 91 Y, dużo pozytywnych opinii znalazłem, nie tylko na oponeo.
[ Dodano: 2015-02-04, 18:23 ]
mrporpoise, rzuciłem okiem i w sumie różnica spora w cenie, a parametry zbliżone...
Fulda Sport Control 225/45 R17 94 Y - o te mam 300zł szt. - dobre opony w rozsądnej cenie
[ Dodano: 2015-02-10, 17:04 ]
Do wyboru mam jeszcze te po 300zł szt. - Vredestein Ultrac Cento 225/45 R17 91 Y, dużo pozytywnych opinii znalazłem, nie tylko na oponeo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Ja będę już zaczynał 3 sezon na Uniroyal Rainexpert.Jak je kupowałem w 2012 roku to też w sumie była nowość w porównaniu z popularnym już Rainsport 2.Teraz wiem,że jak się skończą to następne też będą Rainsport 3.Generalnie Uniroyal charakteryzuje się wg. mnie miękką gumą i dzięki temu dużym komfortem,i oczywiście świetnymi parametrami odprowadzania wody.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
To ja wypowiem się na temat Uniroyal RainSport 3 225/45/17.
Kupiłem te opony ponieważ stare (Toyo Proxes T1-R) wytarły się po 5-ciu sezonach.
Sugerowałem się opiniami internautów, ale chyba te opinie pisały osoby jeżdżące Matizami, a nie prawie 200-stu konnym autem. Zakup tych opon to był chyba najgorszy mój błąd.
O ile na mokrej nawierzchni te opony radzą sobie w miarę dobrze, tak na suchym asfalcie jest tragedia. Ten "sport" w nazwie to chyba jakaś kpina! Na tych gumach można jechać co najwyżej 140 km/h i to na prostej, bo w zakrętach czy nawet lekkich łukach przy 120 km/h czuć jak auto pływa po drodze. Zdarzyło mi się nawet kilka razy że ESP się włączyło, właśnie przy wchodzeniu w średni łuk na autostradzie. Opony kosztowały praktycznie tyle co moje poprzednie Toyo, które przy tych wydają się dwie klasy wyżej i bardzo dobrze trzymały auto w zakrętach.
Zdecydowanie nie polecam Rain"sport" 3 dla kogoś kto jeździ dynamicznie.
P.S. Po raz kolejny okazuje się, że opinie w internecie są zgubne.
Kupiłem te opony ponieważ stare (Toyo Proxes T1-R) wytarły się po 5-ciu sezonach.
Sugerowałem się opiniami internautów, ale chyba te opinie pisały osoby jeżdżące Matizami, a nie prawie 200-stu konnym autem. Zakup tych opon to był chyba najgorszy mój błąd.
O ile na mokrej nawierzchni te opony radzą sobie w miarę dobrze, tak na suchym asfalcie jest tragedia. Ten "sport" w nazwie to chyba jakaś kpina! Na tych gumach można jechać co najwyżej 140 km/h i to na prostej, bo w zakrętach czy nawet lekkich łukach przy 120 km/h czuć jak auto pływa po drodze. Zdarzyło mi się nawet kilka razy że ESP się włączyło, właśnie przy wchodzeniu w średni łuk na autostradzie. Opony kosztowały praktycznie tyle co moje poprzednie Toyo, które przy tych wydają się dwie klasy wyżej i bardzo dobrze trzymały auto w zakrętach.
Zdecydowanie nie polecam Rain"sport" 3 dla kogoś kto jeździ dynamicznie.
P.S. Po raz kolejny okazuje się, że opinie w internecie są zgubne.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Ja jeżdżę na Conti premium contact 5, zimówki na dunlopach WintSp. Dobre są conti bo dobrze-a nawet jak nie bardzo dobrze trzymają w zakrętach ale jak dla mnie troszkę za głośne(jedyna chyba ich wada) chociaż nie lecą tak szybko. Zarzuty mam do dunlopów i pewnie ich więcej nie wezmę i sprzedam w tym roku. Trzymanie tak jak w barumach a cena 2x większa. Jak w banku nigdy nie wezmę michelin energy saver. Miałem na audi 80 i jak dla mnie nie dało się normalnie jeździć, ślisko strasznie i szkoda ryzykować własnym zdrowiem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
potwierdzam kiepska opona do jazdy na 70%
gubi się na szybkich nierównych łukach trakcja fatalna
zresztą dunlop i fulda niewiele lepsze
ale takie są efekty oszczędności i wprowadzenia etykiet
totalne odchudzanie opon
PS przyszły do mnie nowe 2015 195/65r15 conti premium contact jakiś dziwne mają 6.8 mm bieżnika a obok stała para używana ten sam model i rozmiar z 2013 ta ma 7.5 mm bieżnika
nieżle nas koncerny dymają
wniosek ładna używka ma więcej bieżnika niż nowa opona
gubi się na szybkich nierównych łukach trakcja fatalna
zresztą dunlop i fulda niewiele lepsze
ale takie są efekty oszczędności i wprowadzenia etykiet
totalne odchudzanie opon
PS przyszły do mnie nowe 2015 195/65r15 conti premium contact jakiś dziwne mają 6.8 mm bieżnika a obok stała para używana ten sam model i rozmiar z 2013 ta ma 7.5 mm bieżnika
nieżle nas koncerny dymają
wniosek ładna używka ma więcej bieżnika niż nowa opona
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
chodzi lekko bo sciany boczne tych opon są podobne do ścianek prezerwatywy
małe opory toczenia i fatalna precyzja prowadzenia
za to doskonałe wyniki na etykietach
co ciekawe tylko modele na europejski rynek są totalnie odchudzone
cała reszta świata jeżdzi na normalnym ogumieniu
kupiłem conti extreme contact -rynek usa i ściana boczna jest 2 krotnie grubsza niż conti sport contact 5 precyzja i trakcja ok ciche na suchym ok na mokrym nie było okazji sprawdzić minusem jej jest wysokie TW na poziomie 540
małe opory toczenia i fatalna precyzja prowadzenia
za to doskonałe wyniki na etykietach
co ciekawe tylko modele na europejski rynek są totalnie odchudzone
cała reszta świata jeżdzi na normalnym ogumieniu
kupiłem conti extreme contact -rynek usa i ściana boczna jest 2 krotnie grubsza niż conti sport contact 5 precyzja i trakcja ok ciche na suchym ok na mokrym nie było okazji sprawdzić minusem jej jest wysokie TW na poziomie 540
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 15 maja 2010, 14:09
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łódż
hm jezdziles na dunlopach ze piszesz takie bzdury , ja pisze to co stwierdzilem sam a nie wyssalem z palca ,auto jedzie jak po sznurku stoi sztywno nie kladzie sie w zakretach jak to mialo miejsce na poprzednich moich oponach o scianach ''z betonu'' nieodchudzonych wiec to ze grube scianki o niczym nie swiadczy ,opony sa ciche czego nie mozna powiedziec absolutnie o conti 5 roznica 4db! a 3db to juz dwukrotnie glosniej no chyba ze dajesz audio na max ,nie uwazam twoich opini za wiarygodne, biorac pod uwage opinie uzytkownikow w sieci lepsze opinie zbieraja ? poczytaj.......
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
z racji tego żę zajmuje się ty zawodowo od lat i przerzucam tego towaru tysiące rocznie ,rozpatruje reklamacje na poziomie hurtowni nie będę z tobą polemizował
co do głóśności na etykietach masz rację różnica jest ogromna na etykiecie AŻ 4db
w praktyce okazuje się minimalna (nowe opony generalnie nie są głośne)
tylko co mi przyjdzie z 69 db jak po 5000km wyząbkuje i będzie miała 85db na etykiecie ma nadal 69
(bardziej na miejscu był by tu parametr określający sztywność karkasu lub lepiej rozkład wew ciśnień bo to jest odpowiedzialne za odporność opony na ząbkowanie )
róznica między mami taka żę ja jeżdzę na oponach a ty na etykiecie i sile marketingu
co do ścian bocznych poczytaj sobie post mazdomani czym kończy się odchudzanie ścian bocznych w imię oszczędności znieksztalcone-boki-opon-vt76016.htm
PS jeśli tak chwalisz te dunlopy to świadczy żę nie jeżdziłeś nigdy na dobrych oponach
np bridgestone re050 070 ,conti extreme.yokohama seria advan .proxesy z górnej półki lub nitto
ostatnią dobrą oponą dunlopa było SP 01 a conti csc3 obecnie jedno i drugie produkuje na europę towary oponopodobne
co do głóśności na etykietach masz rację różnica jest ogromna na etykiecie AŻ 4db
w praktyce okazuje się minimalna (nowe opony generalnie nie są głośne)
tylko co mi przyjdzie z 69 db jak po 5000km wyząbkuje i będzie miała 85db na etykiecie ma nadal 69
(bardziej na miejscu był by tu parametr określający sztywność karkasu lub lepiej rozkład wew ciśnień bo to jest odpowiedzialne za odporność opony na ząbkowanie )
róznica między mami taka żę ja jeżdzę na oponach a ty na etykiecie i sile marketingu
co do ścian bocznych poczytaj sobie post mazdomani czym kończy się odchudzanie ścian bocznych w imię oszczędności znieksztalcone-boki-opon-vt76016.htm
PS jeśli tak chwalisz te dunlopy to świadczy żę nie jeżdziłeś nigdy na dobrych oponach
np bridgestone re050 070 ,conti extreme.yokohama seria advan .proxesy z górnej półki lub nitto
ostatnią dobrą oponą dunlopa było SP 01 a conti csc3 obecnie jedno i drugie produkuje na europę towary oponopodobne
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga