nie wiem jak tam sytuacja ma sie w innych silnikach, ale akurat w moim 4.2 BAT śruby mają kołnierz i nie da sie ich dokręcić dalej niz do tego kołnierza. Wymieniałem ostatnio te uszczelkę i też własnie mialem mały dylepat jak dokręcić z monentem 10, też byłem zdziwiony że tak słabo. Ale już przy odkręcaniu było czuć że tak ma być.
Poradziłem sobie bez klucza, dokręciłem zwykłą mała grzechotką (wiem, że mało profesjonalnie) ale tak jak napisalem, śruba w moim przypadku opiera sie na kołnierzu tworząć odpowiedni dystans dla uszczelki więc nie da sie jej zgnieść.
PS. Raz w innym aucie wymieniałem uszczelke miski olejowej, dokręcałem też na czuja i tez jakoś słabo mi sie wydawało. I tak dociągalem, dociągałem śruby że tydzien póżniej zakładałem nowa uszczelke bo tamta była zmiażdzona i ciekło jak przed wymianą.
[4.2 v8 BAT 334km] uszczelka pokrywy zaworów
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 lis 2016, 07:39
- Lokalizacja: Wielkopolska
Panowie mam proste pytanko. W komplecie na zdjęciu, na pierwszej stronie, mamy uszczelke tą dużą, uszczelki na cewki, takie śmieszne pół ksieżyce na końce wałków i zostaje taka mała jak wszystkie inne pod śruby ale więcej śrub nie ma, ta duża uszczelka załatwia sprawe, na wąsie ma uszczelke na środek. Więc do czego jest ta ostatnia?
Bede wymieniał poraz kolejny tym razem obie strony a ostatnio mi ona została. Może przesto dalej cieknie?
Bede wymieniał poraz kolejny tym razem obie strony a ostatnio mi ona została. Może przesto dalej cieknie?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga