Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[4.2 v8 BAT 334km] uszczelka pokrywy zaworów

Silniki benzynowe
bont
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 21 sie 2016, 10:42
Lokalizacja: slask

Post autor: bont » 06 gru 2016, 18:04

nie wiem jak tam sytuacja ma sie w innych silnikach, ale akurat w moim 4.2 BAT śruby mają kołnierz i nie da sie ich dokręcić dalej niz do tego kołnierza. Wymieniałem ostatnio te uszczelkę i też własnie mialem mały dylepat jak dokręcić z monentem 10, też byłem zdziwiony że tak słabo. Ale już przy odkręcaniu było czuć że tak ma być.
Poradziłem sobie bez klucza, dokręciłem zwykłą mała grzechotką (wiem, że mało profesjonalnie) ale tak jak napisalem, śruba w moim przypadku opiera sie na kołnierzu tworząć odpowiedni dystans dla uszczelki więc nie da sie jej zgnieść.

PS. Raz w innym aucie wymieniałem uszczelke miski olejowej, dokręcałem też na czuja i tez jakoś słabo mi sie wydawało. I tak dociągalem, dociągałem śruby że tydzien póżniej zakładałem nowa uszczelke bo tamta była zmiażdzona i ciekło jak przed wymianą.

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 06 gru 2016, 18:19

W żadnej instrukcji z tego wątku nie ma napisane, aby przykręcać pokrywę momentem 9 Nm. Nie wiem, gdzie to znalazłeś <mysli> . Klucz musisz kupić na 1/4 cala, a nie na 1/2. Mniejsze mają niższy zakres.

crasherdestroye
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 11 lis 2016, 07:39
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: crasherdestroye » 06 gru 2016, 19:27

mat1324, <figielek> juz wiem czemu mamy rozbieżne dane! Bo ja się wpialem w temat dotyczący silnika BAT a mam i czytam instrukcje od bdw!!

bont
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 122
Rejestracja: 21 sie 2016, 10:42
Lokalizacja: slask

Post autor: bont » 20 kwie 2017, 20:50

Panowie mam proste pytanko. W komplecie na zdjęciu, na pierwszej stronie, mamy uszczelke tą dużą, uszczelki na cewki, takie śmieszne pół ksieżyce na końce wałków i zostaje taka mała jak wszystkie inne pod śruby ale więcej śrub nie ma, ta duża uszczelka załatwia sprawe, na wąsie ma uszczelke na środek. Więc do czego jest ta ostatnia?
Bede wymieniał poraz kolejny tym razem obie strony a ostatnio mi ona została. Może przesto dalej cieknie?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga