Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Kombi w Quattro z silnikiem V6 3.0

Prezentacja w/w aut.
Krinoni

Kombi w Quattro z silnikiem V6 3.0

Post autor: Krinoni » 27 maja 2014, 20:46

Witam.

Przedstawiam moje Audi A6:

Rocznik: 2002
Silnik: V6 3.0 quattro
Skrzynia: Tiptronic
Wyposazenie:
- skora
- wielofunkcyjna kierownica
- klimatronic
- nawigacja w zegarach
- automatycznie skladane lusterka
- rolety na szybach
- felgi audi 18" z oponami 235/40/18
- amortyzatory sachs
- audi jezdzi na swiezo zaolozonych sprezynach firmy Vogtland -40mm
- system naglosnienia BOSE

W Audi zostaly wymienione wszystkie elementy zawieszenia (amortyzatory, wachacze koncowki, itp). Po zakupie zostal wymieniony caly rozrzad, wszystkie filtry, plyny, swiece, klocki hamulcowe... Autko jezdzi na oleju Valvoline 10W40 Max Life. Wymienilem rowniez wszystkie sondy lambdy i uszczelki pod kpoulki poniewaz silnik sie pocil. Serwis skrzyni biegow (olej, filtr, uszczelki) zostal zrobiony w serwisie skrzyn automatycznych w Dlugolece.

W samochodzie byl zalozony gaz firmy ICOM JTG. Bardzo dobra instalacja lecz ma swoje wady. W tej chwili instalacja zostala odlaczona. Spalanie na benzynce jest w granicach 12l jak wiedziemy do miasta to troszke rosnie ale jest do wytrzymania.

Mam zamiar zalozyc sportowe amortyzatory, uklad wydechowy bedzie zakladany w firmie MG MotorSport w Siemianowicach Slaskich, wentylowane tarcze, grill maski jak i zderzaka od s6 lub rs6. Planuje rowniez wymienic kanapy na kubelki lub Recaro.

Oto pare zdjec:

[ Dodano: 2014-05-27, 20:46 ]
Ciag dalszy
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 27 maja 2014, 21:36

Widzę, ze masz modelowego bliźniaka... Doły masz malowane czy fabryka go wypuściła w pełnym kolorze? Na zdjęciach nei widać zbyt dokładnie.

Jak z komfortem na -40? Ja mam od eSki i na nowych Bilsteinach z przodu i lowtecach z tyłu jest przyzwoicie.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Awatar użytkownika
marek_gnd
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 66
Rejestracja: 20 sty 2013, 17:37
Lokalizacja: Nowy Dwór Gdańśki

Post autor: marek_gnd » 27 maja 2014, 21:51

Nie wiem, czy dobrze myślę i mam dobre informacje, ale zderzak od eski albo rs'ki to ciężko będzie załozyć bo S'ka i RS'ka są szersze niż zwykłe A6. Ale auto naprawdę ładne. Silnik ciekawy i chyba rzadko spotykany.Ale wolnossące V6 pewnie nie do zajechania będzie. Nie to co moje AJL. Fajne fele, naprawdę ładnie wyglądają, znasz może nazwę ich, co to za wzór? W każdym razie auta gratuluje.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 27 maja 2014, 21:53

marek_gnd pisze:zderzak od eski albo rs'ki to ciężko będzie załozyć bo S'ka i RS'ka są szersze niż zwykłe A6
Musiałby zmienić błotniki...ale bez tylnych nadmuchanych będzie to dziwacznie wygladać.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

całek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 27 sie 2009, 00:09
Lokalizacja: śląsk

Post autor: całek » 27 maja 2014, 22:00

Piękna furka. Silnik taki jak bym chciał dla siebie ładne wnętrze wyposażenie też niezłe, a felgi jak dla mnie obłędne. miliona kilometrów bezawaryjnej jazdy

Krinoni

Post autor: Krinoni » 27 maja 2014, 22:04

bloku pisze:Widzę, ze masz modelowego bliźniaka... Doły masz malowane czy fabryka go wypuściła w pełnym kolorze? Na zdjęciach nei widać zbyt dokładnie.

Jak z komfortem na -40? Ja mam od eSki i na nowych Bilsteinach z przodu i lowtecach z tyłu jest przyzwoicie.
Co do koloru to fabryka go takiego wypuscila... Co do komfortu jest naprawde dobrze. Nie jest za sztywno ani za mieko. Przez torowisko musze przejezdzac powoli bo troche skacze :]

[ Dodano: 2014-05-27, 22:04 ]
marek_gnd pisze:Nie wiem, czy dobrze myślę i mam dobre informacje, ale zderzak od eski albo rs'ki to ciężko będzie załozyć bo S'ka i RS'ka są szersze niż zwykłe A6. Ale auto naprawdę ładne. Silnik ciekawy i chyba rzadko spotykany.Ale wolnossące V6 pewnie nie do zajechania będzie. Nie to co moje AJL. Fajne fele, naprawdę ładnie wyglądają, znasz może nazwę ich, co to za wzór? W każdym razie auta gratuluje.
Felg szukalem naprawde dlugo. Znalazlem je na ebay.de. Razem z dostawa kosztowaly mnie 325 euro <lol> . Zero zniszczen. Doslownie jak nowe. To jest numer felg 8E0-071-495-1ZL

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 27 maja 2014, 22:05

No to chyba jednak zostane przy ori 1BE bo nie muszę uważać :D Choć mocno myślę nad APEXami -35 aby jeszcze ciut usiadło wzgledem 1BE.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Krinoni

Post autor: Krinoni » 27 maja 2014, 22:10

bloku, Mowisz ze jezdzisz na sprezynach od eski. O ile one sa krotsze od normalnej a6????

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 27 maja 2014, 22:13

30mm poszło w dół. Jedyny mankament którego nie policzyłem to fakt, iż mam LPG i tył siedzi o 10m niżej niż przód. Ale to też może być związane z tym, że eSka to V8 a ja mam V6 (czyli przód lżejszy).
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Krinoni

Post autor: Krinoni » 27 maja 2014, 22:21

Jakie masz lpg??? I ile ci pali na nim????

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 239
Rejestracja: 18 sty 2009, 13:23
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 27 maja 2014, 22:23

STAG 300-6 ISA 2 na reduktorze AC i wtryskach HANA. Taki zestaw chciałem, bo uważam go za sprawdzony w silnikach V6. Spalanie mam 16-17 gazu ale muszę zaznaczyć, że wolno i po dziadkowemu nei jeźdżę. Wrecz przeciwnie, bardzo dynamicznie.
Historia z C5: A6 3,0 ASN->S6 4,2 AQJ->S6 4,2 ANK
Obecnie: Audi A8 D2 4,2 32V 299KM ABZ

Awatar użytkownika
Adriano007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 591
Rejestracja: 30 lip 2009, 21:33
Imię: Adrian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Spytkowice
Kontakt:

Post autor: Adriano007 » 27 maja 2014, 23:13

Fajny furacz. Świetnie się prezentuje i pewnie jeszcze lepiej jeździ. Powodzenia w modzeniu bo widzę że plany masz zacne. Pozdro.

Awatar użytkownika
Audi A6 Warsztat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2596
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Zbigniew
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Audi A6 Warsztat » 28 maja 2014, 12:07

bloku pisze:
marek_gnd pisze:zderzak od eski albo rs'ki to ciężko będzie załozyć bo S'ka i RS'ka są szersze niż zwykłe A6
Musiałby zmienić błotniki...ale bez tylnych nadmuchanych będzie to dziwacznie wygladać.
Niekoniecznie, trochę zabawy jest ale efekt naprawdę świetny, viewtopic.php?t=24860

Powodzenia w modzeniu i miliona kilometrów <okok>
Warsztat, naprawy Audi A6.

Krinoni

Post autor: Krinoni » 29 maja 2014, 00:50

Widac ze ktos wlozyl duzo prac w to. Gdzie tu teraz znalezc takiego dobrego blacharza?

Awatar użytkownika
Adrian492
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 51
Rejestracja: 06 lis 2014, 08:06
Lokalizacja: Lipsko

Post autor: Adrian492 » 29 sty 2015, 07:20

Świetnie skubaniec wygląda. Jakie masz ET tych felg?
Bo przymierzam się do właśnie takich sprężyn i nie wiem czy moje 18`tki ET35 nie będą nigdzie obcierać. ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja