[ AEB 1.8 150 KM] Dziwne zachowanie po nocy
[ AEB 1.8 150 KM] Dziwne zachowanie po nocy
Koledzy co może być przyczyą, auto po nocy zle odpala tzn. odpala i zaraz gaśnie albo odpala i obroty są rzędu 400-500 rpm tak jakby był zalany.LPG wyeliminowane zarówno reduktor jak i wtryski sprawdzone nie puszczają, w dodatku jezdziłem 2 dni tylko na PB z zakręconą butlą i jest to samo.
VAG nei pokazuje błedów ,więc jestem w kropce,co to może wydaje mi sie ze dawka paliwa jest nie halo czyli co czujnik temp,przepływka ----> jakieś sugestie??
VAG nei pokazuje błedów ,więc jestem w kropce,co to może wydaje mi sie ze dawka paliwa jest nie halo czyli co czujnik temp,przepływka ----> jakieś sugestie??
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
przed jazdą na benzynie skasowałeś korekty? spróbuj jeszcze raz po skasowaniu korekt, ecu zaadoptuje się na nowo do benzyny i jeśli to wina złych ustawień lpg powinno być ok. sprawdź czy tak samo dzieje się po odpaleniu na lpg wtedy faktycznie czujnik temperatury może przekłamywać, jeśli masz vaga to sprawdź wskazania czujnika po nocy.
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Panowie zrobiłem tak jak radziliście czyli podpiąłem VAG'a i skasowałem błędy jednak na niewiele sie to zdało dalej to samo.Jedynie co mogę wnieść nowego to fakt iż zczytałem błąd (niestety nie zdażyłem spisać kodu gdyż odruchowo dałem skasuj) ale treść brzmiała ..." nie osiągnięto wartość maksymalnej/progowej mieszanki....".
Jakieś dalsze sugestie,ewentualnie namaiary na kogoś ze ÂŚląska kto umie diagnozować takie tematy??
Jakieś dalsze sugestie,ewentualnie namaiary na kogoś ze ÂŚląska kto umie diagnozować takie tematy??
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
HattoriHonza co znaczy dobrze,LPG ustawiam u Davantiego z Katowic i wydaje mi się że on zna się na temacie, także jeśli mogłbyś zasugerować dokładniej co poprawić w mapie,ewentualnie w innych ustawieniach byłbym wdzięczny bo Twoje stwierdzenie choć może i prawdziwe jest dość jałowe w treść, tak czy siak dzięki za zainteresowanie.
- HattoriHonza
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 288
- Rejestracja: 23 wrz 2010, 11:52
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin, Polska
Nie jestem mechanikiem, ale ja mam DOKÂŁADNIE ten sam problem, co Ty. Miałem go rok temu, gość mi poprawił mapy - nie wiem, w którą stronę, ale troche posiedział nad tym. W tym roku jest to samo. Okazało się, że w moim sterowniku (ACG Compact) nie ma czujnika temperatury gazu, przez co rozjeżdżają mi się korekty. Nie wiem, czy nie będę musiał rzeźbić w instalce, zobaczę w następnym tygodniu jak do niego pojadę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Zrobiłem jeszcze raz kasowanie korekt tym razem odłaczyłem aku,poza tym wyjałem wyczyściłem przepustnice chociaż nie było aż tak zle zaadaptowałem.Nie potrafie jednak w polskim VAG zlokalizować odczytu wskazań tempretury i stad moja prośba ----> kolego grzemo gdzie w polskim Vagu 4.9 to znajde bo jak wchodze w silnik/bloki danych to jedyna temperatura jaką widze to temperatura silnika i temperatura zasysanego powietrza?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
I o te wskazania nam chodzi , sprawdzasz rano po całkowitym wystudzeniu czy temperatury pokrywaja się z temp otoczenia. Jeśli wskazania sa podobne to czujniki sa ok.qnitus pisze:to jedyna temperatura jaką widze to temperatura silnika i temperatura zasysanego powietrza?
A tak poza tym to warto abyś zaopatrzył się w coś lepszego., np vag 311. Powinieneś znaleźć w sieci bez problemu.
A więc zrobiłem pomiar 2 krotnie:
1 raz gdy auto stało caly dzień póznym popoludniem wsiadłem i termometr w aucie pokazywał 28 st. C a temp. zasysanego powietrza 25 st.C
2 raz dziś rano temperatura w aucie jaką wskazywał termometr to 13 st.C, a temp silnika oraz zasysanego powietrza to 15 st.C.
Najlepsze jest to że dzis odpalił bez problemu.
1 raz gdy auto stało caly dzień póznym popoludniem wsiadłem i termometr w aucie pokazywał 28 st. C a temp. zasysanego powietrza 25 st.C
2 raz dziś rano temperatura w aucie jaką wskazywał termometr to 13 st.C, a temp silnika oraz zasysanego powietrza to 15 st.C.
Najlepsze jest to że dzis odpalił bez problemu.