Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6, C5] Problem z porannym odpalaniem!!!

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
krzycho0110
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 298
Rejestracja: 27 wrz 2008, 09:54
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: krzycho0110 » 18 gru 2008, 10:25

Wojtek ,wsadź głowę pod zimną wodę lub zatankuj się lpg ...... po co ponosisz ciśnienie na forum, nikt z nikogo nie kpi,nie tłumacz mi co ile kosztuje i czy kogoś stać czy nie ,bo po prostu temat cię przerasta ,poczytaj jeszcze raz ten wątek i pomyśl,a potem rozpaczaj ze paliwa mamy droższe niż w usa i trzeba przerabiać na lpg (po co poprawiać fabrykę) ,tak jak mówiłem jeżeli eksploatacje cię przerasta to pora zmienić furę
i pamiętaj jedno ze ja nie kpię z nikogo :!:

a szanowny moderator niech zamknie temat bo nic nie wnosi w temacie

Qris

Post autor: Qris » 18 gru 2008, 11:06

Skoro nic nie wnosi to po co ta riposta? :-D

Awatar użytkownika
wojtekcbr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 20 maja 2008, 12:43
Lokalizacja: wawa

Post autor: wojtekcbr » 18 gru 2008, 11:55

krzycho0110 pisze:ale po co kupować audi i pakować do niego gaz,jak mnie nie stać na paliwo to kupuje forda..........
ps. 1.8 w A6 to jest dopiero porażka ;-) nie wspomnę o lpg :roll:
pozdr. :-P
No widzę, że czytanie swoich wypowiedzi Cię przerasta. Jeśli uważasz, że im droższe w utrzymaniu auto, to tym więcej splendoru Ci dodaje, to gratuluję, lepiej jedź zatankuj się 'OPAÂŁEM', bo penie na tym jeździsz :lol:
krzycho0110 pisze: Wojtek ,wsadź głowę pod zimną wodę lub zatankuj się lpg ...... po co ponosisz ciśnienie na forum, nikt z nikogo nie kpi,nie tłumacz mi co ile kosztuje i czy kogoś stać czy nie ,bo po prostu temat cię przerasta ,poczytaj jeszcze raz ten wątek i pomyśl,a potem rozpaczaj ze paliwa mamy droższe niż w usa i trzeba przerabiać na lpg (po co poprawiać fabrykę) ,tak jak mówiłem jeżeli eksploatacje cię przerasta to pora zmienić furę
i pamiętaj jedno ze ja nie kpię z nikogo
Popieram Cię, tylko Twój czubek nosa się liczy :-P

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Moje auto: Q7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 18 gru 2008, 14:25

Stańcie panowie (dorośli, jak sądzę) na 1/4 mili,kto wygra ten...czy lepszy,nie wiem,ale to może dobry sposób na rozładowanie emocji i jakiegoś grila wspólnego :roll: ,uwierzcie mi,tu moje i tylko moje zdanie,ja kupowałem auto na ropuchę,bo dużo latam,po 110 tysiącach mam zaoszczędzone na ciuchy,części itp., itd.,osobiście mam w okolicach zwieracza,kto na czym jeździ,ważne,że audi,że sprawia satysfakcję,czy budzi zazdrość?może kiedyś,może u niektórych,człowiek przyzwyczaja się do wygód b.szybko,mi ta marka to zapewnia,więc to tyle,pozdrawiam,amen 8-)

Awatar użytkownika
Baksik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 114
Rejestracja: 16 gru 2008, 21:59
Lokalizacja: Kórnik / Poznań

Post autor: Baksik » 18 gru 2008, 21:37

Ja kupiłem diesla ze względu na cenę paliwa do niego , w moim wieku nie stać by mnie było żeby tankować benzynke do 2.4. Zawsze bylem za benzyniakiem a trafił się diesel i nie jestem z tego powodu nieszczęśliwy.Zadowolony jestem z tego że sam na te auto zarobiłem ciężką pracą.Do LPG też nic nie mam , sekwencja dobrej firmy na prawdę bardzo dobrze sie spisuje, nie czujesz nawet że jedziesz na gazie.80% postów na temat TDI jest dlatego że samochody z tymi silnikami robią dużo więcej kilometrów od benzyniaków i są bardziej wyeksploatowane.
"Prędkość nie zabija, tylko szybkie jej wytracanie"

wojtimar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:56
Lokalizacja: Piła

Post autor: wojtimar » 20 gru 2008, 16:55

darnok pisze:
wojtekcbr pisze: Pozdrawiam wszystkich urażonych właścicieli 2.5 TDI
Uff wreszcie mi ulżyło
Nie ma co się obrażać, każdy ma swoje zdanie.
Najwięcej postów jest o 2,5TDI bo poprostu jest ich najwięcej.

A tak pozatym są niejednokrotnie zajechane.

Przeczytałem tu kiedyś na forum mądre zdanie : " używane A6 jest takie jak jego poprzedni właściciel"

Na poranne odpalanie poradziłbym wymianę świec żarowych i kontrolę kąta wtrysku na pompie wtryskowej.

Pozdrawiam
Popieram.Wystarczy popatrzeć na oto moto czy gratke pl ile jest ogłoszeń A6 2,5 TDI a ile 1,8T to pierwsza sprawa.Po drugie Niemcy nie inwestują w LPG( oczywiście nic nie mam do LPG sam zjeździłem dwa autka na gazie) a kupują diesla i nimi śmigają po autostradach ( nie tylko do kościółka) i te dieselki mają przelatane po 250 - 300 tysięcy kilometrów a póżniej Turki czy Polacy kręcą liczniki i kupiec w Polsce zadowolony że kupił 5-6 letni samochodzik z przelatanymi 100-150 tyś. kilometrów ( jak szukałem swojej to na przejżane 10 autek to tylko dwa mi odpowiadały oczywiście opowiadam o A6 a nie Polonezie).
Oczywiście mądre słowa " używane A6( nie tylko A6) jest takie jak jego poprzedni właściciel".Zajechać można każdy samochód nawet najlepszy.
Panowie po co się kłócić i obrażać czy 2,5 TDI czy 1,8T lub jeszcze inny silnik.ÂŻyczmy sobie żeby nasze autka jak najlepiej chulały i cieszmy się tym że Audi A6 w rankingu DEKRY 2008 jest najlepsze z najlepszych.(http://moto.onet.pl/111360,galeria_media.html)
Pozdrawiam <mikołaj>

Awatar użytkownika
Sylwek240
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 479
Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
Imię: Sylwek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1997
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie

Post autor: Sylwek240 » 04 sty 2009, 16:36

zgadzam się z tym co napisał
MR.A6 pisze:Stańcie panowie (dorośli, jak sądzę) na 1/4 mili,kto wygra ten...czy lepszy,nie wiem,ale to może dobry sposób na rozładowanie emocji i jakiegoś grila wspólnego :roll:
MR.A6 pisze:osobiście mam w okolicach zwieracza,kto na czym jeździ,ważne,że audi,że sprawia satysfakcję,czy budzi zazdrość?może kiedyś,może u niektórych,człowiek przyzwyczaja się do wygód b.szybko,mi ta marka to zapewnia,więc to tyle,pozdrawiam,amen 8-)
święte słowa, po raz drugi Amen

Qris

Post autor: Qris » 04 sty 2009, 16:47

Jechałem dieselkiem sprawnym ładnym 2.5TDi nawet całkiem całkiem z tym że tyć wibrowało ale tyckę. Inna charakterystyka silnika. Ale i tak KoFam moja Niunie z 1.8tuLPo:-)

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Moje auto: Q7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 05 sty 2009, 11:49

Qris pisze:Jechałem dieselkiem sprawnym ładnym 2.5TDi nawet całkiem całkiem z tym że tyć wibrowało ale tyckę. Inna charakterystyka silnika. Ale i tak KoFam moja Niunie z 1.8tuLPo:-)

He,he,ach te lowelasy...pozdrowionka

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 07 sty 2009, 12:47

chłopaki to kiedy będzie 1/4 mili ? obstawiam 2.5 TDI Q :mrgreen:
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Moje auto: Q7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 07 sty 2009, 13:45

Artur27 pisze:chłopaki to kiedy będzie 1/4 mili ? obstawiam 2.5 TDI Q :mrgreen:
Dorzucam się ;-)

Qris

Post autor: Qris » 07 sty 2009, 21:16

Ale to 1.8T może być jakiekolwiek i nie ma znaczenia co zostało zmienione w silniku??? pyt odnośnie wyścigu... <ok>

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 08 sty 2009, 10:06

a to 1.8 miało być ? myślałem ze 2.4 1.8 150 konne też nie da rady 2.5 TDI większa moc i moment obrotowy :mrgreen:
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Qris

Post autor: Qris » 09 sty 2009, 21:17

Myślałem jednak o 1.8T z lekkimi modami mechanicznymi/elektronicznymi będzie coś koło 230kucy ([+]/- 80) :-)
heh ale poważnie to nie miałem nigdy sposobności "ścigać" się z dieslem 2.5T , z 2giej strony może kiedyś jak uzbieram na przerobienie silnika(w końcu kasa to jedyny ogranicznik w wypadku tego silnika). Bo możemy mówić że 2.5/1.8/2.4 jest extra itd ale powiedzmy sobie szczerze, przy 4.2 albo 2.7TT te nasz to ociężałe krowy:-) ehhh... jak słodko muczą:-)

Awatar użytkownika
MR.A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 962
Rejestracja: 05 sie 2008, 16:43
Imię: Robert
Moje auto: Q7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Van
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: MR.A6 » 10 sty 2009, 00:57

[quote="Qris"...Bo możemy mówić że 2.5/1.8/2.4 jest extra itd ale powiedzmy sobie szczerze, przy 4.2 albo 2.7TT te nasz to ociężałe krowy:-) ehhh... jak słodko muczą:-)[/quote]

No fakt...ryczą wręcz z rozpaczy :cry: <piwo>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga