[ MULTI] Problem ze skrzynią. Błąd 17090
Witam,
chcialem sie dowiedziec jaka jest procedura wymiany starownika skrzynii.
Kolega mial problem w migajaca kontrolka I kupil uzywany starownik i teraz skrzynia nie wybiera zadnego biegu. Zastanawiam sie czy jest jakas specjalna metoda przekladki modulow?
Pozdrawiam i dzieki za info.
Pozdrawiam
Jocker01
chcialem sie dowiedziec jaka jest procedura wymiany starownika skrzynii.
Kolega mial problem w migajaca kontrolka I kupil uzywany starownik i teraz skrzynia nie wybiera zadnego biegu. Zastanawiam sie czy jest jakas specjalna metoda przekladki modulow?
Pozdrawiam i dzieki za info.
Pozdrawiam
Jocker01
Witam! Odgrzewam kotleta, bo temat niestety ciagle aktualny . Mam multitronic w 2.4 2002r A6 C5
U mnie PNRD pojawia sie tylko przy wrzuceniu na N, na D i R literki nie sa podswietlone. Jezdze juz tak dosc dlugo, bo nie wiedzialem co bylo. Teraz juz czuje sie uswiadomiony, ze to sterownik do wymiany/naprawy. Wyskakuje kod 17090 - Transmission code relating to range sensor. A poniewaz kolega Bart-S zna sie na rzeczy, to prosze o jakas generalizacje problemu. Do tej pory juz bylem pewny ze to sterownik i jakies druciki, jednak w postach bylo cos tez na temat "pozycjometru". Ja innych bledow oprocz w/w nie mam. Co wiec mam naprawic ? . Jestem w UK a tu nielatwo o dobrego fachowce aby to ogarnac, przynajmniej nie gdzie mieszkam. Bede w Polsce w grudniu i chcialbym to ogarnac...
Pozdrawiam serdecznie!
U mnie PNRD pojawia sie tylko przy wrzuceniu na N, na D i R literki nie sa podswietlone. Jezdze juz tak dosc dlugo, bo nie wiedzialem co bylo. Teraz juz czuje sie uswiadomiony, ze to sterownik do wymiany/naprawy. Wyskakuje kod 17090 - Transmission code relating to range sensor. A poniewaz kolega Bart-S zna sie na rzeczy, to prosze o jakas generalizacje problemu. Do tej pory juz bylem pewny ze to sterownik i jakies druciki, jednak w postach bylo cos tez na temat "pozycjometru". Ja innych bledow oprocz w/w nie mam. Co wiec mam naprawic ? . Jestem w UK a tu nielatwo o dobrego fachowce aby to ogarnac, przynajmniej nie gdzie mieszkam. Bede w Polsce w grudniu i chcialbym to ogarnac...
Pozdrawiam serdecznie!
Witam
i ja sie dołączę do tych problemów ze skrzynia, otóz
ja odpalam normalnie na P i ładuje D i jade biegi nie sa podswietlone, zeby cofnąć musze wrzucic N poczekac chwile zacznie mrygac PRND i wtedy dopiero moge cofac.
czy to sterownik nie wiem po tym co czytam chyba tak, ale dzisiaj jakos tak pociagnąłem mocniej lewarkiem zmiany biegów i o dziwo zapalil sie bieg D i teraz w sumie nie wiem czy to sterownik czy ta elektronika w lewarku szwankuje.
rozmawiałem juz kiedys z Bart-s o naprawie ale jakos zawsze inne wydatki były, a co najlepsze zrobiłem juz tak okolo 40 tys km, ale mysle ze w koncu pora to naprawic.
a bład ale dodam go jutro bo musze podpiac kompa a nie pamietam numeru.
i ja sie dołączę do tych problemów ze skrzynia, otóz
ja odpalam normalnie na P i ładuje D i jade biegi nie sa podswietlone, zeby cofnąć musze wrzucic N poczekac chwile zacznie mrygac PRND i wtedy dopiero moge cofac.
czy to sterownik nie wiem po tym co czytam chyba tak, ale dzisiaj jakos tak pociagnąłem mocniej lewarkiem zmiany biegów i o dziwo zapalil sie bieg D i teraz w sumie nie wiem czy to sterownik czy ta elektronika w lewarku szwankuje.
rozmawiałem juz kiedys z Bart-s o naprawie ale jakos zawsze inne wydatki były, a co najlepsze zrobiłem juz tak okolo 40 tys km, ale mysle ze w koncu pora to naprawic.
a bład ale dodam go jutro bo musze podpiac kompa a nie pamietam numeru.
błąd skrzyni
Witam serdecznie ,
Bardzo proszę o podpowiedź czy to aby sterownik skrzyni czy warto coś innego jeszcze zajrzeć zanim dopuszczę do wydatku 1,5 tys .
Po jeździe , stawiam na parking dźwignia w pozycję P , gaszę auto , ponownie próbuję
nie można uruchomić tzn :
Podświetlone wszystkie biegi migają , nie chce odpalić , nawet jak próbuję wcisnąć
przycisk pod popielniczką i zmienić lewarkiem powiedzmy na N , też nie chce odpalić - pojawia się napis że odpalanie auta możliwe w pozycji P
Wczoraj parkuję po jeździe , tył R z powrotem na P ,ale myślę podjadę bliżej - nie mogłem już na D wrzucić pomimo pracującego silnika , zgasiłem silnik i już nie mogłem odpalić
znowu miganie
Audi A6c6 2008 2.0 b mutli
1 Fault Found:
001798 - Transmission Range Sensor (F125)
P0706 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 228962 km
Time Indication: 0
Date: 2007.06.08
Time: 07:46:33
Freeze Frame:
RPM: 736 /min
RPM: 0 /min
(no units): 13.0
Torque: -4.0 Nm
Temperature: 55.0°C
T.B. Angle: 0.0°
Bin. Bits: 0001 0 1
z góry dziękuję za odpowiedź , pozdrawiam M.
Bardzo proszę o podpowiedź czy to aby sterownik skrzyni czy warto coś innego jeszcze zajrzeć zanim dopuszczę do wydatku 1,5 tys .
Po jeździe , stawiam na parking dźwignia w pozycję P , gaszę auto , ponownie próbuję
nie można uruchomić tzn :
Podświetlone wszystkie biegi migają , nie chce odpalić , nawet jak próbuję wcisnąć
przycisk pod popielniczką i zmienić lewarkiem powiedzmy na N , też nie chce odpalić - pojawia się napis że odpalanie auta możliwe w pozycji P
Wczoraj parkuję po jeździe , tył R z powrotem na P ,ale myślę podjadę bliżej - nie mogłem już na D wrzucić pomimo pracującego silnika , zgasiłem silnik i już nie mogłem odpalić
znowu miganie
Audi A6c6 2008 2.0 b mutli
1 Fault Found:
001798 - Transmission Range Sensor (F125)
P0706 - 000 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 14
Reset counter: 255
Mileage: 228962 km
Time Indication: 0
Date: 2007.06.08
Time: 07:46:33
Freeze Frame:
RPM: 736 /min
RPM: 0 /min
(no units): 13.0
Torque: -4.0 Nm
Temperature: 55.0°C
T.B. Angle: 0.0°
Bin. Bits: 0001 0 1
z góry dziękuję za odpowiedź , pozdrawiam M.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga