[ AJL 1.8 180 KM] wielka plama oleju
Mniemam że to to cudo:
Uszczelka
Jutro uderzam do pobliskiego sklepu "U Jasia", jak na razie wszystkie części jakie potrzebowałem sprowadzali bez problemu.
Jak nie to czeka mnie wycieczka do większego miasta do ASO
Przy okazji kupie olej, filtr i płyn do chłodnicy
dzięki wielkie jeszcze raz za pomoc
Uszczelka
Jutro uderzam do pobliskiego sklepu "U Jasia", jak na razie wszystkie części jakie potrzebowałem sprowadzali bez problemu.
Jak nie to czeka mnie wycieczka do większego miasta do ASO
Przy okazji kupie olej, filtr i płyn do chłodnicy
dzięki wielkie jeszcze raz za pomoc
heh... mi się tam pociło już od dłuższego czasu, a teraz kiedy przyszedł mróz to olej zgęstniał, cisnienie się zwiększyło i mam ten sam problem co wy W sumie nie wyrzuciło mi całego oleju ale zrobić trzeba bo to kwestia czasu. Akurat wymiana oleju mi się szykuje.
A6 1.8T AJL 180KM 0-100km/h
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Night rider
Wykres z hamowni 2013r.
http://imageshack.us/f/96/2013f.jpg/
Koledzy dołącze sie do tematu tez miałem taki przypadek tylko czy ktos moze mi powiedziec czy w podstawie filtra oleju tej dokrecanej do bloku silnika jest jakis wkrecany zaworek , bo przy składaniu cos takiego mi wypadło i nie wiem gdzoe to było?wuglada to nastepujaco dł 3cm srednicy 1.5 cm wuglada to jak kawałek sruby na połowie jest gwint na drugiej nie ma i w srodku jest taki maly czrny bolec jak by na sprezynce czy wie ktos co to jest i skad
U mnie nic takiego nie było, nic nie wypadło.
Ze stopy filtra wychodzi rurka z gwintem na całej długości, ma ona ok. 8-9cm długości, na nią nakłada się chłodniczkę z oringiem, potem nakręca się nakrętkę na klucz 27 i potem przykręca się filtr oleju. ÂŻadnych luźnych elementów.
Patrząc na ETKę i budowę tych elementów, nasuwa mi się jedynie przypuszczenie, że coś wyskoczyło ci z filtra oleju - wewnątrz jest jakaś sprężynka i zaworek zwrotny. Może sie posypało.
Ze stopy filtra wychodzi rurka z gwintem na całej długości, ma ona ok. 8-9cm długości, na nią nakłada się chłodniczkę z oringiem, potem nakręca się nakrętkę na klucz 27 i potem przykręca się filtr oleju. ÂŻadnych luźnych elementów.
Patrząc na ETKę i budowę tych elementów, nasuwa mi się jedynie przypuszczenie, że coś wyskoczyło ci z filtra oleju - wewnątrz jest jakaś sprężynka i zaworek zwrotny. Może sie posypało.
nie wiem co masz w tej etce ale co s ci pokaze http://forum.vw-passat.pl/threads/36880 ... eju-how-to wejdz w ten link i powiedz mi co oznacza nr 6 bo w filtrze nic takiego nie ma tylko jest w podstawie filtra dokladnie miedzy blokiem silnika a podstawa i jest to wkrecone w podstawe filtra
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga