Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] [1.8 AWT] problem z przepustnicą??

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 11 lut 2012, 15:35

RomanS pisze:
Jigitt pisze:przy lotach dynamicznych
Hoho, to kolego Jigitt, wysoko mierzysz <lol> <lol> <lol>

Nic złego w powyższym, po prostu jak to zobaczyłem to papa mi się roześmiała <okok>
Pisałem z komórki stąd ta autokorekta się wkradła. Ale faktycznie good joke 8)
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 12 lut 2012, 22:18

Słuchajcie chwilowo zrezygnowałem z logów dynamicznych z uwagi iż zmieniła się kierunkowość problemu...

Otóż w międzyczasie zmieniłem przepływomierz powietrza i... kontrolka ESP zgasła, błąd się spokojnie wykasował, więc ten problem został zażegnany...

Jednakże po włożeniu nowego przepływomierza jest problem zaraz po odpaleniu auta, otóż auto zaczyna strasznie drgać, telepać, obrotu są niestabilne i po chwili gaśnie...

Dziwne jest to, że dzieje się tak tylko do chwili jak się troszkę nie rozgrzeje, bo gdy złapie trochę temp wszystko wraca do normy.

Tak jest np. po nocy, gdy silnik jest mocno zimny.

Spróbowałem odłączyć przepływomierz (także na zimnym, długo odstanym silniku) - wszystko zadziałało normalnie, normalne obroty na ssaniu, po chwili spadają i silnik się w spokoju nagrzewa... ale... zapala się ESP :/

Co to może być?? Czy przepływomierz trzeba może jakoś zaadoptować?? Czy on z czymś może koliduje??

Macie jakiś pomysł??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 16 lut 2012, 06:42

nikt mi nie pomoże?? Nie dacie jakiejś podpowiedzi dla mojego problemu??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 lut 2012, 21:10

Bez logów dynamicznych nie sprawdzisz przepływki. Wsadziłeś nową czy używkę? Bo jeśli po jej odpięciu jest lepiej to raczej nie jest sprawna. A zapala się esp bo zostaje zabużony moment obrotowy.
Czujnik temp cieczy G62 sprawdzałeś

martyna13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 14
Rejestracja: 06 wrz 2011, 12:49
Lokalizacja: wrocław

Post autor: martyna13 » 22 lut 2012, 13:31

Jigitt pisze:Słuchajcie chwilowo zrezygnowałem z logów dynamicznych z uwagi iż zmieniła się kierunkowość problemu...

Otóż w międzyczasie zmieniłem przepływomierz powietrza i... kontrolka ESP zgasła, błąd się spokojnie wykasował, więc ten problem został zażegnany...

Jednakże po włożeniu nowego przepływomierza jest problem zaraz po odpaleniu auta, otóż auto zaczyna strasznie drgać, telepać, obrotu są niestabilne i po chwili gaśnie...

Dziwne jest to, że dzieje się tak tylko do chwili jak się troszkę nie rozgrzeje, bo gdy złapie trochę temp wszystko wraca do normy.

Tak jest np. po nocy, gdy silnik jest mocno zimny.

Spróbowałem odłączyć przepływomierz (także na zimnym, długo odstanym silniku) - wszystko zadziałało normalnie, normalne obroty na ssaniu, po chwili spadają i silnik się w spokoju nagrzewa... ale... zapala się ESP :/

Co to może być?? Czy przepływomierz trzeba może jakoś zaadoptować?? Czy on z czymś może koliduje??

Macie jakiś pomysł??
Kupiłeś nową zwaloną przepływkę przerabiałem temat już w paru 1.8t kiedys byłem posiadaczem cupry 1.8 20vt . Podobne problemy jak u ciebie i dopiero trzecia nowa przepływka była sprawna. Kup przepływkę z boscha choć i te mogą być uwalone. Jak cos to piszna PW.

R.K.O.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 280
Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie

Post autor: R.K.O. » 22 lut 2012, 20:34

możliwe , ze przepływka jest "sprawna" inaczej w sensie ECU nie wynajduje błędu przepływki , ale ona sama źle podaje ilość g/s i sa takie cyrki. Nie wiem jaką amsz przepływke czy koĂącówka 117 czy 112 (numer BOSCH) ja mam te ostatnią w chłolierę droga bo nowa 1199zł a ta 117 coś w granicach 399 zł. WymieĂą w sklepie gdzie kupiłeś - bo mamy rozumieć że nowa znaczy funkiel nówka nie śmigana bita kosmetycznie?? czy moze jako druga ale używana jako "nowa" nigdy nie jeżdżona w tym aucie..?? sprawdź podciśnienia i szczelnosc tez w dolocie bo moga byc przez to tez cyrki. U mnie dziura przed Turbo - ECU zaadaptował osie gigantycznie paskudnie sktrzelał kichał dopiero wykasowanie LTA i STA dał oefekt - po usunięciu usterki.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.

BLACK EDITION Mod poczatek ----->

Regulamin Punkt 27

Awatar użytkownika
Oofol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
Lokalizacja: Munster/Karkonosze
Kontakt:

Post autor: Oofol » 11 mar 2012, 17:43

Tak czytam twoj temat is e zastanawiam... zmienilec te DV wreszcie czy nie?
Ja w moim AWT mam takie samo DV jak te ktore pokazywales na pierwszych zdjeciach wiec na 100% nie jest kombinowane i mam rowniez gruszke pod turbina.

Jesli wymieniles to powiedz na jaki - ja tez mam kolanko zamiast zaworu;)


koledzy mowicie o takim zaworze - KLIK

Tylko co zrobic z tym sterowaniem - zaslepic?
Czy moge zlozyc blow-offa?
PM+
AVF+
ARE

jericho24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 sie 2011, 10:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jericho24 » 07 wrz 2012, 11:19

Jigitt pisze:w międzyczasie zmieniłem przepływomierz powietrza
Na taki sam Boscha czy inny?

Czy ktos cos wie na temat polaczenia przeplywki Pierburga z silnikiem 1.8T AWT. Oryginal Boscha to 0 280 218 100, 06A 906 461 N.

Czytalem, ze ogolnie przeplywki tej firmy sa lepsze od Boscha, ale nie wiem jak wypada w tym silniku, tym bardziej ze model Pierburga 7.22684.08.0 ktory pasuje do AWT, w wiekszosci obsluguje silniki Tdi.
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... 59DuPmz7Pw

http://mass-air-flow-sensor-automotive. ... ensor.html

Awatar użytkownika
Jigitt
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
Imię: Tomi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Jigitt » 21 wrz 2012, 20:34

Sprawa już dawno załatwiona, a co było powodem?? Jakże nowy i jakże niesprawny przepływomierz, nowy pracował podobnie jak mój stary uszkodzony.Niestety nie był to oryginał, jakiś zamiennik który miał dawać radę, polecał go znajomy więc kupiłem firma nie pamiętam już, jakiś krzak... Ale potem kupiłem ori Boscha i wszystko śmiga bez problemu, kontrolki pogasły... Jest git!!
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,

jest znów C5FL :D

jericho24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 224
Rejestracja: 02 sie 2011, 10:31
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: jericho24 » 22 wrz 2012, 00:32

Jigitt pisze:Sprawa już dawno załatwiona, a co było powodem?? Jakże nowy i jakże niesprawny przepływomierz, nowy pracował podobnie jak mój stary uszkodzony.Niestety nie był to oryginał, jakiś zamiennik który miał dawać radę, polecał go znajomy więc kupiłem firma nie pamiętam już, jakiś krzak... Ale potem kupiłem ori Boscha i wszystko śmiga bez problemu, kontrolki pogasły... Jest git!!
Ano widzisz ;)

Jezdze od parunastu dni na nowej przeplywce od TDi 90/110PS, ktorej wartosci przy bucie sa identyczne jak na mojej originalnej od AWT.
Wyzsze wartosci uzyskuje od 5500rpm, nawet 135g/s przy 6000rpm, co podobno jest nieprawidlowe.
Auto mi wiecej pali, i korekta na LPG z +3% poszla juz na +11%.
Musze kupic dedykowana do mojego silnika.


EDIT 01.04.2013r. =======
Pod koniec wrzesnia udalo mi sie kupic nowa przeplywke Boscha. Skrzynia zaczela pracowac normalnie, bledy sie juz nie pojawiaja. Z lpg nie doszedlem do ladu bo wyjechalem z kraju na pare miesiecy. W maju jak wroce, temat bede dalej zglebial :)

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 18 gru 2016, 16:53

Odkope troszeczke temat, mam problem z olejem. Weze przy turbo sa brudne w oleju oraz zawor od odmy 06A 129 101 nie pamietam literki na koncu jest caly w oleju. Chce go wymienic i pytanie mam czy jest roznica miedzy literka A na koncu lub D? Czym to sie rozni? Jeszcze przed zaworkiem jest taki kawalek gumy weza to tez bym zmienil zna ktos numer czesci?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga