Pisałem z komórki stąd ta autokorekta się wkradła. Ale faktycznie good joke 8)RomanS pisze:Hoho, to kolego Jigitt, wysoko mierzyszJigitt pisze:przy lotach dynamicznych
Nic złego w powyższym, po prostu jak to zobaczyłem to papa mi się roześmiała
[ INNY] [1.8 AWT] problem z przepustnicą??
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Słuchajcie chwilowo zrezygnowałem z logów dynamicznych z uwagi iż zmieniła się kierunkowość problemu...
Otóż w międzyczasie zmieniłem przepływomierz powietrza i... kontrolka ESP zgasła, błąd się spokojnie wykasował, więc ten problem został zażegnany...
Jednakże po włożeniu nowego przepływomierza jest problem zaraz po odpaleniu auta, otóż auto zaczyna strasznie drgać, telepać, obrotu są niestabilne i po chwili gaśnie...
Dziwne jest to, że dzieje się tak tylko do chwili jak się troszkę nie rozgrzeje, bo gdy złapie trochę temp wszystko wraca do normy.
Tak jest np. po nocy, gdy silnik jest mocno zimny.
Spróbowałem odłączyć przepływomierz (także na zimnym, długo odstanym silniku) - wszystko zadziałało normalnie, normalne obroty na ssaniu, po chwili spadają i silnik się w spokoju nagrzewa... ale... zapala się ESP
Co to może być?? Czy przepływomierz trzeba może jakoś zaadoptować?? Czy on z czymś może koliduje??
Macie jakiś pomysł??
Otóż w międzyczasie zmieniłem przepływomierz powietrza i... kontrolka ESP zgasła, błąd się spokojnie wykasował, więc ten problem został zażegnany...
Jednakże po włożeniu nowego przepływomierza jest problem zaraz po odpaleniu auta, otóż auto zaczyna strasznie drgać, telepać, obrotu są niestabilne i po chwili gaśnie...
Dziwne jest to, że dzieje się tak tylko do chwili jak się troszkę nie rozgrzeje, bo gdy złapie trochę temp wszystko wraca do normy.
Tak jest np. po nocy, gdy silnik jest mocno zimny.
Spróbowałem odłączyć przepływomierz (także na zimnym, długo odstanym silniku) - wszystko zadziałało normalnie, normalne obroty na ssaniu, po chwili spadają i silnik się w spokoju nagrzewa... ale... zapala się ESP
Co to może być?? Czy przepływomierz trzeba może jakoś zaadoptować?? Czy on z czymś może koliduje??
Macie jakiś pomysł??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Kupiłeś nową zwaloną przepływkę przerabiałem temat już w paru 1.8t kiedys byłem posiadaczem cupry 1.8 20vt . Podobne problemy jak u ciebie i dopiero trzecia nowa przepływka była sprawna. Kup przepływkę z boscha choć i te mogą być uwalone. Jak cos to piszna PW.Jigitt pisze:Słuchajcie chwilowo zrezygnowałem z logów dynamicznych z uwagi iż zmieniła się kierunkowość problemu...
Otóż w międzyczasie zmieniłem przepływomierz powietrza i... kontrolka ESP zgasła, błąd się spokojnie wykasował, więc ten problem został zażegnany...
Jednakże po włożeniu nowego przepływomierza jest problem zaraz po odpaleniu auta, otóż auto zaczyna strasznie drgać, telepać, obrotu są niestabilne i po chwili gaśnie...
Dziwne jest to, że dzieje się tak tylko do chwili jak się troszkę nie rozgrzeje, bo gdy złapie trochę temp wszystko wraca do normy.
Tak jest np. po nocy, gdy silnik jest mocno zimny.
Spróbowałem odłączyć przepływomierz (także na zimnym, długo odstanym silniku) - wszystko zadziałało normalnie, normalne obroty na ssaniu, po chwili spadają i silnik się w spokoju nagrzewa... ale... zapala się ESP
Co to może być?? Czy przepływomierz trzeba może jakoś zaadoptować?? Czy on z czymś może koliduje??
Macie jakiś pomysł??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 19 cze 2011, 10:06
- Lokalizacja: łódzkie/świętokrzyskie/śląskie
możliwe , ze przepływka jest "sprawna" inaczej w sensie ECU nie wynajduje błędu przepływki , ale ona sama źle podaje ilość g/s i sa takie cyrki. Nie wiem jaką amsz przepływke czy koĂącówka 117 czy 112 (numer BOSCH) ja mam te ostatnią w chłolierę droga bo nowa 1199zł a ta 117 coś w granicach 399 zł. WymieĂą w sklepie gdzie kupiłeś - bo mamy rozumieć że nowa znaczy funkiel nówka nie śmigana bita kosmetycznie?? czy moze jako druga ale używana jako "nowa" nigdy nie jeżdżona w tym aucie.. sprawdź podciśnienia i szczelnosc tez w dolocie bo moga byc przez to tez cyrki. U mnie dziura przed Turbo - ECU zaadaptował osie gigantycznie paskudnie sktrzelał kichał dopiero wykasowanie LTA i STA dał oefekt - po usunięciu usterki.
1.8 Turbo znam jak własną kieszeń. Obecnie Garret GT28RS, wtryski 350ccm, Remap VTG, DP, IC N. W planach Zakucie Wossnerr i GT56RS. Służę VAS`em.
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
BLACK EDITION Mod poczatek ----->
Regulamin Punkt 27
- Oofol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 cze 2008, 14:55
- Lokalizacja: Munster/Karkonosze
- Kontakt:
Tak czytam twoj temat is e zastanawiam... zmienilec te DV wreszcie czy nie?
Ja w moim AWT mam takie samo DV jak te ktore pokazywales na pierwszych zdjeciach wiec na 100% nie jest kombinowane i mam rowniez gruszke pod turbina.
Jesli wymieniles to powiedz na jaki - ja tez mam kolanko zamiast zaworu;)
koledzy mowicie o takim zaworze - KLIK
Tylko co zrobic z tym sterowaniem - zaslepic?
Czy moge zlozyc blow-offa?
Ja w moim AWT mam takie samo DV jak te ktore pokazywales na pierwszych zdjeciach wiec na 100% nie jest kombinowane i mam rowniez gruszke pod turbina.
Jesli wymieniles to powiedz na jaki - ja tez mam kolanko zamiast zaworu;)
koledzy mowicie o takim zaworze - KLIK
Tylko co zrobic z tym sterowaniem - zaslepic?
Czy moge zlozyc blow-offa?
PM+
AVF+
ARE
AVF+
ARE
Na taki sam Boscha czy inny?Jigitt pisze:w międzyczasie zmieniłem przepływomierz powietrza
Czy ktos cos wie na temat polaczenia przeplywki Pierburga z silnikiem 1.8T AWT. Oryginal Boscha to 0 280 218 100, 06A 906 461 N.
Czytalem, ze ogolnie przeplywki tej firmy sa lepsze od Boscha, ale nie wiem jak wypada w tym silniku, tym bardziej ze model Pierburga 7.22684.08.0 ktory pasuje do AWT, w wiekszosci obsluguje silniki Tdi.
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q= ... 59DuPmz7Pw
http://mass-air-flow-sensor-automotive. ... ensor.html
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Sprawa już dawno załatwiona, a co było powodem?? Jakże nowy i jakże niesprawny przepływomierz, nowy pracował podobnie jak mój stary uszkodzony.Niestety nie był to oryginał, jakiś zamiennik który miał dawać radę, polecał go znajomy więc kupiłem firma nie pamiętam już, jakiś krzak... Ale potem kupiłem ori Boscha i wszystko śmiga bez problemu, kontrolki pogasły... Jest git!!
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Ano widziszJigitt pisze:Sprawa już dawno załatwiona, a co było powodem?? Jakże nowy i jakże niesprawny przepływomierz, nowy pracował podobnie jak mój stary uszkodzony.Niestety nie był to oryginał, jakiś zamiennik który miał dawać radę, polecał go znajomy więc kupiłem firma nie pamiętam już, jakiś krzak... Ale potem kupiłem ori Boscha i wszystko śmiga bez problemu, kontrolki pogasły... Jest git!!
Jezdze od parunastu dni na nowej przeplywce od TDi 90/110PS, ktorej wartosci przy bucie sa identyczne jak na mojej originalnej od AWT.
Wyzsze wartosci uzyskuje od 5500rpm, nawet 135g/s przy 6000rpm, co podobno jest nieprawidlowe.
Auto mi wiecej pali, i korekta na LPG z +3% poszla juz na +11%.
Musze kupic dedykowana do mojego silnika.
EDIT 01.04.2013r. =======
Pod koniec wrzesnia udalo mi sie kupic nowa przeplywke Boscha. Skrzynia zaczela pracowac normalnie, bledy sie juz nie pojawiaja. Z lpg nie doszedlem do ladu bo wyjechalem z kraju na pare miesiecy. W maju jak wroce, temat bede dalej zglebial
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Odkope troszeczke temat, mam problem z olejem. Weze przy turbo sa brudne w oleju oraz zawor od odmy 06A 129 101 nie pamietam literki na koncu jest caly w oleju. Chce go wymienic i pytanie mam czy jest roznica miedzy literka A na koncu lub D? Czym to sie rozni? Jeszcze przed zaworkiem jest taki kawalek gumy weza to tez bym zmienil zna ktos numer czesci?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga