Mam Audi A6 1.9TDI 130km, 2002r (po liftingu) mój poblem polega na tym że przód za wysoko stoi; tył jest ok, ale z przodu jest dość duża przerwa pomiędzy błotnikiem, a oponą. Wygląda prawie jak Allroad Chciałem to zawieszenie z przodu obniżyć o jakieś 1,5-2cm nie więcej, i to tak żeby nie stracić nic z komfortu. Widzę że niektóre 1.9 TDI cierpią na podobny problem, ale za to 2.5 TDI zawsze są niżej - chciałbym właśnie żeby to wyglądało tak jak w 2.5 TDI.
Co możecie mi poradzić? Wiem że było coś takiego jak zawieszenie /sport/ w A6, jak kupowałem amorki bilsteina to pytali się czy mam zawieszenie standart czy sport. Może dać sprężyny z przodu od takiego zawieszenia? O ile ono było niżej osadzone? A możę sprężyny np z 1.9TDI sprzed liftingu (98-2001r) lub z Audi A4 benzynka 1.8 pomogą? Może będą one słabsze i przód nizej będzie siedział? Jak znajdzie się ktoś kto ma etke zainstalowaną, to może sprawdzi oznacznia sprężyn czy się różnią.
[ Dodano: 2008-10-18, 17:50 ]
a co sądzicie o ściskaniu sprężyn na gorąco? 2cm jak by mi przednie sprężyny scisneli, to by stykło... tylko nic nie wiem o tej metodzie i prawde mówiąc trochę się obawiam o sprężyny... czy ktoś może szerzej wypowiedzieć się o tej metodzie?
[A6 C5]Obniżanie zawieszenia przedniego w A6
[A6 C5]Obniżanie zawieszenia przedniego w A6
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Rey, łącznie zmieniany 2 razy.
Wymienic sprezyny z tylu. Najczesciej to one padaja bo jednak przy wozeniu ciezarów itp tyl pracuje najwiecej. Metody ściskania lub rozciagania sprezyn na gorąco nie jest dobrym rozwiązaniem. Jeżeli zlaezy wam na orginalnosci wymiencie caly zestaw sprezyn i auto wroci do pierwotnego fabrycznego stanu. Slyszalem tez o podkladkach gumowych w kielich ktore sa w stanie podniesc auto o 1-2cm ale i tak uwazam ze to błąd w sztuce zawieszenia. Nie wiem jak do audi ale w Camry za komplet nowych srezyn dobrej firmy zaplacilem 800pln auto jezdzilo zupelnie inaczej i stanelu rowno na 4 łapach.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga