[A6 C5] Wymiana rozrządu A6 C5 3.0 ASN
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Oki dzięki zadzwonię.
Cena kpl. części w ASO to 2400-2500zł, Tak na szybko zsumowałem jak rozmawiałem przez telefon z gościem. Ori starą pompę zabierają, jak nie to jeszcze 500zł trzeba dopłacić. Robocizna około 1500zł. Zdejmują cały przód i potem wszystkie czynności serwisowe jak np. ustawianie świateł itd.
Jeszcze taki OT - kpl tarcz i klocków przód i tył - 1600zł <szok>
Cena kpl. części w ASO to 2400-2500zł, Tak na szybko zsumowałem jak rozmawiałem przez telefon z gościem. Ori starą pompę zabierają, jak nie to jeszcze 500zł trzeba dopłacić. Robocizna około 1500zł. Zdejmują cały przód i potem wszystkie czynności serwisowe jak np. ustawianie świateł itd.
Jeszcze taki OT - kpl tarcz i klocków przód i tył - 1600zł <szok>
- M0NEER
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 648
- Rejestracja: 08 mar 2010, 13:27
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dubai
LOQ, wysokie ceny Ci podają...
W toruńskim ASO powiedziano mi że rozrząd zamknie się w 3K zł (części lekko ponad 2K po rabacie + montaż ok.700-800zł). Zakładam, że pompę wody też uwzględniono.
Co do hamulców to można przyjąć, że tarcze kosztują tyle samo co komplet klocków. Kupując tarcze i klocki ATE na obie osie powinno się zamknąć w 800zł za części.
W toruńskim ASO powiedziano mi że rozrząd zamknie się w 3K zł (części lekko ponad 2K po rabacie + montaż ok.700-800zł). Zakładam, że pompę wody też uwzględniono.
Co do hamulców to można przyjąć, że tarcze kosztują tyle samo co komplet klocków. Kupując tarcze i klocki ATE na obie osie powinno się zamknąć w 800zł za części.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Nie no nawet 3k zł to i tak dwa razy więcej niż na zamiennikach. Ale jakby to kosztowało 2k zł to bym się zdecydował, bo dreszcze mnie przechodzą jak pomyślę o tych głogowskich pseudo-fachowcach pochowanych w garażach, bez szkół ani żadnych szkoleĂą uczących się na obcych majątkach.
Co do tarcz to zastanawiam się nad Mikodą GT. Mam kolegę co w N grupie Astrą GSI startuje i polecał. Tyle, że klocki szybko zdzierają i felgi ciągle brudne od pyłu. Ewentualnie ATE tak jak napisał Moneer.
Jestem właśnie po wymianie rozrządu. Samochód miał ori rozrząd, z fabryki jeszcze (przebieg 116tyś km). Po konsultacji ze znajomym z ASO udało się zamontować wszystko tak jak by było montowane oryginalnie. Poza paskiem micro, bo ori sygnowany znaczkami audi/VW jest Gates'a, natomiast z paska rozrządu nie udało się przeczytać firmy ale ASO potwierdza montowanie Conti. Wszystkie rolki i napinacz INA a pompa bezpośrednio z ASO.
Koszty:
Pasek rozrządu Conti: 199zł
pasek micro Conti: 66zł
pompa wody ori Audi: 342zł (cena po rabacie i będę musiał oddać starą do ASO)
napinacz paska INA: 211,94 zł
1 rolka napinacza INA: 322 zł
2 rolka napinacza INA: 132 zł
rolka prowadząca INA: 131 zł
uszczelki pokrywy zaworów: 2 x 76 zł
płyn chłodniczy G12: 50zł
Po rabatach wyszło w sumie za części 1480zł. To co zdemontował mechanik nie wykazywało większych oznak zużycia, ale na te 60tyś powinien być spokój.
Co do tarcz to zastanawiam się nad Mikodą GT. Mam kolegę co w N grupie Astrą GSI startuje i polecał. Tyle, że klocki szybko zdzierają i felgi ciągle brudne od pyłu. Ewentualnie ATE tak jak napisał Moneer.
Jestem właśnie po wymianie rozrządu. Samochód miał ori rozrząd, z fabryki jeszcze (przebieg 116tyś km). Po konsultacji ze znajomym z ASO udało się zamontować wszystko tak jak by było montowane oryginalnie. Poza paskiem micro, bo ori sygnowany znaczkami audi/VW jest Gates'a, natomiast z paska rozrządu nie udało się przeczytać firmy ale ASO potwierdza montowanie Conti. Wszystkie rolki i napinacz INA a pompa bezpośrednio z ASO.
Koszty:
Pasek rozrządu Conti: 199zł
pasek micro Conti: 66zł
pompa wody ori Audi: 342zł (cena po rabacie i będę musiał oddać starą do ASO)
napinacz paska INA: 211,94 zł
1 rolka napinacza INA: 322 zł
2 rolka napinacza INA: 132 zł
rolka prowadząca INA: 131 zł
uszczelki pokrywy zaworów: 2 x 76 zł
płyn chłodniczy G12: 50zł
Po rabatach wyszło w sumie za części 1480zł. To co zdemontował mechanik nie wykazywało większych oznak zużycia, ale na te 60tyś powinien być spokój.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga