[A6 C5 165KM] 99/2000r wypadanie zapłonow pomocy !!
[A6 C5 165KM] 99/2000r wypadanie zapłonow pomocy !!
Witam
Postanowiłem wkoncu i tu zasiegnac porady być moze ktoś juz miał ten sam problem lecz niestety nie mogłem znalezc nic podobnego do mojej sytuacji...
Od pewnego czasu kupiłem auto z delikatnym wypadaniem zaplonow( słychac w wydechu i trzesie sie buda i oczywiscie trzymajac reke na kolektorku tez czuć,,, widoczne to jest tylko na wolnych obrotach , pozatym wszystklo jest oki z moca itp..
niestety nie moge dojsc co jest tego przyczyna...czy zimny, ciepły bez roznicy gaz benzyna to samo, swiece nowe przewody ws przemierzone opornosc ok 5 kohm przebic nie maja, cewke zakupiłem nowa ale nie ma roznicy zadnej kolektor opsikany srodnkiem na nieszczelnosci nic nie widać, EGR odpinaałem na probe tez nic . w kompie bledow nie ma adaptacjie sa oki, mieszanka tez oki sady lambda oki pieknie przemiataja,
no poratujcie cos bo juz głupieje,,, a drazni mnie takie cos przeokrutnie ::(((
Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem nazywania tematów!
Postanowiłem wkoncu i tu zasiegnac porady być moze ktoś juz miał ten sam problem lecz niestety nie mogłem znalezc nic podobnego do mojej sytuacji...
Od pewnego czasu kupiłem auto z delikatnym wypadaniem zaplonow( słychac w wydechu i trzesie sie buda i oczywiscie trzymajac reke na kolektorku tez czuć,,, widoczne to jest tylko na wolnych obrotach , pozatym wszystklo jest oki z moca itp..
niestety nie moge dojsc co jest tego przyczyna...czy zimny, ciepły bez roznicy gaz benzyna to samo, swiece nowe przewody ws przemierzone opornosc ok 5 kohm przebic nie maja, cewke zakupiłem nowa ale nie ma roznicy zadnej kolektor opsikany srodnkiem na nieszczelnosci nic nie widać, EGR odpinaałem na probe tez nic . w kompie bledow nie ma adaptacjie sa oki, mieszanka tez oki sady lambda oki pieknie przemiataja,
no poratujcie cos bo juz głupieje,,, a drazni mnie takie cos przeokrutnie ::(((
Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem nazywania tematów!
Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 13:31 przez A6Paweł, łącznie zmieniany 2 razy.
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Cewka oryginał BREMI czy jakias oryginalna pseudo z allegro za 350 zł ??
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Hm . Jak nie iskrzy się z niej w nocy jak psiukniesz rozpylaczem przy pracującym silniku to raczej powinna być ok. Musisz mieć zdjętą osłonę silnika to będziesz widział. Małe niebieskie przeskakujące iskierki. świadczą o złej izolacji cewki bądź kabli. Jak ich nie ma to masz pewność że te elementy masz dobrze wymienione. Ja kiedyś kupiłem drogie kable sentecha i waliło iskrami z nich jak na wojnie a na starych było lekko lepiej. Ale ogólnie sentech robi w miarę te kable mi po prostu trafiły się lipne. Na początek oceń na oko bo czasami to najlepiej widać. A świece masz BKR6EKUB ? jak tak to ja juz wiele ocen slyszalem ze po zmianie na inna firmę przestało telepać .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
No powiem tak,,, Ja ogolnie jestem monterem LPG, Mechanikiem zajmujacym sie od 6-8 lat instalacjami LPG takze uklad zaplonowy jest dla mnie podstawa, co do sugestii skakania iskier to naprawde bym sie nawet Cieszył jak by gdziekolwiek iskra skoczyła bo była by przyczyna, do do swiec teraz mam wkrecone nowe NGK BKR6E , a podkladałem BKR6EK, EKC, BKR6EKUB tez wkrecałem,, oczywiscie zadnej roznicy..
Dziś jeszcze powalczyłem bo miałem chwile,, poodłaczałem te wszystkie podcisnienia, te odmy, przewody od serwa, pozaslepiałem i odpaliłem autko tez jest to samo ja juz nie wiem o co chodzi chyba jeszcze kupie zestaw uszczelek kolektora i wymienie moze to pomoze ....
Dziś jeszcze powalczyłem bo miałem chwile,, poodłaczałem te wszystkie podcisnienia, te odmy, przewody od serwa, pozaslepiałem i odpaliłem autko tez jest to samo ja juz nie wiem o co chodzi chyba jeszcze kupie zestaw uszczelek kolektora i wymienie moze to pomoze ....
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Daj znać jak efekty . Jestem Ciekawy bardzo co to może być
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Re: C5 [a6 2.4 V6 ARJ] 99/2000r wypadanie zapłonow pomocy !
Czy jest to losowe wypadanie na wszystkich cylindrach?A6Paweł pisze:Witam
Postanowiłem wkoncu i tu zasiegnac porady być moze ktoś juz miał ten sam problem lecz niestety nie mogłem znalezc nic podobnego do mojej sytuacji...
Od pewnego czasu kupiłem auto z delikatnym wypadaniem zaplonow( słychac w wydechu i trzesie sie buda i oczywiscie trzymajac reke na kolektorku tez czuć,,, widoczne to jest tylko na wolnych obrotach , pozatym wszystklo jest oki z moca itp..
niestety nie moge dojsc co jest tego przyczyna...czy zimny, ciepły bez roznicy gaz benzyna to samo, swiece nowe przewody ws przemierzone opornosc ok 5 kohm przebic nie maja, cewke zakupiłem nowa ale nie ma roznicy zadnej kolektor opsikany srodnkiem na nieszczelnosci nic nie widać, EGR odpinaałem na probe tez nic . w kompie bledow nie ma adaptacjie sa oki, mieszanka tez oki sady lambda oki pieknie przemiataja,
no poratujcie cos bo juz głupieje,,, a drazni mnie takie cos przeokrutnie ::(((
Auto przebiera na jałowym jakby nie palił na wszystkie cylindry czy po prostu jakoś faluje?
Jeśli tylko na jałowym biegu to raczej by wskazywało na lewe powietrze, sprawdziłbym jeszcze krótką odmę która jest pod przepustnicą czy czasem nie jest popękana.
A jakie jest sprężanie na poszczególnych cylindrach?
no wlasnie do do drgania odnosnie pracy silnika oki, kazdy przyzwyczaił kto ma VW albo pochodne temu, gazeowałem nowa jetta 1.6 z przebiegiem 2000km i go telepało jak jak dizla po 600 tyś oczywiscie facetowi w serwisie powiedzieli ze i tak pan ma szczescie bo zdaza sie ze chodza duzo gorzej
, natomiast nie kazcie mi sie przyzwyczajac do wypadania zapłonow i sadzenia ( marchewek z wydechu ) a buuuuu Kompresji nie mierzyłem to fakt,, a wypadnie czuć w granicach ok. 650-1100 obr. Tez to wyglada na powietrze ale dzis kolejna flaszka testera poszła i nic i wlłasnie nie jestem w stanie stwierdzić na jakich cylindrach ma ktos pomysł jak to zrobić ?
, natomiast nie kazcie mi sie przyzwyczajac do wypadania zapłonow i sadzenia ( marchewek z wydechu ) a buuuuu Kompresji nie mierzyłem to fakt,, a wypadnie czuć w granicach ok. 650-1100 obr. Tez to wyglada na powietrze ale dzis kolejna flaszka testera poszła i nic i wlłasnie nie jestem w stanie stwierdzić na jakich cylindrach ma ktos pomysł jak to zrobić ?
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Przy aucie chodzącym na gazie przełączaj pojedynczo każdy cylinder na benzynę np.
1-benzyna, 2,3,4,5,6-gaz
2-benzyna, 1,3,4,5,6-gaz
3-benzyna, 1,2,4,5,6-gaz
4-benzyna, 1,2,3,5,6-gaz
5-benzyna, 1,2,3,4,6-gaz
6-benzyna, 1,2,3,4,5-gaz
i patrz co się dzieje i czy jest jakaś zmiana jak któryś z cylindrów chodzi na benzynie.
Jaki jest rozjazd korekt między stronami?
Sprawdziłbym tez sprężanie.
A co w ogóle za instalacja jest zamontowana?
Jakie graty?
1-benzyna, 2,3,4,5,6-gaz
2-benzyna, 1,3,4,5,6-gaz
3-benzyna, 1,2,4,5,6-gaz
4-benzyna, 1,2,3,5,6-gaz
5-benzyna, 1,2,3,4,6-gaz
6-benzyna, 1,2,3,4,5-gaz
i patrz co się dzieje i czy jest jakaś zmiana jak któryś z cylindrów chodzi na benzynie.
Jaki jest rozjazd korekt między stronami?
Sprawdziłbym tez sprężanie.
A co w ogóle za instalacja jest zamontowana?
Jakie graty?
co do przełaczania miedzy cylindrami to nie mozna wychwycic niestety bo na gazie chodzi tak samo jak na benzynie i przełaczajac po kolei niestety nie moge stwierdzić bo nie ma ewidentnej roznicy w pracy,, a zabawki to KME na wtryskach waltek
co do korekt to na gazie sa delikatnie w plusie krotko i długo terminowa (+ 0-5 ) no do rozjazdu jak by był to przybnajmniej wiedział bym ktora strona spedza mi sen z powiek
co do korekt to na gazie sa delikatnie w plusie krotko i długo terminowa (+ 0-5 ) no do rozjazdu jak by był to przybnajmniej wiedział bym ktora strona spedza mi sen z powiek
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....
Nie wiem czy coś Ci wsniose do tematu ale wczoraj założyłem nową sonde lambda, bo gazownik powiedział, że moja się zawiesza i dlatego auto drga. Miałem poprzednio założona również nowe z tym, że jedna kupiłem za jakieś 150 zł dopasowana do mojego silnika a druga na allegro za 90 zł uniwersalna podobno też pod mój samochód...
To tańszą, która się zawieszała oddałem na reklamację i założyłem spowrotem starą sondę. Auto przestało drżeć, praktycznie było to już niewyczuwalne. Wczoraj dostałem nową sondę , wymienili mi tą co się zawiesza. Auto pracuje dużo gorzej, drży na wolnych jak diesel.
Nie wyrzuca żadnych błędów.
To tańszą, która się zawieszała oddałem na reklamację i założyłem spowrotem starą sondę. Auto przestało drżeć, praktycznie było to już niewyczuwalne. Wczoraj dostałem nową sondę , wymienili mi tą co się zawiesza. Auto pracuje dużo gorzej, drży na wolnych jak diesel.
Nie wyrzuca żadnych błędów.
no u Ciebie ewidentnie masz problem z doborem mieszanki na ktoryms banku, prawdopodobnie jesli sobnda ( staje ) na 0,1 - 0,4 volta to ktorąs ze stron zalewa paliwem badz (staje) 0,6 -0-8- 1 , 1,2 v to moze sonda miec zwarcie , i wtedy masz uboga mieszanke na jakims banku co tez powoduje nierowna prace...
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
Mi gazownik zaleca wymianę cewki bo po psiknięciu wodą widać pełno malutkich iskierek na wszystkich cewkach.
Kable i świece nowe NGK, tylko może kable jakieś podróby i teraz dalej nic nie wiadomo.
Objawy to telepanie na lpg ( na benzynie jest ok). Pomaga wzbogacenie drugiego cylindra.
Podczas jazdy kalibracyjnej gazownik stwierdził że na ułamki sekund zanikają odczyty na 2 i 3 cylindrze i że to musi coś być z układem wysokiego napięcia.
Kable i świece nowe NGK, tylko może kable jakieś podróby i teraz dalej nic nie wiadomo.
Objawy to telepanie na lpg ( na benzynie jest ok). Pomaga wzbogacenie drugiego cylindra.
Podczas jazdy kalibracyjnej gazownik stwierdził że na ułamki sekund zanikają odczyty na 2 i 3 cylindrze i że to musi coś być z układem wysokiego napięcia.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga