Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 165KM] 99/2000r wypadanie zapłonow pomocy !!

Silniki benzynowe
A6Paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 wrz 2010, 23:35
Lokalizacja: Łódź

[A6 C5 165KM] 99/2000r wypadanie zapłonow pomocy !!

Post autor: A6Paweł » 03 lut 2011, 21:37

Witam

Postanowiłem wkoncu i tu zasiegnac porady być moze ktoś juz miał ten sam problem lecz niestety nie mogłem znalezc nic podobnego do mojej sytuacji...

Od pewnego czasu kupiłem auto z delikatnym wypadaniem zaplonow( słychac w wydechu i trzesie sie buda i oczywiscie trzymajac reke na kolektorku tez czuć,,, widoczne to jest tylko na wolnych obrotach , pozatym wszystklo jest oki z moca itp..
niestety nie moge dojsc co jest tego przyczyna...czy zimny, ciepły bez roznicy gaz benzyna to samo, swiece nowe przewody ws przemierzone opornosc ok 5 kohm przebic nie maja, cewke zakupiłem nowa ale nie ma roznicy zadnej kolektor opsikany srodnkiem na nieszczelnosci nic nie widać, EGR odpinaałem na probe tez nic . w kompie bledow nie ma adaptacjie sa oki, mieszanka tez oki sady lambda oki pieknie przemiataja,

no poratujcie cos bo juz głupieje,,, a drazni mnie takie cos przeokrutnie ::(((

Nazywaj poprawnie tematy zgodnie z Regulaminem nazywania tematów!
Ostatnio zmieniony 05 lut 2011, 13:31 przez A6Paweł, łącznie zmieniany 2 razy.
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....:)

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 03 lut 2011, 22:00

Cewka oryginał BREMI czy jakias oryginalna pseudo z allegro za 350 zł ????
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

A6Paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 wrz 2010, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: A6Paweł » 03 lut 2011, 22:07

jakas niemiecka z hurtowni,,, ale nie bremi..
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....:)

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 03 lut 2011, 22:33

Hm . Jak nie iskrzy się z niej w nocy jak psiukniesz rozpylaczem przy pracującym silniku to raczej powinna być ok. Musisz mieć zdjętą osłonę silnika to będziesz widział. Małe niebieskie przeskakujące iskierki. świadczą o złej izolacji cewki bądź kabli. Jak ich nie ma to masz pewność że te elementy masz dobrze wymienione. Ja kiedyś kupiłem drogie kable sentecha i waliło iskrami z nich jak na wojnie a na starych było lekko lepiej. Ale ogólnie sentech robi w miarę te kable mi po prostu trafiły się lipne. Na początek oceń na oko bo czasami to najlepiej widać. A świece masz BKR6EKUB ? jak tak to ja juz wiele ocen slyszalem ze po zmianie na inna firmę przestało telepać .
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

A6Paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 wrz 2010, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: A6Paweł » 04 lut 2011, 17:45

No powiem tak,,, Ja ogolnie jestem monterem LPG, Mechanikiem zajmujacym sie od 6-8 lat instalacjami LPG takze uklad zaplonowy jest dla mnie podstawa, co do sugestii skakania iskier to naprawde bym sie nawet Cieszył jak by gdziekolwiek iskra skoczyła bo była by przyczyna, do do swiec teraz mam wkrecone nowe NGK BKR6E , a podkladałem BKR6EK, EKC, BKR6EKUB tez wkrecałem,, oczywiscie zadnej roznicy..

Dziś jeszcze powalczyłem bo miałem chwile,, poodłaczałem te wszystkie podcisnienia, te odmy, przewody od serwa, pozaslepiałem i odpaliłem autko tez jest to samo :((( ja juz nie wiem o co chodzi :(( chyba jeszcze kupie zestaw uszczelek kolektora i wymienie moze to pomoze ....
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....:)

Awatar użytkownika
fishmanr11
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
Imię: Filip
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: fishmanr11 » 04 lut 2011, 18:24

Daj znać jak efekty . Jestem Ciekawy bardzo co to może być
Pytania, problemy... wysyłajcie w moimi postami na Forum Audi A6 C5 silnik 2.8.

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 04 lut 2011, 19:46

Chyba większość boryka się z tym problemem ;) U mnie po wielu zabiegach różnych dziwacznych drgania są ale minimalnie. Może trzeba się przyzwyczaić ? :D

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Re: C5 [a6 2.4 V6 ARJ] 99/2000r wypadanie zapłonow pomocy !

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 04 lut 2011, 20:47

A6Paweł pisze:Witam

Postanowiłem wkoncu i tu zasiegnac porady być moze ktoś juz miał ten sam problem lecz niestety nie mogłem znalezc nic podobnego do mojej sytuacji...

Od pewnego czasu kupiłem auto z delikatnym wypadaniem zaplonow( słychac w wydechu i trzesie sie buda i oczywiscie trzymajac reke na kolektorku tez czuć,,, widoczne to jest tylko na wolnych obrotach , pozatym wszystklo jest oki z moca itp..
niestety nie moge dojsc co jest tego przyczyna...czy zimny, ciepły bez roznicy gaz benzyna to samo, swiece nowe przewody ws przemierzone opornosc ok 5 kohm przebic nie maja, cewke zakupiłem nowa ale nie ma roznicy zadnej kolektor opsikany srodnkiem na nieszczelnosci nic nie widać, EGR odpinaałem na probe tez nic . w kompie bledow nie ma adaptacjie sa oki, mieszanka tez oki sady lambda oki pieknie przemiataja,

no poratujcie cos bo juz głupieje,,, a drazni mnie takie cos przeokrutnie ::(((
Czy jest to losowe wypadanie na wszystkich cylindrach?
Auto przebiera na jałowym jakby nie palił na wszystkie cylindry czy po prostu jakoś faluje?
Jeśli tylko na jałowym biegu to raczej by wskazywało na lewe powietrze, sprawdziłbym jeszcze krótką odmę która jest pod przepustnicą czy czasem nie jest popękana.
A jakie jest sprężanie na poszczególnych cylindrach?

A6Paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 wrz 2010, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: A6Paweł » 04 lut 2011, 22:09

no wlasnie do do drgania odnosnie pracy silnika oki, kazdy przyzwyczaił kto ma VW albo pochodne temu, gazeowałem nowa jetta 1.6 z przebiegiem 2000km i go telepało jak jak dizla po 600 tyś oczywiscie facetowi w serwisie powiedzieli ze i tak pan ma szczescie bo zdaza sie ze chodza duzo gorzej :)))
, natomiast nie kazcie mi sie przyzwyczajac do wypadania zapłonow i sadzenia ( marchewek z wydechu ) a buuuuu :))) Kompresji nie mierzyłem to fakt,, a wypadnie czuć w granicach ok. 650-1100 obr. Tez to wyglada na powietrze ale dzis kolejna flaszka testera poszła i nic :((( i wlłasnie nie jestem w stanie stwierdzić na jakich cylindrach ma ktos pomysł jak to zrobić ???
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....:)

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 05 lut 2011, 00:29

Przy aucie chodzącym na gazie przełączaj pojedynczo każdy cylinder na benzynę np.
1-benzyna, 2,3,4,5,6-gaz
2-benzyna, 1,3,4,5,6-gaz
3-benzyna, 1,2,4,5,6-gaz
4-benzyna, 1,2,3,5,6-gaz
5-benzyna, 1,2,3,4,6-gaz
6-benzyna, 1,2,3,4,5-gaz

i patrz co się dzieje i czy jest jakaś zmiana jak któryś z cylindrów chodzi na benzynie.
Jaki jest rozjazd korekt między stronami?
Sprawdziłbym tez sprężanie.
A co w ogóle za instalacja jest zamontowana?
Jakie graty?

A6Paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 wrz 2010, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: A6Paweł » 05 lut 2011, 12:16

co do przełaczania miedzy cylindrami to nie mozna wychwycic niestety bo na gazie chodzi tak samo jak na benzynie i przełaczajac po kolei niestety nie moge stwierdzić bo nie ma ewidentnej roznicy w pracy,, a zabawki to KME na wtryskach waltek :)))

co do korekt to na gazie sa delikatnie w plusie krotko i długo terminowa (+ 0-5 ) no do rozjazdu jak by był to przybnajmniej wiedział bym ktora strona spedza mi sen z powiek :)
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....:)

feniulolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 191
Rejestracja: 18 gru 2010, 22:33
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: feniulolo » 05 lut 2011, 14:42

Nie wiem czy coś Ci wsniose do tematu ale wczoraj założyłem nową sonde lambda, bo gazownik powiedział, że moja się zawiesza i dlatego auto drga. Miałem poprzednio założona również nowe z tym, że jedna kupiłem za jakieś 150 zł dopasowana do mojego silnika a druga na allegro za 90 zł uniwersalna podobno też pod mój samochód...
To tańszą, która się zawieszała oddałem na reklamację i założyłem spowrotem starą sondę. Auto przestało drżeć, praktycznie było to już niewyczuwalne. Wczoraj dostałem nową sondę , wymienili mi tą co się zawiesza. Auto pracuje dużo gorzej, drży na wolnych jak diesel.
Nie wyrzuca żadnych błędów.

A6Paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 wrz 2010, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: A6Paweł » 05 lut 2011, 17:28

no u Ciebie ewidentnie masz problem z doborem mieszanki na ktoryms banku, prawdopodobnie jesli sobnda ( staje ) na 0,1 - 0,4 volta to ktorąs ze stron zalewa paliwem badz (staje) 0,6 -0-8- 1 , 1,2 v to moze sonda miec zwarcie , i wtedy masz uboga mieszanke na jakims banku co tez powoduje nierowna prace...
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....:)

Kaszeszczuk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 388
Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
Imię: Mi hał
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: Kaszeszczuk » 05 lut 2011, 18:18

Mi gazownik zaleca wymianę cewki bo po psiknięciu wodą widać pełno malutkich iskierek na wszystkich cewkach.
Kable i świece nowe NGK, tylko może kable jakieś podróby i teraz dalej nic nie wiadomo.
Objawy to telepanie na lpg ( na benzynie jest ok). Pomaga wzbogacenie drugiego cylindra.
Podczas jazdy kalibracyjnej gazownik stwierdził że na ułamki sekund zanikają odczyty na 2 i 3 cylindrze i że to musi coś być z układem wysokiego napięcia.
A6 C5 2,4 v6, Peugeot 508 i powrót do Audi a6 c7:)

A6Paweł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 wrz 2010, 23:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: A6Paweł » 05 lut 2011, 21:20

Jak coś to mam do sprzedania cewke nową za 300 zł bo kupiłem ale to nie cewka wiec odsprzedam jak cos bo leży..
Płynę tuuu... Płynę tammm..... No przecież kurde AUDI mam ....:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga