dziś w samochodzie zostały wymienione: osłona prawego przegubu, oraz końcówka drążka. Po rozpięciu zawieszenie stracił zbieżność, kierownica musi być mocno przekręcona w prawo, aby jechał prosto.
Problem: zapala się kontrola ASR i ABS powyżej 30km/h - vag pokazuje błąd czujnika skrętu. Kasowanie nie pomaga.
Czy jest to od tego że kierownica jest cały czas mocno skręcona, aby jechać prosto? w poniedziałek zostanie ustawiona zbieżność jak i kierownica na prosto- czy to pomoże, czy może coś innego się stało?
[A6 C5] problem -czujnik skrętu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 415
- Rejestracja: 26 gru 2008, 12:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.6 ADP 101KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Głogów
Tak.Klara pisze:Czy jest to od tego że kierownica jest cały czas mocno skręcona, aby jechać prosto?
Miałem kiedyś taki sam problem ale z taśmą przy kierownicy - okręciłem ją przez przypadek o 360stopni w prawo i po ruszeniu od razu zapalała się kontrolka od ESP.
Błąd wtedy wyskakiwał ten sam co u ciebie.
Obróciłem taśmę spowrotem i jak ręką odjął.
W taśmie jest jakiś taki czujnik który podczas jazdy na wprost puszcza sygnał w odbiornik, a ty gdy masz koło kierownicy lekko skręcone to urządzenie nie odbierze impulsu.
Mam nadzieje, że zrozumiałeś moją wypowiedz.
To działa tak samo jak czujka ruchu - przetniesz jej sygnał np. swoim ciałem to ona sygnalizuje.