Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Moje A6 C5 1,8T

Prezentacja w/w aut.
Robert
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 241
Rejestracja: 24 lut 2008, 22:17
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Robert » 08 cze 2008, 14:18

fajna jest ale moim zdaniem ten silnik jest troche za słaby to tej budy no wiem tuning silnika chip itd. ale po co miń 2.4 w v6 ew. 2.5 diselek i wtedy to jedzie . Sorry kolego takie jest moje zdanie ale oczywiście dbaj o swoją niunie bo jest tego warta :lol:

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 08 cze 2008, 14:43

Robert pisze:fajna jest ale moim zdaniem ten silnik jest troche za słaby to tej budy no wiem tuning silnika chip itd. ale po co miń 2.4 w v6 ew. 2.5 diselek i wtedy to jedzie . Sorry kolego takie jest moje zdanie ale oczywiście dbaj o swoją niunie bo jest tego warta :lol:
tylko robert on ma tam turbo i chyba takiego momentu obrotowego by niemial w 2.4 jak 1.8T chip na 200kucy,a moment obrotowy jest zajeb... wazny :-P ;-)

adi_si
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 07 cze 2008, 21:01
Lokalizacja: Norge Łomża

Post autor: adi_si » 08 cze 2008, 15:43

kolejne fotki
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

uwazam ze 2,4 jest za malo rozwojowy a diesel za bardzo awaryjny i drogi w utrzymaniu (walki, rozrzad, wycieki oleju, pompa wtryskowa a nawet zuzycie paliwa w cyklu miejskim) a budowa 1,8 t jest prosta jak drut

Awatar użytkownika
kylo99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 991
Rejestracja: 23 sty 2008, 15:55
Imię: Adam
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ipswich UK & Lublin PL
Kontakt:

Post autor: kylo99 » 08 cze 2008, 15:47

uwazam ze 2,4 jest za malo rozwojowy a diesel za bardzo awaryjny
no to kolego wypowiedziałes na siebie wojne :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 08 cze 2008, 15:59 przez kylo99, łącznie zmieniany 1 raz.

macieja910

Post autor: macieja910 » 08 cze 2008, 15:55

No wlasnie :-) A wogole co masz na mysli okreslajac 2.4 "za malo rozwojowym"?? ;-)

Dominio2.8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 181
Rejestracja: 27 gru 2007, 18:54
Lokalizacja: PETERBOROUGH

Post autor: Dominio2.8 » 08 cze 2008, 16:07

hmmm ja też się wtrące a jak 2.4 to i pewnie 2.8 jest mało rozwojowy????? hehe wojna :evil:

P.S a co to za jakiś fotomontażyk zrobiłeś kolego bo na fotce koło wodospadu jakąś szabelke widze :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 08 cze 2008, 16:10 przez Dominio2.8, łącznie zmieniany 1 raz.

adi_si
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 07 cze 2008, 21:01
Lokalizacja: Norge Łomża

Post autor: adi_si » 08 cze 2008, 16:09

mam na mysli wszelkie mody celem podniesienia mocy nie mowiac o montazu turbo do v-ki

adi_si
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 07 cze 2008, 21:01
Lokalizacja: Norge Łomża

Post autor: adi_si » 08 cze 2008, 16:32

widzisz nie wszyscy maja te szczescie ze kupuja igielki sa przypadki ze auta jezdza dlugo i bezawaryjnie a inne po jakims czasie zaczynaja niedomagac... moj kolega posiada 2,5 tdi przed litem i ktoregos pieknego dnia koniki pospadaly z hydro i ..... wiadomo kilka tysiecy polecialo

[ Dodano: 2008-06-08, 16:33 ]
Dominio2.8 pisze:hmmm ja też się wtrące a jak 2.4 to i pewnie 2.8 jest mało rozwojowy????? hehe wojna :evil:

P.S a co to za jakiś fotomontażyk zrobiłeś kolego bo na fotce koło wodospadu jakąś szabelke widze :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
zaden fotomontaz norweskie widoki :-) :-)

adi_si
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 07 cze 2008, 21:01
Lokalizacja: Norge Łomża

Post autor: adi_si » 08 cze 2008, 16:46

kolezko ja tez musialem troche nad swoja popracowac, jakis idiota rozrzad zmienial a cieknace uszczelniacze zostawil, uszkodzil kolko pasowe od rozrzadu przeplywka byla uszkodzona, ponadto Norwegia to nie Polska ceny czesci sa duzo wyzsze.... ale chcac byc pewnym auta trzeba je doiwestowac, taka jest kolej rzeczy..
Pozdro
Ostatnio zmieniony 08 cze 2008, 17:21 przez adi_si, łącznie zmieniany 1 raz.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga