Przegrzałem sprzęgło i zapaliła sie lewa (albo prawa patrząc z przodu)część komory silnika.Trwało to ok 20-30 sek. ale wystarczyło do nadpalenia kostek elekt.i wężyków pod kolektorem ssącym.No i właśnie pod kolektorem anajdują się 2 zawory magnetyczne, z 1-wszy mam nadzieję jest wszystko ok.ale z 2-gim mam problem bo niemam pojęcia gdzie powinien iść jeden węzyk.W salone vw dostałem schemat podłaczenia,ale tam brakuje jednego wyjścia być moze jest to starszy model silnika(na załącz. nr.13) niepomógł tez program ETKA 7.0 .Właściwie to co muszę zrobić to zajrzeć pod maskę jakiego kolwiek audi pow.2002r z silnikiem 1.8 T 110kw.Jeśli jesteście wstanie mi pomóc (może zdjęcie) z GÓRY dzięki.
Tomas0377@wp.eu
Prosze sie przywitac w odpowiednim dziale i zapoznac sie z zasadami nazywania tematow
[C5 1.8 T] Problem z podciśnieniem A6 1.8 T 2002
[C5 1.8 T] Problem z podciśnieniem A6 1.8 T 2002
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 27 maja 2008, 08:36 przez tomas0377, łącznie zmieniany 1 raz.
tomas0377
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 135
- Rejestracja: 28 sty 2008, 13:08
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Przemysł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 111
- Rejestracja: 17 maja 2008, 19:43
- Imię: Piotr
- Rocznik: 2021
- Moje auto: A6 C8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podkarpackie
Re: [C5 1.8 T] Problem z podciśnieniem A6 1.8 T 2002
tomas0377 pisze:Przegrzałem sprzęgło i zapaliła sie lewa (albo prawa patrząc z przodu)część komory silnika.Trwało to ok 20-30 sek. ale wystarczyło do nadpalenia kostek elekt.i wężyków pod kolektorem ssącym.No i właśnie pod kolektorem anajdują się 2 zawory magnetyczne, z 1-wszy mam nadzieję jest wszystko ok.ale z 2-gim mam problem bo niemam pojęcia gdzie powinien iść jeden węzyk.W salone vw dostałem schemat podłaczenia,ale tam brakuje jednego wyjścia być moze jest to starszy model silnika(na załącz. nr.13) niepomógł tez program ETKA 7.0 .Właściwie to co muszę zrobić to zajrzeć pod maskę jakiego kolwiek audi pow.2002r z silnikiem 1.8 T 110kw.Jeśli jesteście wstanie mi pomóc (może zdjęcie) z GÓRY dzięki.
Tomas0377@wp.eu
Prosze sie przywitac w odpowiednim dziale i zapoznac sie z zasadami nazywania tematow
Ja moge machnac fotke mojego AWT, tylko napisz dokladnie co Cie interesuje.
cyzko
Na 2-gim schemacie zaznaczyłem go w kolko.Wychodzi on z 2-giego zaworu magnetycznego pod kolektorem ssącym (układ ssący,instalacja podciśnienia,ezektor AWT)na zdjęciu widać brakujący element.
[ Dodano: 2008-06-20, 20:18 ]
Dzieki za odpow.
doprawdy w klubie takim jak ten mozna dowiedziec sie wiele ciekawycz zeczy np. jaki olej lac do silnika,
jaka temp. powinien miec oil lub ciecz
ludzie :!: posiadacze audi a6 powinniscie wiedziec takie bannnalnie proste zeczy bo jak podejrzewam to nie pierwsze samochody w Waszym zyciu.niebawem padnie pytanie czy moge lac disel bo benz. albo inne ..ach :-?
[ Dodano: 2008-06-20, 20:18 ]
Dzieki za odpow.
doprawdy w klubie takim jak ten mozna dowiedziec sie wiele ciekawycz zeczy np. jaki olej lac do silnika,


Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
tomas0377