Witam, mam nadzieję że pomożecie. A7, TDI, 313 KM. Ubywa płyn chłodniczy, ale tylko przy szybkiej jeździe.
Zakładam że uzupełniłem do maxa. I jeżeli jeżdżę nie za szybko, zakładam max 180 km/h nie ma żadnego problemu, nic nie ubywa. Mogę tak jeździć i jeździć. Aczkolwiek doświadczyłem tego może z 2 tygodnie. Później się zapomniałem. Bo wystarczy że przycisnę grubo powyżej 200 km/h, płyn ubywa w mgnieniu oka. Jadąc 240-260 km/h po 5-10 minutach zapala mi się kontrolka o niskim stanie płynu chłodniczego, mimo że pół godziny wcześniej był max w zbiorniczku, bo dolewałem.
Reasumując ubytek jest tylko przy dużych prędkościach, nie zależy od obciążenia silnika. Mogę jeździć bardzo agresywnie, ale nie przekraczając pewnej prędkości, wtedy nic nie ubywa. Spokojna jazda powyżej 220 km/h, na autostradzie, płynu po pół godziny - brak. Tak jak by gdzieś wydmuchiwało na wskutek strumienia ciśnienia powietrza pod maską w czasie szybszej jazdy. Ktoś coś?
[CGQB 3.0 313 KM] Ubytek płynu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 52
- Rejestracja: 06 lis 2014, 18:57
- Imię: Norbert
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 272KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wawa
Re: [CGQB 3.0 313 KM] Ubytek płynu
Dość częsty temat w tym silniku. Między głowicami jest chłodniczka i jest ona zamontowana na tak skomplikowanej uszczelce że bardzo często cieknie.
Poniżej filmik, niestey składający się chyba z 6 częśći, ale jak chcesz skumać jak bardzo zagmatwany temat ten nasz silnik to śmiało spróbuj przebrnąć prze ten ciekawy toutorial :
https://www.youtube.com/watch?v=C2qwwFzOqDM&t=31s
Poniżej filmik, niestey składający się chyba z 6 częśći, ale jak chcesz skumać jak bardzo zagmatwany temat ten nasz silnik to śmiało spróbuj przebrnąć prze ten ciekawy toutorial :
https://www.youtube.com/watch?v=C2qwwFzOqDM&t=31s
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga