Mam problem z ustawieniem lamp w moim S7, reflektory walą mi w ziemię i świecą nisko pomimo maksymalnego ustawienia kluczem ampulowym do góry. Dziwna sprawa. Podczas regulacji reflektorów, kalibracja-basic settings w ODIS, silniczki lamp przed ustawieniem powinny wypoziomować się do pozycji 0, od której należy wykonywać regulację. Mam rację?
Z jakiegoś powodu, podczas procedury nic takiego się nie dzieje. Światła ani drgną. Ustawiam je na maks w górę, ale mimo wszystko dalej jest za nisko, szczególnie prawa lampa wali w ziemię.
Fotka poniżej
Poszedłem o krok do przodu i zrobiłem sobie testy reflektorów. Gdy ODIS ustawia mi reflektor w domniemanym punkcie 0, tj na środku, lampa szybuje w górę.
Procedura z ODIS:

A tutaj efekt - lampa wylądowała w powietrzu po ustawieniu do pozycji zero (no bo jest wyregulowana kluczem maksymalnie do góry). Jakbym na teście dał pozycję (TOP) to pojechałaby jeszcze wyżej.

Robię coś źle z tym ustawianiem ? Po przejściu procedury ustawienia reflektorów/kalibracji matrix, błędy na kompie znikają, światła matrix działają poprawie, ale lampy są ustawione źle.
Zastanawiam się jeszcze, czy problem nie leży gdzieś w czujnikach poziomowania samochodu na zawieszeniu. Mogło się zdarzyć że podczas transportu z USA w kontenerze, gdzie auto stało bez kół na tarczach hamulcowych, możliwe że doszło do ich wygięcia ? Bo błędów samych w sobie nie ma.
Z drugiej zaś strony, przy uruchomieniu auta gdy lampy są w pozycji AUTO, nie dochodzi do testów reflektorów góra-dół. Co więcej, gdyby czujniki były wygięte, to przy procedurze ustawienia lamp, silniki powinny się ustawić do pozycji 0 (Na środku), tak samo jak na teście.
Uprzedzając pytania - lampy posiadają wgraną europejską parametryzację, włączoną funkcję Matrix LED oraz uruchomiony Laser LED (Wraz z niebieską diodą ambiente wewnątrz lampy).
Jakieś pomysły co tu się stanęło ?









