Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
W mojej wersji przedlift sedan RMC bez wzmacniacza właśnie tak jest.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 26 gru 2011, 21:39
- Imię: Jodlowiec
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Holandia
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Zamierzam wymienic glosniki w przednich drzwiach, beda podlaczone do wzmacniacza w bagazniku.
Obecnie mam podstawowy system bez wzmacniacza w dwoch a6 - jedna przedlift, druga polift.
Pierwotnie chcialem zrobic ' po bozemu ' - przeciagnac przewody glosnikowe prosto ze wzmacniacza do drzwi przednich - o ile z prawej strony chyba nie bedzie problemu to od kierowcy jest chyba dosyc ciasno, sa tam bezpieczniki i kompy ktore trzebaby wyciagac zeby dostac sie do przelotki w drzwiach od strony kabiny, no a to niezbyt mi sie usmiecha. Ktos juz mial okazje tam grzebac? Gdyby sie udalo to wzialbym jeszcze sygnal bezposrednio z jednostki w desce wypinajac przewody od glosnikow przednich z kostki quadlock i tam bym podpial przewody do konwertera high-low, ktory bedzie w bagazniku, albo bezposrednio do wzmaka, mam wejscie high in.
Alternatywnie ciachnalbym przewody przed przelotka w drzwiach, albo gdzies po drodze radio- glosniki i dolutowal przewody do konwertera w bagazniku.
Opcja 3 :
Wziac sygnal do wzmacniacza bezposrednio z kostki quadlock - fabryczne przewody idace z kostki do glosnikow obciac za kostka, dolutowac do nich przewody i poleciec z nimi do bagaznika do wzmaka lub konwertera. A obciete przewody idace do drzwi przedluzyc w ten sam sposob i wykorzystac jako glosnikowe do wzmacniacza - wtedy odpada mi grzebanie w przelotkach i ciagniecie przewodow z kabiny do drzwi.
Co polecacie?
Obecnie mam podstawowy system bez wzmacniacza w dwoch a6 - jedna przedlift, druga polift.
Pierwotnie chcialem zrobic ' po bozemu ' - przeciagnac przewody glosnikowe prosto ze wzmacniacza do drzwi przednich - o ile z prawej strony chyba nie bedzie problemu to od kierowcy jest chyba dosyc ciasno, sa tam bezpieczniki i kompy ktore trzebaby wyciagac zeby dostac sie do przelotki w drzwiach od strony kabiny, no a to niezbyt mi sie usmiecha. Ktos juz mial okazje tam grzebac? Gdyby sie udalo to wzialbym jeszcze sygnal bezposrednio z jednostki w desce wypinajac przewody od glosnikow przednich z kostki quadlock i tam bym podpial przewody do konwertera high-low, ktory bedzie w bagazniku, albo bezposrednio do wzmaka, mam wejscie high in.
Alternatywnie ciachnalbym przewody przed przelotka w drzwiach, albo gdzies po drodze radio- glosniki i dolutowal przewody do konwertera w bagazniku.
Opcja 3 :
Wziac sygnal do wzmacniacza bezposrednio z kostki quadlock - fabryczne przewody idace z kostki do glosnikow obciac za kostka, dolutowac do nich przewody i poleciec z nimi do bagaznika do wzmaka lub konwertera. A obciete przewody idace do drzwi przedluzyc w ten sam sposob i wykorzystac jako glosnikowe do wzmacniacza - wtedy odpada mi grzebanie w przelotkach i ciagniecie przewodow z kabiny do drzwi.
Co polecacie?
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Czyli masz RMC jak i u mnie...
Kilka moich najświeższych spostrzeżeń.
W drzwiach nie ma przelotek aby puścić przewód głośnikowy. To co widać jak otworzysz drzwi to wiązka z wtyczką...
Do wtyczki od wewnątrz dochodzą przewody niebieski/czarny a wewnątrz zmienia się kolor do wooferów.
Jako iż sygnał dla twitterów to dokładnie ten sam sygnał co do wooferów to ja przerzuciłem twittery w drzwi i pociągnąłem sygnał od wooferów w drzwiach...
Teraz co do samego sygnału.
Pojawiały się informacje, że sygnał dla konwertera brać z głośników z tyłu i tam powinno być pełne pasmo.
Otóż tak zrobiłem i niestety obserwacja jest taka, że wszędzie pasmo jest cięte.
-Sygnał z głośników przednich jest hałaśliwy, idzie na maksa górą i ma bardzo mało basu - woofery w drzwiach nie grają mimo wzmacniacza.
-Sygnał z głośników tylnych ma sporo basu i woofery przednie zaczynają pięknie żyć. Cierpią na tym twittery, ale w moim przypadku uznałem, że po wyciągnięciu twitterów z podszybia jest to najlepiej brzmiąca opcja.
-Sygnał dla suba nadaje się tylko dla suba
Jedyne czego nie przetestowałem to wzięcia do konwertera z centralnego głośnika w desce... ale chyba nie ma to sensu, bo nie będzie opcji lewo/prawo.
Ogólnie rzecz biorąc całość gra już bez porównania lepiej, ale są jeszcze trzy rzeczy które mnie nurtują:
-co zrobić aby twittery zaczęły pełniej grać, bo mimo wszystko dźwięk z nich jest najsłabszym elementem układu
-skąd wziąć +12v po włączeniu MMI bez względu na zapłon jest włączony czy nie... zaczynam myśleć, że po prostu nie ma takiej możliwości, bo na bezpiecznikach to nie istnieje...
-przy zwiększonym gainie na wzmaku, mam szumy szczególnie w twitterach nawet jak MMI jest wyłączone, ale wzmak ma zasilanie, nie mam pojęcia jak to usunąć...
Kilka moich najświeższych spostrzeżeń.
W drzwiach nie ma przelotek aby puścić przewód głośnikowy. To co widać jak otworzysz drzwi to wiązka z wtyczką...
Do wtyczki od wewnątrz dochodzą przewody niebieski/czarny a wewnątrz zmienia się kolor do wooferów.
Jako iż sygnał dla twitterów to dokładnie ten sam sygnał co do wooferów to ja przerzuciłem twittery w drzwi i pociągnąłem sygnał od wooferów w drzwiach...
Teraz co do samego sygnału.
Pojawiały się informacje, że sygnał dla konwertera brać z głośników z tyłu i tam powinno być pełne pasmo.
Otóż tak zrobiłem i niestety obserwacja jest taka, że wszędzie pasmo jest cięte.
-Sygnał z głośników przednich jest hałaśliwy, idzie na maksa górą i ma bardzo mało basu - woofery w drzwiach nie grają mimo wzmacniacza.
-Sygnał z głośników tylnych ma sporo basu i woofery przednie zaczynają pięknie żyć. Cierpią na tym twittery, ale w moim przypadku uznałem, że po wyciągnięciu twitterów z podszybia jest to najlepiej brzmiąca opcja.
-Sygnał dla suba nadaje się tylko dla suba
Jedyne czego nie przetestowałem to wzięcia do konwertera z centralnego głośnika w desce... ale chyba nie ma to sensu, bo nie będzie opcji lewo/prawo.
Ogólnie rzecz biorąc całość gra już bez porównania lepiej, ale są jeszcze trzy rzeczy które mnie nurtują:
-co zrobić aby twittery zaczęły pełniej grać, bo mimo wszystko dźwięk z nich jest najsłabszym elementem układu
-skąd wziąć +12v po włączeniu MMI bez względu na zapłon jest włączony czy nie... zaczynam myśleć, że po prostu nie ma takiej możliwości, bo na bezpiecznikach to nie istnieje...
-przy zwiększonym gainie na wzmaku, mam szumy szczególnie w twitterach nawet jak MMI jest wyłączone, ale wzmak ma zasilanie, nie mam pojęcia jak to usunąć...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 26 gru 2011, 21:39
- Imię: Jodlowiec
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Holandia
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Miedzy drzwiami jest bez problemu miejsce na przewody. Rozepnij wtyczke molex miedzy drzwiami i wywierc otwory w pustych miejscach, bez problemu wejda porzadne srednice. Robilem to juz w innym aucie z tymi wtyczkami. Mozesz tez zamienic piny w kostkach z przewodami. Zobacz kanal CAS Mielec na youtube ostatnio robili to chyba w A6 c8. Tylko podobno trzeba wyciagac kompa przy slupku i rozbierac troche deski pod kolumna co mi sie srednio usmiecha.Edddisz pisze: ↑28 kwie 2022, 23:25Czyli masz RMC jak i u mnie...
Kilka moich najświeższych spostrzeżeń.
W drzwiach nie ma przelotek aby puścić przewód głośnikowy. To co widać jak otworzysz drzwi to wiązka z wtyczką...
Do wtyczki od wewnątrz dochodzą przewody niebieski/czarny a wewnątrz zmienia się kolor do wooferów.
Jako iż sygnał dla twitterów to dokładnie ten sam sygnał co do wooferów to ja przerzuciłem twittery w drzwi i pociągnąłem sygnał od wooferów w drzwiach...
Teraz co do samego sygnału.
Pojawiały się informacje, że sygnał dla konwertera brać z głośników z tyłu i tam powinno być pełne pasmo.
Otóż tak zrobiłem i niestety obserwacja jest taka, że wszędzie pasmo jest cięte.
-Sygnał z głośników przednich jest hałaśliwy, idzie na maksa górą i ma bardzo mało basu - woofery w drzwiach nie grają mimo wzmacniacza.
-Sygnał z głośników tylnych ma sporo basu i woofery przednie zaczynają pięknie żyć. Cierpią na tym twittery, ale w moim przypadku uznałem, że po wyciągnięciu twitterów z podszybia jest to najlepiej brzmiąca opcja.
-Sygnał dla suba nadaje się tylko dla suba
Ja mam RMC w przed lifciei MIB II w polifcie.
Jedyne czego nie przetestowałem to wzięcia do konwertera z centralnego głośnika w desce... ale chyba nie ma to sensu, bo nie będzie opcji lewo/prawo.
Ogólnie rzecz biorąc całość gra już bez porównania lepiej, ale są jeszcze trzy rzeczy które mnie nurtują:
-co zrobić aby twittery zaczęły pełniej grać, bo mimo wszystko dźwięk z nich jest najsłabszym elementem układu
-skąd wziąć +12v po włączeniu MMI bez względu na zapłon jest włączony czy nie... zaczynam myśleć, że po prostu nie ma takiej możliwości, bo na bezpiecznikach to nie istnieje...
-przy zwiększonym gainie na wzmaku, mam szumy szczególnie w twitterach nawet jak MMI jest wyłączone, ale wzmak ma zasilanie, nie mam pojęcia jak to usunąć...
Przod i tyl sa ciete tak samo, sprawdzalem generatorem czestotliwosci, woofery schodza do ok 25 hz, tweeter jest ciety kondensatorem do niego przylutowanym, ogolnie na glosniki idzie pelne pasmo. Woofer ani z przodu ani z tylu nie jest niczym ciety.
Zastosuj konwerter high-low z autostartem albo wzmacniacz z wejsciem high in tez z wykrywaniem napiecia. Po pojawieniu sie napiecia na wyjsciach razem z jednostka glowna wlaczy sie wzmacniacz. Taki konwerter to np dietz 906 https://www.advertentiex.nl/ad-dietz-90 ... o-diversen albo helix aac3 https://www.amazon.nl/Helix-AAC-3-Conve ... 1080&psc=1
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Jestem zaskoczony, nie rozumiem w takim razie z czego wynika różnica w dźwięku jak biorę sygnał do konwertera z przodu lub z tyłu.
Wzmacniacza nie planuję zmieniać.
Mam taki konwerter
http://sklep.basser.pl/pl/konwentery-i- ... w-rca.html
czy to nie powinno działać w ten sam sposób?
Wzmacniacza nie planuję zmieniać.
Mam taki konwerter
http://sklep.basser.pl/pl/konwentery-i- ... w-rca.html
czy to nie powinno działać w ten sam sposób?
Żeby się dostać do tej wtyczki od wewnątrz wystarczy zdjąć, dźwignię od otwierania maski, a później ten plastik który idzie nad progiem. Potem odkręcasz mechanizm otwierania maski i w tym otworze widzisz ten element. Tylko dostęp tam jest ogólnie słaby.
- ralen
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 176
- Rejestracja: 16 kwie 2019, 14:54
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0.TDI 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Nie szukaj +12 tylko szukaj masy. Te auta mają sterowanie po masie. +12 o ile się nie mylę, masz zawsze.
Miernik w dłoń, kabel czarny masowy dajesz do zawiasu drzwi bądź innej metalowej części karoserii, a czerwonym szukasz wszystkich kabli +12 we wtyczce. Jak znajdziesz i odseparujesz sobie wszystkie kable które podają Ci +12 bądź inny voltarz bez zapłonu i na włączonym zapłonie, to pozostałe kable prawdopodobnie będą od masy. Bierzesz sobie dowolny +12 z tych które sobie odseparowałeś i minusowym wtykiem przeszukujesz pozostałe kable masowe.
Szukasz masowego kabla na którym pojawi Ci się +12 w momencie włączenia zapłonu i po temacie
Było: A4 B6 =)
Jest A6 C7
Jest A6 C7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 26 gru 2011, 21:39
- Imię: Jodlowiec
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Holandia
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Cenne info z ta dzwignia od otwierania maski. Dzieki.Edddisz pisze: ↑29 kwie 2022, 08:48Jestem zaskoczony, nie rozumiem w takim razie z czego wynika różnica w dźwięku jak biorę sygnał do konwertera z przodu lub z tyłu.
Wzmacniacza nie planuję zmieniać.
Mam taki konwerter
http://sklep.basser.pl/pl/konwentery-i- ... w-rca.html
czy to nie powinno działać w ten sam sposób?
Żeby się dostać do tej wtyczki od wewnątrz wystarczy zdjąć, dźwignię od otwierania maski, a później ten plastik który idzie nad progiem. Potem odkręcasz mechanizm otwierania maski i w tym otworze widzisz ten element. Tylko dostęp tam jest ogólnie słaby.
Twoj konwerter powininen byc ok.
Powinien wlaczac wzmacniacz w momencie pojawienia sie napiecia na przewodach,z ktorych bierze sygnal, skoro ma remote. Moj tak robi.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 11 lis 2020, 01:28
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdzieś Tam
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
A więc jednak subwoofer dostaje pełne pasmo tak jak pisałemjodlowiec pisze: ↑29 kwie 2022, 00:15Miedzy drzwiami jest bez problemu miejsce na przewody. Rozepnij wtyczke molex miedzy drzwiami i wywierc otwory w pustych miejscach, bez problemu wejda porzadne srednice. Robilem to juz w innym aucie z tymi wtyczkami. Mozesz tez zamienic piny w kostkach z przewodami. Zobacz kanal CAS Mielec na youtube ostatnio robili to chyba w A6 c8. Tylko podobno trzeba wyciagac kompa przy slupku i rozbierac troche deski pod kolumna co mi sie srednio usmiecha.Edddisz pisze: ↑28 kwie 2022, 23:25Czyli masz RMC jak i u mnie...
Kilka moich najświeższych spostrzeżeń.
W drzwiach nie ma przelotek aby puścić przewód głośnikowy. To co widać jak otworzysz drzwi to wiązka z wtyczką...
Do wtyczki od wewnątrz dochodzą przewody niebieski/czarny a wewnątrz zmienia się kolor do wooferów.
Jako iż sygnał dla twitterów to dokładnie ten sam sygnał co do wooferów to ja przerzuciłem twittery w drzwi i pociągnąłem sygnał od wooferów w drzwiach...
Teraz co do samego sygnału.
Pojawiały się informacje, że sygnał dla konwertera brać z głośników z tyłu i tam powinno być pełne pasmo.
Otóż tak zrobiłem i niestety obserwacja jest taka, że wszędzie pasmo jest cięte.
-Sygnał z głośników przednich jest hałaśliwy, idzie na maksa górą i ma bardzo mało basu - woofery w drzwiach nie grają mimo wzmacniacza.
-Sygnał z głośników tylnych ma sporo basu i woofery przednie zaczynają pięknie żyć. Cierpią na tym twittery, ale w moim przypadku uznałem, że po wyciągnięciu twitterów z podszybia jest to najlepiej brzmiąca opcja.
-Sygnał dla suba nadaje się tylko dla suba
Ja mam RMC w przed lifciei MIB II w polifcie.
Jedyne czego nie przetestowałem to wzięcia do konwertera z centralnego głośnika w desce... ale chyba nie ma to sensu, bo nie będzie opcji lewo/prawo.
Ogólnie rzecz biorąc całość gra już bez porównania lepiej, ale są jeszcze trzy rzeczy które mnie nurtują:
-co zrobić aby twittery zaczęły pełniej grać, bo mimo wszystko dźwięk z nich jest najsłabszym elementem układu
-skąd wziąć +12v po włączeniu MMI bez względu na zapłon jest włączony czy nie... zaczynam myśleć, że po prostu nie ma takiej możliwości, bo na bezpiecznikach to nie istnieje...
-przy zwiększonym gainie na wzmaku, mam szumy szczególnie w twitterach nawet jak MMI jest wyłączone, ale wzmak ma zasilanie, nie mam pojęcia jak to usunąć...
Przod i tyl sa ciete tak samo, sprawdzalem generatorem czestotliwosci, woofery schodza do ok 25 hz, tweeter jest ciety kondensatorem do niego przylutowanym, ogolnie na glosniki idzie pelne pasmo. Woofer ani z przodu ani z tylu nie jest niczym ciety.
Zastosuj konwerter high-low z autostartem albo wzmacniacz z wejsciem high in tez z wykrywaniem napiecia. Po pojawieniu sie napiecia na wyjsciach razem z jednostka glowna wlaczy sie wzmacniacz. Taki konwerter to np dietz 906 https://www.advertentiex.nl/ad-dietz-90 ... o-diversen albo helix aac3 https://www.amazon.nl/Helix-AAC-3-Conve ... 1080&psc=1
Zabierać się będę jednak za podłączenie przednich głośników pod wzmacniacz zobaczę co z tego wyniknie
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Rzeczywiście. Namieszałem trochę, ale sprawdziłem ponownie i już wiem czemu szukałem 12V po włączeniu radia w innym miejscu.jodlowiec pisze: ↑29 kwie 2022, 21:04Cenne info z ta dzwignia od otwierania maski. Dzieki.Edddisz pisze: ↑29 kwie 2022, 08:48Jestem zaskoczony, nie rozumiem w takim razie z czego wynika różnica w dźwięku jak biorę sygnał do konwertera z przodu lub z tyłu.
Wzmacniacza nie planuję zmieniać.
Mam taki konwerter
http://sklep.basser.pl/pl/konwentery-i- ... w-rca.html
czy to nie powinno działać w ten sam sposób?
Żeby się dostać do tej wtyczki od wewnątrz wystarczy zdjąć, dźwignię od otwierania maski, a później ten plastik który idzie nad progiem. Potem odkręcasz mechanizm otwierania maski i w tym otworze widzisz ten element. Tylko dostęp tam jest ogólnie słaby.
Twoj konwerter powininen byc ok.
Powinien wlaczac wzmacniacz w momencie pojawienia sie napiecia na przewodach,z ktorych bierze sygnal, skoro ma remote. Moj tak robi.
Otóż każde otwarcie drzwi na wyłączonym zapłonie powoduje wybudzenie wzmacniacza i mega irytującą sekwencje testowa na subwooferze.
Spotkałeś się może z czymś takim albo ktoś inny z forumowiczowi?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 26 gru 2011, 21:39
- Imię: Jodlowiec
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Holandia
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
nie spotkalem sie z tym. czym sie objawia ta sekwencja testowa na subwooferze?Edddisz pisze: ↑01 maja 2022, 21:17Rzeczywiście. Namieszałem trochę, ale sprawdziłem ponownie i już wiem czemu szukałem 12V po włączeniu radia w innym miejscu.jodlowiec pisze: ↑29 kwie 2022, 21:04Cenne info z ta dzwignia od otwierania maski. Dzieki.Edddisz pisze: ↑29 kwie 2022, 08:48Jestem zaskoczony, nie rozumiem w takim razie z czego wynika różnica w dźwięku jak biorę sygnał do konwertera z przodu lub z tyłu.
Wzmacniacza nie planuję zmieniać.
Mam taki konwerter
http://sklep.basser.pl/pl/konwentery-i- ... w-rca.html
czy to nie powinno działać w ten sam sposób?
Żeby się dostać do tej wtyczki od wewnątrz wystarczy zdjąć, dźwignię od otwierania maski, a później ten plastik który idzie nad progiem. Potem odkręcasz mechanizm otwierania maski i w tym otworze widzisz ten element. Tylko dostęp tam jest ogólnie słaby.
Twoj konwerter powininen byc ok.
Powinien wlaczac wzmacniacz w momencie pojawienia sie napiecia na przewodach,z ktorych bierze sygnal, skoro ma remote. Moj tak robi.
Otóż każde otwarcie drzwi na wyłączonym zapłonie powoduje wybudzenie wzmacniacza i mega irytującą sekwencje testowa na subwooferze.
Spotkałeś się może z czymś takim albo ktoś inny z forumowiczowi?
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Przy otwieraniu drzwi, a nawet auta z kluczyka słychać przekaźnik z tyłu po czym zawsze następuje coś takiego :
https://youtube.com/shorts/1zFjLu103GU?feature=share
https://youtube.com/shorts/1zFjLu103GU?feature=share
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 26 gru 2011, 21:39
- Imię: Jodlowiec
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Holandia
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Wiem co to moze byc.Edddisz pisze: ↑02 maja 2022, 08:57Przy otwieraniu drzwi, a nawet auta z kluczyka słychać przekaźnik z tyłu po czym zawsze następuje coś takiego :
https://youtube.com/shorts/1zFjLu103GU?feature=share
To autodiagnostyka systemu audio.
System sprawdza czy kazdy z glosnikow daje odpowiednia opornosc wysylajac sygnal testowy. Jesli jest nieprawidlowa - masz blad na kompie i system audio nie bedzie dzialal jesli wykryje np. zwarcie.
Pytanie dlaczego tego nie ma na fabrycznym subie? A moze jest?
- KKgg
- Moderator
- Posty: 525
- Rejestracja: 19 gru 2018, 15:32
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0.TDI 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Radom
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Czy dokładając konwerter hi-lo musi być on przystosowany do tego typu testów? Domyślam się, że taki konwerter to nie może być ten z najtańszych prawda?
- Edddisz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 22 lis 2013, 09:15
- Imię: Emem
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
Nie mam pojecia czy fabrycznie to występowało. Nie było tego na pewno słychać, ale fabryczny sub był tak słaby, że jego też nie było słychać więc nie można wykluczyć, że ten test miał miejsce.jodlowiec pisze: ↑02 maja 2022, 11:33Wiem co to moze byc.Edddisz pisze: ↑02 maja 2022, 08:57Przy otwieraniu drzwi, a nawet auta z kluczyka słychać przekaźnik z tyłu po czym zawsze następuje coś takiego :
https://youtube.com/shorts/1zFjLu103GU?feature=share
To autodiagnostyka systemu audio.
System sprawdza czy kazdy z glosnikow daje odpowiednia opornosc wysylajac sygnal testowy. Jesli jest nieprawidlowa - masz blad na kompie i system audio nie bedzie dzialal jesli wykryje np. zwarcie.
Pytanie dlaczego tego nie ma na fabrycznym subie? A moze jest?
To co jest jeszcze istotne to, że ten test występuje na sygnale pobranym do konwertera tylko z suba. Sygnał z tylnych wooferów którego używam do zasilania przodu nie ma takiego testu.
Jak przepinam kable RCA (mam nadzieję 4 kanały) to test wykonuje się na głośnikach z przodu, a na subie nie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 11 lis 2020, 01:28
- Imię: Artur
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdzieś Tam
Re: Car Audio - Wymiana calego naglosnienia - Mateusz
U mnie nic takiego nie wystepuje może dla tego że zasilanie wzmacniacza wzięte z zapalniczki nic takiego nie zauważyłem nawet na oryginalnym subiejodlowiec pisze: ↑02 maja 2022, 11:33Wiem co to moze byc.Edddisz pisze: ↑02 maja 2022, 08:57Przy otwieraniu drzwi, a nawet auta z kluczyka słychać przekaźnik z tyłu po czym zawsze następuje coś takiego :
https://youtube.com/shorts/1zFjLu103GU?feature=share
To autodiagnostyka systemu audio.
System sprawdza czy kazdy z glosnikow daje odpowiednia opornosc wysylajac sygnal testowy. Jesli jest nieprawidlowa - masz blad na kompie i system audio nie bedzie dzialal jesli wykryje np. zwarcie.
Pytanie dlaczego tego nie ma na fabrycznym subie? A moze jest?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga