https://youtu.be/sPQ5NEneRcI
Może ktoś wie jak podejść do tego tematu i chętnie się podzieli wiedzą? Pozdro
Kolego nie bardzo wiem który to 5 cylinder. Wystarczy zamiana z 4 i 5 czy lepiej na osobnych głowicach?sabuk2006 pisze: ↑07 lut 2022, 05:30Witam.
Zamień cewkę z piątego cylindra (bo tu jest wypadanie) na którąś z innego i jeszcze sprawdź tak samo jak na filmiku.
Zobacz co pokaże, jeśli zaś to samo co na filmiku, to zaś zamień z piątego cylindra świecę iskrową.
Przed każdym testem kasuj błędy, nawet jak ich nie ma.
Pozdrawiam.
Witam.
92- jest po 0.0KW
Już na jutro jestem umówiony na ustawienie. Mam nadzieję, że nie będzie mi wyjeżdżać z motorem, chociaż będzie to robił w ramach gwarancji to mi tam rybka. Po podpięciu do kompa gościu wstępnie stwierdził że brak synchronizacji między głowicami dlatego takie są objawy, trzeba ustawić ten rozrząd raz a dobrze. Dam znać pod koniec tygodnia co i jak wyszło.sabuk2006 pisze: ↑31 mar 2022, 05:39Witam.
W bloku 093 powinieneś mieć liczby dodatnie i ujemne.
Z tego co wiem, to chyba tolerancja max powinna być +/- 5KW (przeważnie taka jest przed wymianą rozrządu) oczywiście jak był wcześniej dobrze ustawiony.
Wg mnie, nie jestem aż tak pewny czy taka różnica wpływałaby na wypadanie zapłonu tylko na jeden cylinder (choć to możliwe)
Trzeba jeszcze raz ustawić (z blokadami i odpowiednimi kluczami i siłami dokręcenia) rozrząd.
Pozdrawiam.