damos pisze: ↑31 sie 2020, 13:54
RS6
Ja po przesiadce ze swojej do nowej M5 zauważam, że jest wyraźnie szybciej, ale szoku nie ma. C43 AMG jest wolniejsze - szczególnie powyżej 180kph.
Ten silnik naprawdę potrafi uczynić auto dynamicznym.
Faktycznie wybór kolejnego auta po 3.0TFSI STAGE2 nie jest już taki łatwy...
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Osiągi + komfort
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Żeby poczuć prawdziwe „uderzenie w plecy” pozostaje chyba jedynie coś w stylu dłubanego RS6/7/S8 (pozostając przy marce), bo serie oczywiście bedą szybsze, ale nie będą to jakieś wielkie różnice - M5 wydaje się stock’owo bardzo szybkie, ale jak widać „szoku nie ma”
![:> :>](https://a6klub.pl/images/smilies/ostr.gif)
Od strony kosztów ciekawym rozwiązaniem jest poliftowe A8 D4 z silnikiem 4.0 - turbiny z rs’a, wydech, świece, strojenie i można atakować 700+, a to już pozwala łamać 3s do 100 i 10s do 200 - tu już jest odpowiednie odczucie na plecach
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Mamy w 3city ostatnio przetarty taki „szlak”. Jedyny minus, że jednak D4 swoje lata ma - choć polift nadal według mnie wygląda super.
Sorry za mały OT
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)