Kabelki do RNSE i nie tylko :)
Kabelki do RNSE i nie tylko :)
Witam, jestem w trakcie przekładki RNSE zamiast fabrycznego RNSD które mam, i paru innych rzeczy po przekopaniu się przez wiele wątków nasuwa mi się pare pytań i ciekawostek do rozwiązania może nie niezbędnych do samej przekładki no ale kto pyta nie błądzi.
Wygląda na to że zrobi się wątek z podsumowaniem wiedzy o RNSE i nie tylko , może na końcu uda się opracować to w jakiegoś PDFa i w wrzucić
Instalacja od rnde wygląda tak... :P
ale do rzeczy!
Porównujemy dwie instalacje
moja (jeszcze nie rozbierałem, czekam na przejściówki i komplet paru rzeczy) Audi Allroad 2004 RNS D, recaro bez pamięci,BAU, webasto z pilotem, solar, składane lusterka, tiptronic + shift w kierownicy 3 ramiennej, telefon, bose, zmieniarka CD (instalacja oryginalna, zmieniarka wymieniona na taką z '98/99 żeby nie było problemu z laserem i czytaniem płyt , lusterko wsteczne fotochrom, czujniki ciśnienia w oponach.
DAWCA Audi A6 quattro 2004, RNS E, siedzenia pełna elektryka bez pamięci, BAU, webasto bez pilota, lusterko wsteczne fotochrom, zmieniarka CD, kierownica multifunkcja + shift biegów bez grzania, tiptronic.
1) Anteny, te w rnse mają funkcję diversity, te w rns d nie?, inna końcówki, są przejściówki dostępne na rynku,
np. VNSmedia
http://vnsmedia.shoper.pl/pl/p/Adapter-antenowy-Audi-RNS-E-z-funkcja-DIVERSITY/151
pytanie : czy opłaca się przerzucać też samą antenę która jest na dachu ? Poza tym ze ma trochę krótszy"bat" wydaje się taka sama, co innego jeżeli chodzi o "puszki" wzmacniacze? widzę jeden w tylnym prawym narożniku przyklejony do dachu, niestety naklejką z numerem przez co odczytać nie można co to, ale podejrzewam że właśnie on odpowiada za diversity?
Czy on w allroadzie również jest? czy zwykła przejściówka VNS media nie okraja z jakiejś funkcjonalności?
/dużo roboty bo trzeba by środek wywalić żeby dobrze zrobić. kable do radia, anten, środkowego modułu telefonu idą pod dywanem/
2) w obu autach boczne szyby są z antenami, w dawcy, są takie moduliki po podłączane, czy tez będe takie miał?
strona prawa
są trzy sztuki, dwie z lewej strony, jedna z prawej(tylko przednia antena podłączona tylna wolna, 3) tylna to TV? jaki nr części? taki sam?)
w tylnym lewym boczku koło zmieniarki jest są w moim allroad dwa moduły, jeden odpowiada za wzmocnienie sygnału telefonu 3) drugi nie wiem za co?
w dawcy jest tylko jeden, ten od telefonu identyczny,
różnią się chyba literką na końcu (źle zrobiłem zdjęcie w swoim więc pewności nie mam) i prądem 350mA vs 450mA. Ten z literką A jest z dawcy.
4) a jakieś kable antenowe są zmostkowane, jeszcze nie doszedłem od czego są.
różnice są w koszach które trzymają moduły, te "nowsze"z auta z RNSE, są bardziej przemyślane, odlane w całości, jakoś lepiej się je demontuje, podobnie z deski rozdzielczej, i tunelu środkowego kieszeń od samego radia jest inaczej zbudowana, ale same radia pasuja zamiennie w swoje kieszenie.
4) sterownik ze zdjęcia odpowiada za PDC, znajduje się w bagażniku w tylnym lewym boczku wszystko w okolicach zmieniarki, miał podłączone dwie skrajne wtyczki, wydaje mi się że w aucie było PDC przód i tył, w takim razie za co odpowiada środkowa wtyczka? jakaś nowa / niewykorzystana funkcjonalność ? :):)
5) Pusta wtyczka na instalacji, znaczy się fabrycznie "zaślepiona" znajduje się za tylnym lewym siedzeniem na "kielichu", odpowiada za podłączenie w przypadku dodatkowego siedzenia w bagażniku? ale dlaczego jest w instalacji quattro, myślałem że nie było opcji 3 rzędu siedzeń w quattro ze względu na delikatnie inną płytę podłogową? Nie znalazłem niestety czy ktoś z quattro ma taki rząd siedzeń?
6)moduł telefonu w dawcy, na razie brak pytań
7) moduł klimatronic dawcy,
przy przekładce do mojego (ze względu na delikatnie inną fakturę plastiku przy rnsd i e, oraz że mam nieznacznie wytarte klawisze w swoim,) doczytałem że będę musiał przeprogramować sam moduł, jednak gdzieś mi uciekły linki, wrzuce jak znowu znajdę. Chyba musi być "wpisany" vin samochodu w którym jest. - sprawa na potem.
8) kostki przy samym RNSE, instalacja łączy się biała kostką z instalacją "przodu samochodu" reszta idzie do tyłu do tych wszystkich modułów/ wzmacniaczy radiowych i zmieniarki.
Pytanie czy w allroad też będzie magiczna biała kostka, czy wszystko będzie "zintegrowane" jak we wcześniejszych samochodach (widziałem instalacje rns d "półlift") - bo tak ładnie można by oryginalną instalację radia przerzucić - ah taka fanaberia waham się właśnie między tym a przejściówką :
http://vnsmedia.shoper.pl/pl/p/ISO2-Audi/154
9) gdzieś czytałem o narzędziach do wypinania pinów z kostek, nie chce mi się już bawić małym śrubokręcikiem, szpilką bo jest to upierdliwe, wiecie moze jak nazywa się takie coś i gdzie to kupić do audi? wolę, żeby w instalacji było jak najmniej lutowania.
10) ciekawa kostka w bagażniku koło lewej lampy, wydaje mi się że jest to coś do instalacji haka? może sygnał do zegarów z informacją o podpięciu przyczepy? jak się głębiej zakopie w instalacje moze wyjdzie.
11) Tuner Tv, są rózńe opcje, pełno tego, na chwile obecną najlepszą cenowo wydaje się:
https://sklephadron.pl/tunery-dvb-t/2977-tuner-dvb-t-dtr-1313.html
jednak mam wątpliwości czy pójdzie sterować nim z samego radia / kierownicy?
Wolałbym oryginalny, ale te w naszych rocznikach wychodziły tylko analogowe. Tu są dwie sprawy do zbadania. =>12 i 13
12) tunery oryginalne z naszego rocznika analogowe, z tego co widziałem nie różnią się wtyczkami? tylko literką na końcu numeru, (nie pamiętam które podchodzą do RNSE), pewnie jest to kwestia A: programowa B: zamienionych pinów we wtyczkach tak jak jest to w przypadku zmieniarek (informacja jeszcze nie sprawdzona, gdzieś czytałem ale nie zapisałem wątku niestety)
13) tuner oryginalny ale od nowszego audi 8j0 chyba zaczynają sie tunery dvbt? (w trakcie czytania niemieckich źródeł więc wiedza jeszcze się uploaduje:P)
14) posiadam tuner z półlifta nie zamontowany, po canie, i teraz tak sobie na niego patrzę a tam magiczny napis diversity:D ciekawe czy idzie go podłączyć jakoś do RNSE? uzsykało by się w tedy w miare tanio wyjści chinch do radnia (ew zewnętrznego dvd czy cokolwiek bo TV i tak by nie chodziła bo analogowa)
pozostaje tu pytanie o anteny jest wyjście na 4, więc pewnie podobnie jak ta puszka pod dachem w DAWCY? a 4 antena to ta której brak w tylnej prawej szybie. hmmm tuner niestety pochodzi z sedana więc będzie nieco inna instalacja antenowa
15)Porównianie pinologi RNSE i RNSD
czy to jest wersja high? (to oznaczenie h58 u góry?)
16)PIN. Z mojej widzy wynika że PIN do radia RNSE jest zapisany w pamięci, radio we w jakim samochodzie jest (sprawdza VIN) i nawet przy wyjęciu, odłączeniu akumulatora czy innych manewrach jeżeli jest w oryginalnym samochodzie nie prosi o PIN
Potem pojawi się pewnie kwestia "wpisania do radia" nowego VINu żeby nie pytał za każdym razem, podobnie jak w climatronicu (jak znajdę dorzuce kodowanie)
w momencie wyciągnięcia zaczynają się schody, trzeba znać pin.
znalazłem taki program do wyciągania, czy on ruszy na wersji 192P? podobno tak, ale robił to ktoś już? program z chomika, niby pobrany bez błędów ale trochę się boję uwalić.
http://codecard.eu/car-radio/audi-aisin-navigation-rns-e-unlock-cd/prod_392.html
Ciekawi mnie czy czasem kod pin nie pokrywa się jakoś z cyframi z vinu, na wyświetlaczu ma podobny układ
http://codecard.eu/images/uploads/audi_navi.gif
jeżeli uda mi się u siebie,dam znać.
-----------------
zapraszam do dyskusji, sam w trakcie kopania po necie, i podłączania poszczególnych elementów jak juz wszystkie "kuriery" się zjadą będę uzupełniał wątek
Pozdrawiam!
Wygląda na to że zrobi się wątek z podsumowaniem wiedzy o RNSE i nie tylko , może na końcu uda się opracować to w jakiegoś PDFa i w wrzucić
Instalacja od rnde wygląda tak... :P
ale do rzeczy!
Porównujemy dwie instalacje
moja (jeszcze nie rozbierałem, czekam na przejściówki i komplet paru rzeczy) Audi Allroad 2004 RNS D, recaro bez pamięci,BAU, webasto z pilotem, solar, składane lusterka, tiptronic + shift w kierownicy 3 ramiennej, telefon, bose, zmieniarka CD (instalacja oryginalna, zmieniarka wymieniona na taką z '98/99 żeby nie było problemu z laserem i czytaniem płyt , lusterko wsteczne fotochrom, czujniki ciśnienia w oponach.
DAWCA Audi A6 quattro 2004, RNS E, siedzenia pełna elektryka bez pamięci, BAU, webasto bez pilota, lusterko wsteczne fotochrom, zmieniarka CD, kierownica multifunkcja + shift biegów bez grzania, tiptronic.
1) Anteny, te w rnse mają funkcję diversity, te w rns d nie?, inna końcówki, są przejściówki dostępne na rynku,
np. VNSmedia
http://vnsmedia.shoper.pl/pl/p/Adapter-antenowy-Audi-RNS-E-z-funkcja-DIVERSITY/151
pytanie : czy opłaca się przerzucać też samą antenę która jest na dachu ? Poza tym ze ma trochę krótszy"bat" wydaje się taka sama, co innego jeżeli chodzi o "puszki" wzmacniacze? widzę jeden w tylnym prawym narożniku przyklejony do dachu, niestety naklejką z numerem przez co odczytać nie można co to, ale podejrzewam że właśnie on odpowiada za diversity?
Czy on w allroadzie również jest? czy zwykła przejściówka VNS media nie okraja z jakiejś funkcjonalności?
/dużo roboty bo trzeba by środek wywalić żeby dobrze zrobić. kable do radia, anten, środkowego modułu telefonu idą pod dywanem/
2) w obu autach boczne szyby są z antenami, w dawcy, są takie moduliki po podłączane, czy tez będe takie miał?
strona prawa
są trzy sztuki, dwie z lewej strony, jedna z prawej(tylko przednia antena podłączona tylna wolna, 3) tylna to TV? jaki nr części? taki sam?)
w tylnym lewym boczku koło zmieniarki jest są w moim allroad dwa moduły, jeden odpowiada za wzmocnienie sygnału telefonu 3) drugi nie wiem za co?
w dawcy jest tylko jeden, ten od telefonu identyczny,
różnią się chyba literką na końcu (źle zrobiłem zdjęcie w swoim więc pewności nie mam) i prądem 350mA vs 450mA. Ten z literką A jest z dawcy.
4) a jakieś kable antenowe są zmostkowane, jeszcze nie doszedłem od czego są.
różnice są w koszach które trzymają moduły, te "nowsze"z auta z RNSE, są bardziej przemyślane, odlane w całości, jakoś lepiej się je demontuje, podobnie z deski rozdzielczej, i tunelu środkowego kieszeń od samego radia jest inaczej zbudowana, ale same radia pasuja zamiennie w swoje kieszenie.
4) sterownik ze zdjęcia odpowiada za PDC, znajduje się w bagażniku w tylnym lewym boczku wszystko w okolicach zmieniarki, miał podłączone dwie skrajne wtyczki, wydaje mi się że w aucie było PDC przód i tył, w takim razie za co odpowiada środkowa wtyczka? jakaś nowa / niewykorzystana funkcjonalność ? :):)
5) Pusta wtyczka na instalacji, znaczy się fabrycznie "zaślepiona" znajduje się za tylnym lewym siedzeniem na "kielichu", odpowiada za podłączenie w przypadku dodatkowego siedzenia w bagażniku? ale dlaczego jest w instalacji quattro, myślałem że nie było opcji 3 rzędu siedzeń w quattro ze względu na delikatnie inną płytę podłogową? Nie znalazłem niestety czy ktoś z quattro ma taki rząd siedzeń?
6)moduł telefonu w dawcy, na razie brak pytań
7) moduł klimatronic dawcy,
przy przekładce do mojego (ze względu na delikatnie inną fakturę plastiku przy rnsd i e, oraz że mam nieznacznie wytarte klawisze w swoim,) doczytałem że będę musiał przeprogramować sam moduł, jednak gdzieś mi uciekły linki, wrzuce jak znowu znajdę. Chyba musi być "wpisany" vin samochodu w którym jest. - sprawa na potem.
8) kostki przy samym RNSE, instalacja łączy się biała kostką z instalacją "przodu samochodu" reszta idzie do tyłu do tych wszystkich modułów/ wzmacniaczy radiowych i zmieniarki.
Pytanie czy w allroad też będzie magiczna biała kostka, czy wszystko będzie "zintegrowane" jak we wcześniejszych samochodach (widziałem instalacje rns d "półlift") - bo tak ładnie można by oryginalną instalację radia przerzucić - ah taka fanaberia waham się właśnie między tym a przejściówką :
http://vnsmedia.shoper.pl/pl/p/ISO2-Audi/154
9) gdzieś czytałem o narzędziach do wypinania pinów z kostek, nie chce mi się już bawić małym śrubokręcikiem, szpilką bo jest to upierdliwe, wiecie moze jak nazywa się takie coś i gdzie to kupić do audi? wolę, żeby w instalacji było jak najmniej lutowania.
10) ciekawa kostka w bagażniku koło lewej lampy, wydaje mi się że jest to coś do instalacji haka? może sygnał do zegarów z informacją o podpięciu przyczepy? jak się głębiej zakopie w instalacje moze wyjdzie.
11) Tuner Tv, są rózńe opcje, pełno tego, na chwile obecną najlepszą cenowo wydaje się:
https://sklephadron.pl/tunery-dvb-t/2977-tuner-dvb-t-dtr-1313.html
jednak mam wątpliwości czy pójdzie sterować nim z samego radia / kierownicy?
Wolałbym oryginalny, ale te w naszych rocznikach wychodziły tylko analogowe. Tu są dwie sprawy do zbadania. =>12 i 13
12) tunery oryginalne z naszego rocznika analogowe, z tego co widziałem nie różnią się wtyczkami? tylko literką na końcu numeru, (nie pamiętam które podchodzą do RNSE), pewnie jest to kwestia A: programowa B: zamienionych pinów we wtyczkach tak jak jest to w przypadku zmieniarek (informacja jeszcze nie sprawdzona, gdzieś czytałem ale nie zapisałem wątku niestety)
13) tuner oryginalny ale od nowszego audi 8j0 chyba zaczynają sie tunery dvbt? (w trakcie czytania niemieckich źródeł więc wiedza jeszcze się uploaduje:P)
14) posiadam tuner z półlifta nie zamontowany, po canie, i teraz tak sobie na niego patrzę a tam magiczny napis diversity:D ciekawe czy idzie go podłączyć jakoś do RNSE? uzsykało by się w tedy w miare tanio wyjści chinch do radnia (ew zewnętrznego dvd czy cokolwiek bo TV i tak by nie chodziła bo analogowa)
pozostaje tu pytanie o anteny jest wyjście na 4, więc pewnie podobnie jak ta puszka pod dachem w DAWCY? a 4 antena to ta której brak w tylnej prawej szybie. hmmm tuner niestety pochodzi z sedana więc będzie nieco inna instalacja antenowa
15)Porównianie pinologi RNSE i RNSD
czy to jest wersja high? (to oznaczenie h58 u góry?)
16)PIN. Z mojej widzy wynika że PIN do radia RNSE jest zapisany w pamięci, radio we w jakim samochodzie jest (sprawdza VIN) i nawet przy wyjęciu, odłączeniu akumulatora czy innych manewrach jeżeli jest w oryginalnym samochodzie nie prosi o PIN
Potem pojawi się pewnie kwestia "wpisania do radia" nowego VINu żeby nie pytał za każdym razem, podobnie jak w climatronicu (jak znajdę dorzuce kodowanie)
w momencie wyciągnięcia zaczynają się schody, trzeba znać pin.
znalazłem taki program do wyciągania, czy on ruszy na wersji 192P? podobno tak, ale robił to ktoś już? program z chomika, niby pobrany bez błędów ale trochę się boję uwalić.
http://codecard.eu/car-radio/audi-aisin-navigation-rns-e-unlock-cd/prod_392.html
Ciekawi mnie czy czasem kod pin nie pokrywa się jakoś z cyframi z vinu, na wyświetlaczu ma podobny układ
http://codecard.eu/images/uploads/audi_navi.gif
jeżeli uda mi się u siebie,dam znać.
-----------------
zapraszam do dyskusji, sam w trakcie kopania po necie, i podłączania poszczególnych elementów jak juz wszystkie "kuriery" się zjadą będę uzupełniał wątek
Pozdrawiam!
Siemanko. Udalo Ci sie ogarnac ta zmiane? Sam jestem na etapie zmiany radia z RNS-D DX na RNS-E. Generalnie radio dziala, ale:
-musze je przekodowac
-bardzo slabo odbieraja stacje radiowe - mocno irytujaca sprawa
-jak dopisac radio do modulu komfortu?
Szukalem na forach, ale jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskalem.
-musze je przekodowac
-bardzo slabo odbieraja stacje radiowe - mocno irytujaca sprawa
-jak dopisac radio do modulu komfortu?
Szukalem na forach, ale jednoznacznej odpowiedzi nie uzyskalem.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Niema dużo, przejściówki i jazda.Ramador pisze:dawka7
Dużo jest roboty aby przejść z RNS-D na E ?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Tak, przejściówka quadlock na iso2. Przejściówka diversity do anten.Ramador pisze:Czyli sama wymiana radia i przjściówka ? Żadnego innego prucia ?
Wywalasz moduł TMC spod kierownicy bo jest niepotrzebny. Przy wtyczce mostkujesz CAN L i H i dodatkowo łączysz dwa przewody antenowe.
Gra lepiejRamador pisze:Podobno RNS-E lepiej gra od D
Będzie pasować lecz będą minimalne szpary po bokach. W c5 jest ramka szersza.Ramador pisze:I czy RNS-E będzie pasowało od A4 B6? czy tylko od A6 C5 ?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Tak, kodowanie pod wyposażenie auta. np. kiera multi, lub moduł bluetooth.Ramador pisze:Jakieś kodowania trzeba robić ?
Ale to jak już zamontujesz i odpalisz to potem reszta
Trzeba przeglądać ogłoszenia czasem trafiają się w dobrej cenie, jeszcze możesz sprzedać rns-d i zawsze jakiś grosz wpadnie.Ramador pisze:Zostało tylko poszukać radyjka w dobrej cenie od A6.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Wystaw na ogłoszenie np olx, allegro itd. Ja sprzedałem za 250zł. poszła dość szybko.Ramador pisze:Kto mi kupi RNS-D po LIFCIE, ile za to wezmę ?
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Nie zmienia się podświetlenia.Ramador pisze:W RNS-E zmienia się podświetlanie ?
Jest dostępne.Ramador pisze:Spolszczenie jest dostępne w necie ?
Ja kupiłem uszkodzone za 500zł, ale sprzedałem rns-d za 250 to wyszło że połowa tej ceny, ale wysłałem radio do Gniezna na naprawę i wgranie polskiego menii. także radio z naprawą i Polskim menii to ok 600zł.Ramador pisze:Ile dałeś za swoje radio, bo ceny są różne ?
No ale wiadomo doszło jeszcze kilka innych gadżetów do rns-e to i koszta wzrosły.
No tak do a6 c5 się życzą, ale warto przeglądać. Może akurat sie trafiRamador pisze:Tak przeglądam ceny , to do A6 C5 są najdroższe.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
- Xray T2
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 673
- Rejestracja: 25 paź 2015, 22:25
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Aukcja 1 i 3. Emulator CAN jest tobie niepotrzebny.
Dołożone:
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.
Tempomat, kamerka cofania + kamera przód, elektryczne składanie lusterek, spryskiwacze lamp.
Zmienione z rns-d na rns-e + bluetooth z a4 b6/b7.
Przeróbka tylnych lamp na full led.
Przeróbka przednich lamp na black hella + bixenon + druga soczewka na światła drogowe.