 nikt nie mówił ze bedzie dobrze i tanio :D:D:D
 nikt nie mówił ze bedzie dobrze i tanio :D:D:D[ a6 c5 ] kontorlka oleju na fis
Witam,czytam wasze posty i przy okazji chciałem  zapytać;
Ostatnio musiałem uzupełnić stan oleju i wyszło,że silnik wziął 0,5L na około 5000km,czyli setka na tysiąc. Czy w tych silnikach jest to raczej norma ,czy mam powody się przejmować.
Jeszcze jedno,zauważyłem kilka razy,że jak mocno ją przegonię to po zatrzymaniu się przez jakąś chwilę dymi się spod samochodu i śmierdzi, zapach przypominający palącą się instalacje,albo przytarte sprzęgło,a może poprostu olej gdzieś kapie na kolektory?Co to może być?Czy ktoś z Was miał u siebie taki przypadek?
Proszę o odpowiedż ,Pozdrawiam.
			
			
									
									
						Ostatnio musiałem uzupełnić stan oleju i wyszło,że silnik wziął 0,5L na około 5000km,czyli setka na tysiąc. Czy w tych silnikach jest to raczej norma ,czy mam powody się przejmować.
Jeszcze jedno,zauważyłem kilka razy,że jak mocno ją przegonię to po zatrzymaniu się przez jakąś chwilę dymi się spod samochodu i śmierdzi, zapach przypominający palącą się instalacje,albo przytarte sprzęgło,a może poprostu olej gdzieś kapie na kolektory?Co to może być?Czy ktoś z Was miał u siebie taki przypadek?
Proszę o odpowiedż ,Pozdrawiam.
- posti
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
grzymek72, przeczytaj cały post i bedziesz wiedział o co chodzi ze musiałeś dolać  nie jest długi wiec czasu duzo nei stracisz, albo niech strace, napisze jeszcze raz: te silniki ze wzgfledu na to ze maja turbosprężarke a nawet 2 turbosprężarki maja prawo wciągnac troche oleju, u ciebie moznanawet powiedziec ze wział go bardzo mało :D:D:D
 nie jest długi wiec czasu duzo nei stracisz, albo niech strace, napisze jeszcze raz: te silniki ze wzgfledu na to ze maja turbosprężarke a nawet 2 turbosprężarki maja prawo wciągnac troche oleju, u ciebie moznanawet powiedziec ze wział go bardzo mało :D:D:D
co do twojego drugiego pytania to:
1. moze śmierdziec troche sprzegło jezeli amsz manualna skrzynke :D
2. moze to byc zapaszek przepalonego przez turbo oleju :D
3. moze tez gdzies silniczek sie pocic i kapac na wydech a temperatury tam są ogromne :D
no i to tyle z mojej strony
			
			
									
									 nie jest długi wiec czasu duzo nei stracisz, albo niech strace, napisze jeszcze raz: te silniki ze wzgfledu na to ze maja turbosprężarke a nawet 2 turbosprężarki maja prawo wciągnac troche oleju, u ciebie moznanawet powiedziec ze wział go bardzo mało :D:D:D
 nie jest długi wiec czasu duzo nei stracisz, albo niech strace, napisze jeszcze raz: te silniki ze wzgfledu na to ze maja turbosprężarke a nawet 2 turbosprężarki maja prawo wciągnac troche oleju, u ciebie moznanawet powiedziec ze wział go bardzo mało :D:D:Dco do twojego drugiego pytania to:
1. moze śmierdziec troche sprzegło jezeli amsz manualna skrzynke :D
2. moze to byc zapaszek przepalonego przez turbo oleju :D
3. moze tez gdzies silniczek sie pocic i kapac na wydech a temperatury tam są ogromne :D
no i to tyle z mojej strony

MOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
						- 
				
				liberro
A moim zdaniem Posti poporstu gumy mu śmierdzą jeśli ostro jeżdzi. Miałem podobnie smierdziało tak jakby instalką chodziłęm oglądałem podłanczałem vaga i nic nie było ale po jednej z ostrzejszych jazd "obwąchałem"  opony i zalazłem przyczynę .  Zresztą u mnie po takiej jeżdzie nie idzie nawet za bardzo ręką felgi dotknąć
 opony i zalazłem przyczynę .  Zresztą u mnie po takiej jeżdzie nie idzie nawet za bardzo ręką felgi dotknąć  
 
Co do oleju to juz trochę zgłupiłem i nie wiem czy mi się to przyśniło ten stan minimalny czy co bo zakupiłem dziś dwie banieczki mobila 5w50 ale z ostrożności mówie doleje tylko litr... i co i teraz mam dużo ponad stan więc wychodzi na to ze na 7500 km zjadła o ile wogóle 0,5 l oleju.
Co do nieszczesnej kontrolki z fisa nie pojawiła sie juz dziś ( odpukać ) .
[ Dodano: 2009-04-05, 15:08 ]
aha tylko że u mnie nic nie kopciło 
 
[ Dodano: 2009-04-05, 15:09 ]
aha czy jeśłi oleju jest ponad stan jakieś 5 mm to jest bardzo źle ?
			
			
									
									
						 opony i zalazłem przyczynę .  Zresztą u mnie po takiej jeżdzie nie idzie nawet za bardzo ręką felgi dotknąć
 opony i zalazłem przyczynę .  Zresztą u mnie po takiej jeżdzie nie idzie nawet za bardzo ręką felgi dotknąć  
 Co do oleju to juz trochę zgłupiłem i nie wiem czy mi się to przyśniło ten stan minimalny czy co bo zakupiłem dziś dwie banieczki mobila 5w50 ale z ostrożności mówie doleje tylko litr... i co i teraz mam dużo ponad stan więc wychodzi na to ze na 7500 km zjadła o ile wogóle 0,5 l oleju.
Co do nieszczesnej kontrolki z fisa nie pojawiła sie juz dziś ( odpukać ) .
[ Dodano: 2009-04-05, 15:08 ]
aha tylko że u mnie nic nie kopciło
 
 [ Dodano: 2009-04-05, 15:09 ]
aha czy jeśłi oleju jest ponad stan jakieś 5 mm to jest bardzo źle ?
- posti
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 387
- Rejestracja: 13 lip 2008, 21:20
- Imię: Robert
- Rocznik: 2007
- Moje auto: A4 B7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
jezeli oleju jest za duzo to nawet bardzo nei dobrze bo silnik bedzie sobie chciał znalesc miejsce zeby go wypluć :D:D:D
twój nei dymi bo nie ma chipa jak zrobisz czip to bedzie miał prawo na wysokich obrotach pokazac cos z wydechu ale bedzie to mało widoczne, nei mylic z tym co sie dzieje za klekotami :D:D:D
 jak zrobisz czip to bedzie miał prawo na wysokich obrotach pokazac cos z wydechu ale bedzie to mało widoczne, nei mylic z tym co sie dzieje za klekotami :D:D:D
			
			
									
									twój nei dymi bo nie ma chipa
 jak zrobisz czip to bedzie miał prawo na wysokich obrotach pokazac cos z wydechu ale bedzie to mało widoczne, nei mylic z tym co sie dzieje za klekotami :D:D:D
 jak zrobisz czip to bedzie miał prawo na wysokich obrotach pokazac cos z wydechu ale bedzie to mało widoczne, nei mylic z tym co sie dzieje za klekotami :D:D:DMOC JEST NAŁOGIEM, TURBO PODSTAWA, NITRO ZABAWĄ...
						- goly191
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
no z tym litrem to przesadziłeśliberro pisze:ale z ostrożności mówie doleje tylko litr... i co i teraz mam dużo ponad stan
tak się nie dolewa oleju, bez przesady, jak jest coś poniżej min to dolać, setkę albo z dwie i sprawdzić na miarce, a nie odrazu zalewać litr :shock:
za dużo oleju, to gorzej niż za mało, bo za mało silnik Cię poinformuje że chce olej, a za dużo, będzie go rozpychał i rozwalał uszczelniacze

- 
				
				stefan1981_25
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 23
- Rejestracja: 31 paź 2012, 21:14
- Lokalizacja: Woźniki, Śląskie
Witam,
ja swoim autem preferuje spokojną jazdę jednak ostatnio w drodze pokazała się kontrolka na FIS-e " min. oleju ".
Zastanawiam się ile dolać w takiej sytuacji.
Co radzicie ? Ile oleju jest w silniku jeśli na FIS pokazało " min ".
I ile można dolać w takiej sytuacji ?
Silnik 3.0 ASN.
Dzięki i pozdrawiam.
			
			
									
									ja swoim autem preferuje spokojną jazdę jednak ostatnio w drodze pokazała się kontrolka na FIS-e " min. oleju ".
Zastanawiam się ile dolać w takiej sytuacji.
Co radzicie ? Ile oleju jest w silniku jeśli na FIS pokazało " min ".
I ile można dolać w takiej sytuacji ?
Silnik 3.0 ASN.
Dzięki i pozdrawiam.
1. Fiat 126p 
2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
						2. Golf 3 2.8 - VR 6
3. Ford Cougar 2.5
4. Audi A6 C5 3.0 Quattro Avant
- 
				
				Forum Audi A7
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
 
							











 
 
