Przegrzewanie 3.0 Tdi 313KM
-
IzzzasoCha
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 46
- Rejestracja: 14 paź 2017, 19:40
- Lokalizacja: Cieszyn
- damos
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Auu... czyli jednak kompresja? Więc węże powinny puchnąć...IzzzasoCha pisze: No i Panowie mamy werdykt.
Cisnienie z tloka idzie do zbiorniczka wyrownawczego.
Chyba, ze układ ma nieszczelność - i dlatego płyn ucieka. A jak płyn ucieka to i ciśnienie...
Współczuję koleżance
Bardzo prawdopodobnerepek92 pisze: Może ta usterka była powodem sprzedaży przez poprzedniego właściciela
-
IzzzasoCha
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 46
- Rejestracja: 14 paź 2017, 19:40
- Lokalizacja: Cieszyn
- damos
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Rocznik: 2010
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
Kiedyś słyszałem dopre opinie o tych ludziech: facebook.com/wymiensilnikpl/IzzzasoCha pisze:Kosztowna zgadza sie, ale gdzie tu znalezc pewny silnik uzywany...
To dopiero jest wyzwanie.
ale to było 7 lat temu, więc już mogło się zmienić.
Złe odpalanie może być kwestią np. świec żarowych.IzzzasoCha pisze:Wczoraj juz zaczal zle odpalac, wiec wiem ze jest to juz zlom.
Powodzenia!
Trzymamy kciuki!
-
IzzzasoCha
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 46
- Rejestracja: 14 paź 2017, 19:40
- Lokalizacja: Cieszyn
- repek92
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Czasami lepiej się opłaca naprawić. W tym przypadku jeśli tylko uszczelka to tak czy inaczej trzeba robić dwie koszt uszczelek robocizna. Warto policzyć ile by wyniósł remont. Bo kupić drugi koszt silnika plus wymiana a jak okaże się że po miesiącu będzie podobnie lub gorzej? Jeśli to tylko uszczelki a głowice sprawne to ja bym był za naprawa
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
IzzzasoCha
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 46
- Rejestracja: 14 paź 2017, 19:40
- Lokalizacja: Cieszyn
-
IzzzasoCha
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 46
- Rejestracja: 14 paź 2017, 19:40
- Lokalizacja: Cieszyn
- repek92
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Rocznik: 2003
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Poza tak samo ponieważ jest szybciej i wygodniej auto na podnośnik odkręca się całe zawieszenie z kołyska i skrzynia, wszystkie przewody rozłączyc, po odkręcać co się da auto do góry i silnik zostaje. Tak samo jest wkładany wszystko jest przygotowane i karoserię opuszcza się na silnik. Potem wystarczy przykrecic zawieszenie kołyskę i silnik zamontowany ale jeśli oddasz do warsztatu to będą wiedzieli co i jak
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
IzzzasoCha
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 46
- Rejestracja: 14 paź 2017, 19:40
- Lokalizacja: Cieszyn









