A6 2.7 biturbo Quattro RS look
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 paź 2013, 18:00
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
A6 2.7 biturbo Quattro RS look
Cześć wszystkim,
mam na imię Paweł i chciałbym Wam przedstawić moją kolejną Audikę w stajni :D
auto zakupiłem w Niemczech od drugiego właściciela z przebiegiem 176 tys. km auto serwisowane w ASO do samego końca. Kupiłem z zarysowanym błotnikiem z tyłu i z przodu zobaczycie na fotkach :D
Silnik: BES 250KM katalogowo
Zawieszenie: 1BE
Napęd: oczywiście jedyny słuszny Quattro
Koła: 17'' oryginał (przy zakupie takie były) 16" zima ori
Wyposażenie: Bose, Solardach, Navi RNS-D, xenon, skórzana tapicerka, rolety przeciwsłoneczne tylnych szyb i bagażnika, PDC przód i tył, trójramienna kierownica
Modyfikacje:
Zostały naprawione zarysowania po Niemcu
plus zderzaki przód tył na gładko
dokładka przedniego zderzaka cupra
grill góra i dół RS6
spojler klapy RS6
listwy drzwi S6 piano black
dokładka zderzaka tylnego piano black
blenda piano black
Felgi 18'' oryginalne wzór RS4 B7 montowane w np. A5
Nowe hamulce tarcze Zimmerman plus klocki Hawk HPS
Sprzęgło i poduszki silnika RS4 B5
Wydech downpipe 2,5'' i dalej 2,5'' przelot Magnaflow
wymieniłem turbosprężarki łańcuchy rozrząd wszystkie nagary i oleje zostały wyczyszczone
Po tych modyfikacjach auto legitymowało się mocą 270KM
Obecnie jest po programie w Sportmile i ma 338KM i 440Nm
Lakier i szyby wypolerowałem i zabezpieczyłem powłoką kwarcową
i wiele innych drobnych napraw
Plany:
wymienić tapicerkę na Recaro
założyć lepszy hamulec
Zdjęcia od Niemca przed zakupem
, , , ,
Po modyfikacjach
,
, , , , , ,
mam na imię Paweł i chciałbym Wam przedstawić moją kolejną Audikę w stajni :D
auto zakupiłem w Niemczech od drugiego właściciela z przebiegiem 176 tys. km auto serwisowane w ASO do samego końca. Kupiłem z zarysowanym błotnikiem z tyłu i z przodu zobaczycie na fotkach :D
Silnik: BES 250KM katalogowo
Zawieszenie: 1BE
Napęd: oczywiście jedyny słuszny Quattro
Koła: 17'' oryginał (przy zakupie takie były) 16" zima ori
Wyposażenie: Bose, Solardach, Navi RNS-D, xenon, skórzana tapicerka, rolety przeciwsłoneczne tylnych szyb i bagażnika, PDC przód i tył, trójramienna kierownica
Modyfikacje:
Zostały naprawione zarysowania po Niemcu
plus zderzaki przód tył na gładko
dokładka przedniego zderzaka cupra
grill góra i dół RS6
spojler klapy RS6
listwy drzwi S6 piano black
dokładka zderzaka tylnego piano black
blenda piano black
Felgi 18'' oryginalne wzór RS4 B7 montowane w np. A5
Nowe hamulce tarcze Zimmerman plus klocki Hawk HPS
Sprzęgło i poduszki silnika RS4 B5
Wydech downpipe 2,5'' i dalej 2,5'' przelot Magnaflow
wymieniłem turbosprężarki łańcuchy rozrząd wszystkie nagary i oleje zostały wyczyszczone
Po tych modyfikacjach auto legitymowało się mocą 270KM
Obecnie jest po programie w Sportmile i ma 338KM i 440Nm
Lakier i szyby wypolerowałem i zabezpieczyłem powłoką kwarcową
i wiele innych drobnych napraw
Plany:
wymienić tapicerkę na Recaro
założyć lepszy hamulec
Zdjęcia od Niemca przed zakupem
, , , ,
Po modyfikacjach
,
, , , , , ,
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 paź 2013, 18:00
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Krix0
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 18 kwie 2015, 21:00
- Imię: Artur
- Moje auto: Allroad C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: KGR
Może sprostuje dlaczego pisze o wywaleniu "ledow"
Chodzi o to że męczysz silnik, nie wiem czy wiesz ale przez te kratki w których masz je zamontowane intecoolery łapią powietrze do chłodzenia to pierwsze wąskie gardło przy podnoszeniu mocy, problem zaczyna być pow 350 KM bo intecoolery nie wyrabiają.
Ty masz zapchanie 2/3 kratki tym ledem i ktoś podniusl moc do 338? Albo jest głupi albo ktoś później dołożył ledy po programie.
Chodzi o to że męczysz silnik, nie wiem czy wiesz ale przez te kratki w których masz je zamontowane intecoolery łapią powietrze do chłodzenia to pierwsze wąskie gardło przy podnoszeniu mocy, problem zaczyna być pow 350 KM bo intecoolery nie wyrabiają.
Ty masz zapchanie 2/3 kratki tym ledem i ktoś podniusl moc do 338? Albo jest głupi albo ktoś później dołożył ledy po programie.
Pomoglem ?
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
Daj pomógł Ciebie nic nie kosztuje a mnie motywuje.
Nie zapomnij napisać czy problem znikł po otrzymanych radach, dla potomnych
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 paź 2013, 18:00
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
MarioMAX, tak, mnie również się podobają jak żadne inne zwyczajnie pasują, nie wygląda to jak przyczepione na silę
joter82, wszystkie dodatki są w kolorze czarnym piano black i tak zdecydowanie ma być taki shadow line i taki jak to nazwałeś bałagan jest fajny raczej pozbędę się reszty chromu żeby był full shadow
Krix0, jeśli nazywasz Adama ze Sportmile że jest głupi no to sorry nie mamy o czym gadać auto miało ledy i dopiero został zrobiony program i nic się nie dzieje pewnie dlatego że jeśli się przyjrzysz to oryginalna kratka została zmodyfikowana i wlot powietrza jest teraz wprost na IC ale to ktoś musi wiedzieć jak wygląda chwytak powietrza na IC i wiedzieć jak jest umiejscowiony poza tym auto ma 338KM wiec jak sam zauważasz problem jest od 350KM a prawda jest taka że seryje IC nigdy nie dadzą rady przy ostrym upalaniu przy wysokiej temp. ale to już inna dłuższa historia
joter82, wszystkie dodatki są w kolorze czarnym piano black i tak zdecydowanie ma być taki shadow line i taki jak to nazwałeś bałagan jest fajny raczej pozbędę się reszty chromu żeby był full shadow
Krix0, jeśli nazywasz Adama ze Sportmile że jest głupi no to sorry nie mamy o czym gadać auto miało ledy i dopiero został zrobiony program i nic się nie dzieje pewnie dlatego że jeśli się przyjrzysz to oryginalna kratka została zmodyfikowana i wlot powietrza jest teraz wprost na IC ale to ktoś musi wiedzieć jak wygląda chwytak powietrza na IC i wiedzieć jak jest umiejscowiony poza tym auto ma 338KM wiec jak sam zauważasz problem jest od 350KM a prawda jest taka że seryje IC nigdy nie dadzą rady przy ostrym upalaniu przy wysokiej temp. ale to już inna dłuższa historia
W stajni były Skoda Octavia 1.8T RS / Audi A4 1.8 TS Quattro / Audi A6 2.5TDI Quattro
- PasjonatGT
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 08 kwie 2017, 18:09
- Lokalizacja: Gryfice ZGY
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 maja 2017, 11:02
- Lokalizacja: Mława
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 06 paź 2013, 18:00
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
mati1987, kosztowało mnie to tyle co za materiały, bo robiłem to u zaprzyjaźnionego lakiernika zderzaki były lakierowane w całości bo są na gładko zrobione i wszystko na raz było robione ze spoilerem i dokładkami i nawet już nie pamiętam ile to wyszło ale warto pomalować to bo auto wygląda o niebo lepiej
W stajni były Skoda Octavia 1.8T RS / Audi A4 1.8 TS Quattro / Audi A6 2.5TDI Quattro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga