Po drugie przy obrotach rzędu 2000 mamy prędkość w zależności od biegu, powiedzmy 80 km/h (strzelam
Audi a6 c6 3.0 problem DPF
-
mat1324
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 15143
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Nawet jakbyś katował teraz auto, to nie zapchasz tak szybko nowego DPFa
. Zacznij robić tylko więcej kilometrów w ciągu roku, a Twój sposób wypalania nie będzie już tak skuteczny. Robię rocznie ok. 70 tysięcy km i nie mam problemów z filtrem od prawie 110 tysięcy km, ponieważ tyle przejechałem od zakupu auta (ok. półtora roku).
Po drugie przy obrotach rzędu 2000 mamy prędkość w zależności od biegu, powiedzmy 80 km/h (strzelam
). Jadąc tak przez 15 minut pokonujemy 20 km. Powiedz mi, gdzie tak można jechać
. Na drogach są zakręty, skrzyżowania, inne auta, ograniczenia prędkości itp. Czasami ciężko utrzymać daną prędkość przez kilka kilometrów, a co dopiero przez 20 km :shock: . Jedyne wyjście to jazda autostradą lub ekspresówką.
Po drugie przy obrotach rzędu 2000 mamy prędkość w zależności od biegu, powiedzmy 80 km/h (strzelam
-
arczi0044
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 362
- Rejestracja: 22 cze 2008, 11:16
- Imię: Artur
- Rocznik: 2013
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Witkowo
To raczej instrukcja dla kończącego się filtra, od ponad trzech lat śmigam po lokalnych drogach i nie mam problemu z dpf-em. Wypala się regularnie i wystarcza mu odcinek 15km(droga do pracy), więc nie ma co wrzucać wszystkich do jednego workamat1324 pisze: Jedyne wyjście to jazda autostradą lub ekspresówką.
Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno








