Witam
Mam takie pytanie. Niedawno kupiłem auto, który ma skrzynie multitronic, silnik 2,0 140km BRE. Wcześniej posiadałem Audi C5 2,4 benzyna 170km, multitronic jakoś te biegi wchodziły ładnie a mam odczucie takie na obecnym aucie, żę biegi automatycznie wrzucane są zbyt wysoko. Komputer na trasie pokazuje spalanie 6,1L Ale podczas jazdy zmiana biegów następuje 2000-3000 obrotów jak na disla wolę szybszą zmianę biegów, która jest bardziej ekonomicza. Czy tak jest w każdym aucie?? Czy da się to jakoś modyfikować przez komputer?? Jak u Was jest
[ MULTI] Czy nie za wysokie obroty przy zmienianiu biegów?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Opole
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Nie za bardzo rozumiem o jaką zmianę biegów Ci chodzi,
Multitronic przecież nie ma biegów, płynnie reguluje przełożenie.
To czy zrobi to przy 1500 czy 3000 obrotów zależy tylko i wyłącznie od Ciebie - zależnie ile gazu mu deptasz.
Multitronic przecież nie ma biegów, płynnie reguluje przełożenie.
To czy zrobi to przy 1500 czy 3000 obrotów zależy tylko i wyłącznie od Ciebie - zależnie ile gazu mu deptasz.
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Opole
Faktycznie trochę chaotycznie napisałem, Multitronic ma biegi a dokładnie ten model auta ma 7 biegów. Auto płynnie reguluje przełożenie ale wydaję mi się, że na zbyt wysokich obrotach. Wolał bym aby trochę na niższych obrotach je zmieniał.remont5 pisze:Nie za bardzo rozumiem o jaką zmianę biegów Ci chodzi,
Multitronic przecież nie ma biegów, płynnie reguluje przełożenie.
To czy zrobi to przy 1500 czy 3000 obrotów zależy tylko i wyłącznie od Ciebie - zależnie ile gazu mu deptasz.
A jeszcze jedno pytanie mam, bo żona mówi, że jadąc dzisiaj autem stwierdziła, że jest trochę mułowate tzn dodała mocno gazu, oboty wskoczyły na 3000 ale auto wolno się rozpędzało. Jakie objawy są gdy sprzegło jest wyrobione? Jakie to są koszty w przypadku multitroniców??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 maja 2016, 23:07
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Opole
Podjechać do zwykłego mechanika, który podłączy auto pod komputer?? Czy to muszą być jakieś wyspecjalizowane zakłady. O co prosić ich aby sprawdzili?? Pod kątem czego mają sprawdzać??bendzji pisze:Multi będzie głupieć jak nie dostanie odpowiedniej mocy i momentu w danym zakresie obrotów - skierowałbym się ku dokładnej diagnostyce silnika