[AQD 2.8 193 KM] 2,8 aqd szarpie przy przyspieszaniu błędy s
-
kolczyk21002100
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
[AQD 2.8 193 KM] 2,8 aqd szarpie przy przyspieszaniu błędy s
witam kolegów szukam szukam i nic, mam problem z szarpaniem na wolnych oraz przy przyspieszaniu objaw jest taki jak wypadanie zapłonu jak dam gaz do końca to problem znika jak spokojnie to szarpie wymieniłem około 5 tys temu sonde od strony kierowcy bo jak kupiłem to była uszkodzona i nie dało sie stać na światłach bo strasznie szarpał błąd był że uszkodzona grzałka wymieniłem i ok do teraz. sprawdziłem go wagiem i pokazał coćś takiego
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-00 - -
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-00 - -
i mam pytanie czy czy to możliwe aby padły obydwie, czy to może jakaś nieszczelność lub coś innego. proszę o pomoc bo te sondy są drogie za boscha wołają prawie 300 a może to świece. a dodam że jak kasuje błąd to silniczek pracuje idealnie podpatrzałem bloki i nic takiego nie zauważam a później znów problem i błędy pomocy
[ Dodano: 2016-07-18, 15:47 ]
i jak ma ktoś jakiś pomysł ?
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-10 - - - Intermittent
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-10 - - - Intermittent
17535 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Rich
P1127 - 35-00 - -
17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich
P1129 - 35-00 - -
i mam pytanie czy czy to możliwe aby padły obydwie, czy to może jakaś nieszczelność lub coś innego. proszę o pomoc bo te sondy są drogie za boscha wołają prawie 300 a może to świece. a dodam że jak kasuje błąd to silniczek pracuje idealnie podpatrzałem bloki i nic takiego nie zauważam a później znów problem i błędy pomocy
[ Dodano: 2016-07-18, 15:47 ]
i jak ma ktoś jakiś pomysł ?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
kolczyk21002100
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
gaz mam v generacji więc tam strojenia nie robie a filtry wymieniałem w grudniu czyli jakieś 12 tys km temuMazdomania pisze:Patrząc po błędach to auto ewidentnie zalewa paliwem. Kiedy byłeś na strojeniu i wymianie filtrów gazu ostatni raz?
[ Dodano: 2016-07-18, 16:24 ]
dodam że szarpamie jest na pb i lpg
[ Dodano: 2016-07-18, 16:26 ]
czy to może być jakaś nieszczelność albo nie wiem przepływomierz kłamie ale patrzyłem ile zasysa powietrza i jest chyba w normie bo jest 140 +, - 150
[ Dodano: 2016-07-18, 20:27 ]
http://vaglog.pl/log_271086.html
tu są logi pierwszy benzyna drugi lpg trzeci benzyna czwarty lpg prosze o pomoc
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
jakubczyk_7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 7188
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
kolego po cholerę drugi temat: analiza-logow-28-aqd-vt83571.htm??
-
kolczyk21002100
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
bo tu nie było odzewubendzji pisze: kolego po cholerę drugi temat: anal...d-vt83571.htm??
jak prawidłowo zrobić te logi czytałem żę na trzecim biegu i do odcinki ale ja mam już około 120 więc nie mam jak
te ostatnie to na wolnych z prze-gazówką
jeżeli coś sknociłem to sorki uczę się
[ Dodano: 2016-07-18, 23:26 ]
ale tu koleżanki nie rozumiem, to ze jest coś nie tak to wiem tylko coMazdomania pisze: To w fazie ciekłej robi się wrzut pod maskę i to ma jeździć
[ Dodano: 2016-07-18, 23:29 ]
a tak jeszcze wyczytałem ze jak leje dwa paliwa na raz to też tak może być,
jutro odpale fure i jak przełączy na lpg o odepnę kostki o wtrysków pb
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
To nie jest powód do zakładania wielu tematów. Nie każdy siedzi 24h na forum.kolczyk21002100 pisze:bo tu nie było odzewu
No dokładnie 3 bieg i but w podłodze (no bez kick-downa oczywiście)kolczyk21002100 pisze:jak prawidłowo zrobić te logi czytałem żę na trzecim biegu i do odcinki ale ja mam już około 120 więc nie mam jak
Chodzi mi o to, że dziwne by było gdyby tylko zamontować to pod maską i nic nie ustawiać. Tak poza tym na pewno masz Vgen instalki?kolczyk21002100 pisze:ale tu koleżanki nie rozumiem, to ze jest coś nie tak to wiem tylko co
Ja zawsze tankuję 2 na raz.kolczyk21002100 pisze:a tak jeszcze wyczytałem ze jak leje dwa paliwa na raz to też tak może być,
A i takie "przygazówki" nic nie dają. Robi się zwykłe statyczne dynamiczne logi.
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
-
kolczyk21002100
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
z tego co czytałem o tej instalacji to wszelkie informacje czasy wtrysków itp itd jest brane z kompa samochodu to on jest sterownikiem lpg a komp lpg przekazuje dalej info i tak mam instalacje v generacji lpi vialle z pompą lpg reduktorem ciśnienia (nie parownik) i wtryskami ciekłego gazuMazdomania pisze:Chodzi mi o to, że dziwne by było gdyby tylko zamontować to pod maską i nic nie ustawiać. Tak poza tym na pewno masz Vgen instalki?
Mazdomania pisze:Ja zawsze tankuję 2 na raz.
ja również
Ostatnio zmieniony 19 lip 2016, 00:25 przez kolczyk21002100, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Gość.
-
kolczyk21002100
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
no ok ale mówimy tu o problemie jaki był opisany
wiem że zawsze wszystko sie stroi ale tak samo jak kom pb nieprawdaż, a później sam sie dostosowuje
ale nie jesteśmy tu po to aby sie kłócić tylko rozwiązywać problemy naszych kochanych samochodzików, a więc tak jutro ide sprawdzić teorie którą wyczytałem odnośnie dwóch paliw na raz
, czyli bogato na lpg (będe odczytywał sygnały sond ) jak sprawdze to dam znać, 
wiem że zawsze wszystko sie stroi ale tak samo jak kom pb nieprawdaż, a później sam sie dostosowuje
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
kolczyk21002100
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
kolczyk21002100
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 77
- Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
- Lokalizacja: stargard szcz
wyczytałem na forum lpg że jak na lpg bogato to znaczy żę dwa paliwka leje możę to prawda jak tak to emulator wtrysków do wymianki( wiedze że chyba sobie odpowiedziałem) jak nie sto padam na twarz przed wami i błagam o rade czy to sonda czy nie, emulator mam podłączony pod sonde od strony pasażeraMazdomania pisze:No, bo gaz rozwala Ci korekty i leje aż miło. Widać już w logach, że leje i po błędach widać. Ten test o którym wyżej pisałam wykluczy potencjalny problem benzyny, ale jak mówisz, że na pb ok, to definitywnie problem gazu.








