Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 2.8Q] Cisnienie w cylindrach

Silniki benzynowe
Kris699
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 12 mar 2013, 16:55
Lokalizacja: okolice Wrocławia

Post autor: Kris699 » 03 cze 2015, 23:11

mi najwięcej ubywa jak kręce pod czerwone pole na każdym biegu. im bardziej daje po gazie tym więcej idzie oleju. takie moje spostrzeżenia jeśli chodzi o moją maszyne

xl678
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 56
Rejestracja: 01 kwie 2015, 19:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: xl678 » 12 cze 2015, 17:16

mrowa87 pisze:ok w przyszłym tygodniu wszystko się okaże, wczoraj wróciłem z gór zrobiłem 1500 km z czego 30-40% po górach reszta na autostradach z pełnym załadunkiem i dolewkę zrobiłem raz 0,5l ...
Jak to możliwe, że po tak "ciężkiej" trasie tak mało go ubyło ?!

Na ciężkie warunki to może i mało,ale jak by to policzył to wychodzi,że między wymianami trzeba by dolać 5 litrów.
To już nie jest tak mało.
oczywiście zakładam wymianę co 15 000 km.

mrowa87

Post autor: mrowa87 » 13 cze 2015, 16:39

Co racja to racja za dwa tyg oddaję do mechanika, wymieni uszczelki pod głowicą i uszczelniacze zaworów, zmienię olej i zobaczymy co dalej
w instrukcji producent podaje do 0.5L na 1000km - norma

mateuuusz2
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 mar 2016, 12:15
Lokalizacja: Boguszów-Gorce

Post autor: mateuuusz2 » 03 mar 2016, 12:23

Witam
Wiem że odgrzebuje stary temat ale pytanie co się bardziej opłaca?
Moje Audi na cylindrach ma maksymalna wartość ciśnienia 3. Co lepiej remontować silnik czy kupić nowy?

Audi A6 C5 98r silnik 1.8T AEB 150KM Benzyna + LPG

Pioter211
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 458
Rejestracja: 07 kwie 2015, 10:22
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ALG 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Pioter211 » 03 mar 2016, 16:21

3?? Jeśli masz na myśli stopień sprężania 3:1 to już nie kompresja:)

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 03 mar 2016, 18:10

mateuuusz2 pisze:Moje Audi na cylindrach ma maksymalna wartość ciśnienia 3
Jeśli to ciśnienie sprężania i takie jest na wszystkich garach a silnik da się odpalić to prawdopodobnie jest źle wykonany pomiar.

Nolan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2015, 19:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Nolan » 14 maja 2016, 02:59

witam mam 3 tygodnie temu zerwal mi sie lancuch i uszkodzil walek lewa strona wymienilem i zrobilem ale silnik sie cos dusi na postoju jak wylaczam klime to juz jest ok,dzis dalem do mechanika ponownie myslalem ze cos spartolil z tym walkiem ale on mi mowi ze mam do wymiany przeplywomierz i czujnik lewa strona , nie wiem co myslec bo sprawdzalem cisnienie i na lewej glowicy ta co robilem na wykresie pokazalo mi 7,7,7 a na prawej 9 ,9,9 wiec cos jest zle jedyny sposob to otwieranie silnika planowanie glowicy wtedy uszczelki i td czyli wydatek ok 1500zl???

Gość.

Post autor: Gość. » 14 maja 2016, 11:16

Z takim cisnieniem to chyba juz kaplica co?

1500 za obróbke obu głowic? Zapomnij.

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 14 maja 2016, 13:49

Próba olejowa była robiona?

Nolan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2015, 19:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Nolan » 14 maja 2016, 20:03

Odebralem dzis auto od mechanika wymienil przeplywomierz i silnik juz sie nie dusi, ale podjechalem do innego mechanika sprawdzil mi cisnienie i na glowicy lewej mam juz 11.2 a na prawej 11.9 do wymiany mam jeszcze sonde bo lewa praktycznie wcale nie dziala i ten 2 mechanik bedzie mi uszczelnial pokrywe wymienial napinacz i lancuch i ponoc bedzie wszystko git....proby oleju nie robil mi nikt chyba ja sie nie znam. koszt jaki mie wyniesie to wszystko z robocizna to jakies 3000zl polowe mam juz za soba:P

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 14 maja 2016, 21:27

Nie wiem jak Twoi mechanicy robią pomiary ciśnienia na tłokach (zamknięta przepustnica?), ale przeważnie jak wynik wyszedł kiepski to wlewa się troszkę oleju na denko tłoka żeby zobaczyć jak wzrośnie ciśnienie w cylindrze. Ja miałem tak w dieslu- pierwszy pomiar 24b czyli nieciekawie, po wlaniu oleju 33b czyli lepiej niż fabryka.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl