Witam. Problem polega na tym ze wystepuje podszarpywanie od 1,2 obrotow to 2 tysiecy. Jezdzilem do warsztatow zajmujacymi sie skrzyniami i wykluczaja raczej jej wine. Swiece oraz przewody nowe. Swiece takie jakie byly montowane fabrycznie. Podejrzewam ze cos  moze byc z ukladem podcisnienia lub pompa vacum ale nie wiem czy dobrze robie szukajac w tym przyczyn.  Podsylam 2 zdjecia . najbardziej mnie zastanawia co to za srubka wkrecona w przewod. Jest ona zaslepiona. Z gory dziekuje za rady.
Zdjecie1 
zdj 1 
Zdjecie 2
zdj 2
			
			
													[AML 2.4 165 KM] Szarpiące, skaczące obroty. Uklad podcisnie
- 
				
				pawel_puma2
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 lip 2011, 18:46
- Lokalizacja: Ostrołęka
[AML 2.4 165 KM] Szarpiące, skaczące obroty. Uklad podcisnie
					Ostatnio zmieniony 12 kwie 2016, 21:54 przez pawel_puma2, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
									
						- bendzji
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 7188
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
masz źle podciśnienia podpięte , kompletny bałagan 
to gdzie masz śrubkę to jeśli dobrze pamiętam wchodzi przewód od dodatkowej pompy elektrycznej podciśnienia , jest koło zbiornika wspomagania - musiałby prześledzić u Siebie ale na 99% to
[ Dodano: 2016-04-12, 21:44 ]
Aha ty masz raczej AML bo nie było AJG z multitronikiem
			
			
									
									
						to gdzie masz śrubkę to jeśli dobrze pamiętam wchodzi przewód od dodatkowej pompy elektrycznej podciśnienia , jest koło zbiornika wspomagania - musiałby prześledzić u Siebie ale na 99% to
[ Dodano: 2016-04-12, 21:44 ]
Aha ty masz raczej AML bo nie było AJG z multitronikiem
- 
				
				pawel_puma2
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 lip 2011, 18:46
- Lokalizacja: Ostrołęka
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 7188
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
tu masz temat i fotki aml-24-165-km-wezyki-z-podcisnienia-vt78535.htm
postaram się jutro sprawdzić pod maską w moim gdzie idzie ten wąż ze śrubką
masz tu jeszcze schemat wygrzebany z Elsy , też pomoże
			
			
						postaram się jutro sprawdzić pod maską w moim gdzie idzie ten wąż ze śrubką
masz tu jeszcze schemat wygrzebany z Elsy , też pomoże
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									
						- 
				
				pawel_puma2
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 30
- Rejestracja: 19 lip 2011, 18:46
- Lokalizacja: Ostrołęka
jakieś dzwine błędy mi zaczeły wyskakiwać w czasie szarpania:
16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2)
SPORADYCZNY
16825 (P0441) Evaporative Emission Control System Incorrect Purge Flow
SPORADYCZNY
17831 (P1423) Sec. Air Inj. System (B1) Flow too Low
17819 (P1411) Sec. Air Inj. Sys. (B2) Restricted Flow
16684 (P0300) Random Misfire Detected
SPORADYCZNY
16689 (P0305) Cylinder 5 Misfire Detected
SPORADYCZNY
			
			
									
									
						16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2)
SPORADYCZNY
16825 (P0441) Evaporative Emission Control System Incorrect Purge Flow
SPORADYCZNY
17831 (P1423) Sec. Air Inj. System (B1) Flow too Low
17819 (P1411) Sec. Air Inj. Sys. (B2) Restricted Flow
16684 (P0300) Random Misfire Detected
SPORADYCZNY
16689 (P0305) Cylinder 5 Misfire Detected
SPORADYCZNY
 
							









 
 
