Siemka. Mam problem z a6 mojej mamy. Jakiś czas temu gdy zaczęły się mrozy auto stanęło po 30 kilometrach jazdy. Po wymianie filtra i odpowietrzeniu auto ożyło. Trzeba było je kręcić dłużej niż zwykle ale jeździło normalnie. Silnik ma już prawie 400tys przebiegu więc nie ma co się dziwić przy większym mrozie - tak myślałem. Po jakimś tygodniu auto przestało wkręcać się na obroty. Dodaję mu gazu i wkręca się max do 2,500 tys obrotów. Za to odpala się go lepiej niż wcześniej. Skrzynia normalnie zmienia biegi i nie wchodzi w tryb awaryjny. 2 lata temu miałem podobny problem i winowajcą okazała się pompa wtryskowa. Po regeneracji w serwisie bosch-a wszystko było w porządku. Z tym, że wtedy skrzynia wchodziła w tryb awaryjny po kilku km jazdy. Teraz to nie występuje. Dodam, że w aucie nie ma katów.
VagCom pokazał to --->
Monday, 18 January 2016, 18:54:08
VAG-COM Version: Release 409.1-S
Control Module Part Number: 4B0 907 401 P2
Component and/or Version: 2.5l/4VT EDC 0000AG D60
Software Coding: 01004
Work Shop Code: WSC 02325
6 Faults Found:
01375 - Valves for Engine Mounting: Stage 1
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239)
31-00 - Open or Short to Ground
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18)
31-00 - Open or Short to Ground
01262 - Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
31-00 - Open or Short to Ground
01028 - Fan Relay (J323)
31-00 - Open or Short to Ground
00741 - Brake Pedal Monitoring
27-00 - Implausible Signal
---------------------------------------------------------------------------
Po skasowaniu błędy wyskakują od razu z powrotem. Macie pomysły od czego zacząć? Nie chcę wyciągać pompy bez pewności, że to jej wina. Szukałem w necie co oznaczają te błędy ale nic nie znalazłem. Doszedłem tylko, że pierwszy to jakiś błąd związany z jakimś zaworem koło poduszki? Poprawcie mnie jeśli się mylę. Z góry dzięki za pomoc
 pozdrawiam oraz miłego wieczoru.
 pozdrawiam oraz miłego wieczoru. 
							





 . Dzisiaj zająłem się autem. Wiekszość tych błędów była związana z zaworami magnetycznymi - żaden z nich nie działał. Zacząłem szukać wspólnego powodu dla nich i okazało się właśnie, że bezpiecznik ECU był spalony. lukers4000, sprawdz to u siebie. Znajduje się on pod pokrywą ECU na podszybiu od strony kierowcy. Musisz odkręcić kilka śrubek od czarnej pokrywy i zdjąć ją. Znajdują się tam 2 bezpieczniki [60A] NIE CHODZI O NIE  Twój bezpiecznik to zwykły mały bezpiecznik 15A Znajduje się również w tej samej obudowie ale jest schowany za przekaźnikiem bardziej od strony pasażera, musisz dobrze zajrzeć, łatwo przeoczyć.   Mam nadzieję, że to będzie też Twój winowajca, bo to łatwa i szybka naprawa
 . Dzisiaj zająłem się autem. Wiekszość tych błędów była związana z zaworami magnetycznymi - żaden z nich nie działał. Zacząłem szukać wspólnego powodu dla nich i okazało się właśnie, że bezpiecznik ECU był spalony. lukers4000, sprawdz to u siebie. Znajduje się on pod pokrywą ECU na podszybiu od strony kierowcy. Musisz odkręcić kilka śrubek od czarnej pokrywy i zdjąć ją. Znajdują się tam 2 bezpieczniki [60A] NIE CHODZI O NIE  Twój bezpiecznik to zwykły mały bezpiecznik 15A Znajduje się również w tej samej obudowie ale jest schowany za przekaźnikiem bardziej od strony pasażera, musisz dobrze zajrzeć, łatwo przeoczyć.   Mam nadzieję, że to będzie też Twój winowajca, bo to łatwa i szybka naprawa 



 
 
