



Mikrostyk, zimne luty, albo jak u mnie - uszkodzona nożka - pin idacy do wtyczki od plytki modulu zamka, przy samej plytce byla peknieta, tak, ze dopiero po roztopieniu cyny zaczela sie ruszac. Bardzo banalne, rozbierz zamej i miernikiem po calej sciezce sprwdzaj gdzie jest przerwa w sygnale. W podwieszonych masz opisane dokladnie ktory mikrostyk odpowiada za funkcje safe. Mialem dokladnie ten sam blad dodatkow blad OPENED DUE TO CRASH SIGNAL. Po naprawie oba bledy sie nie pokazuja.krzysztofb51 pisze:ktos wie co moze byc przyczyna ze caly czas wyskakuje mi blad 01561 - left rear door 61-00 - won't de-safe, ponizej dolaczam screeeny z vaga, widac ze tylne lewy drzwi sa stale "safe" czy sa otwarte czy zamkniete czy zablokowane czy nie. Ponadto oswietlenie czy info na fisie dziala jak nalezy
[url=http://images69.fotosik.pl/926/c4f5d27a9c28f030m.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://images67.fotosik.pl/928/aaba19a788417bdcm.jpg]Obrazek[/URL]


auto ma 16 lat, a ze jest juz dosc sporo elektroniki to sie sypie. Podejzewam ze np bmw e60 jak osiagna wiek 20 lat, beda juz szly tylko na zyletki, bo bmw robi kable jakies biodegradalne chyba, juz nie mowiac o swiatlowodach w tych samochodach, to juz nie stare auta gdzie drzwi otwierales mechanicznie kluczykiem a elektryka odpowiadala tylko za odpalenie samochodu.krzysztofb51 pisze:Powoli zaczyna mnie denerwowac ta elektryka w tym samochodzie, te zimne luty. I wogole jak czytam to ten samochod ma same wady (nie liczac silnika). Czujniczki, odklejajaca sie deska, wada radia, wada w licznikach, wada w mikroprzelacznikach no troche tego jest jak na tak "dobry samochod" . postaram sie sprawdzic ten mikrostyczek w drzwiach i zobaczymy co sie okaze;)