[AJK 2.7 230 KM] 2,7 biturbo AJK nie odpala PILNE
[AJK 2.7 230 KM] 2,7 biturbo AJK nie odpala PILNE
Witam, od dłuższego czasu auto gorzej paliło (odpalał za pierwszym ale dłużej kręcił). Najpierw zakręciłem butle żeby sprawdzić czy nie puszcza gazu, nic to nie dało. Odkręciłem butle na trybie awaryjnym na gazie odpala ale od razu gaśnie nawet jak dodaje gazu. Vag nie widzi błędów w silniku. Świece napewno są OK bo mieniałem je gdzieś w grudniu a przebiegu dużego nie zrobiłem. Jakieś sugestie?
Na trybie awaryjnym powinien odpalać i chodzić? Czy to normalne że gaśnie? Sinik był ciepły.
Instalacja BRC.
Na trybie awaryjnym powinien odpalać i chodzić? Czy to normalne że gaśnie? Sinik był ciepły.
Instalacja BRC.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Zabawne, bo miałem taką samą sytuację. Trzeba było długo kręcić. Czasem odpalał na zimnym na dotyk, a czasem nie. Na ciepłym silniku również było podobnie. Auto notorycznie zalewało. Na szczęście zanim doszedłem co jest nie tak to sprzedałem dziada. Instalacja oczywiście BRC - w przyszłości nawet kijem nie ruszę auta z taką instalacją.
No u mnie wlasnie bylo identycznie, juz chyba z rok czasu tak mialem, niezaleznie czy zimny czy cieply raz pali dobrze raz kreci dlugo. Generalnie instalacja w aucie jest ponad 3 lata na biezaco serwisowana i nie mialem z nia nigdy zadnych problemow (raz tylko bezpiecznik zamokl od komputera gazu i trzeba bylo wymienic no ale to szczegol). Co masz na mysli mowiac ze go notorycznie zalewalo? Sondy? VAG widzial bledy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 16 lut 2014, 22:14
- Lokalizacja: Lublin
Po prostu kręcąc długo lekko zalewało silnik i śmierdziało jak odpaliłem auto. Jedyne błędy jakie były to od przepustnicy - po wymianie przepustnicy i tak było to samo
Generalnie były podejrzenia, że może układ zapłonowy ale to też nie. Pod VCDS zero błędów. Zgłupieliśmy totalnie. Ostatecznie po wypytaniu kilku osób pojawił się wniosek, że BRC jest jakieś parszywe bo wiele osób z tą instalacją ma te problemy.
[ Dodano: 2015-06-12, 21:22 ]
Taka rada z mojej strony - pojechać na konsultacje do gazownika, który zajmuje się BRC. Nie dawaj mu do robienia od razu bo może nic nie wymyśli, a skasuje kasę.

[ Dodano: 2015-06-12, 21:22 ]
Taka rada z mojej strony - pojechać na konsultacje do gazownika, który zajmuje się BRC. Nie dawaj mu do robienia od razu bo może nic nie wymyśli, a skasuje kasę.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
po odpaleniu nie było problemów z pracą silnika? nie dusił się? trzeba by sprawdzić korekty podczas pracy na benie i na lpg i porównać. miałem u siebie, co prawda w 2,4, problem po kilku latach użytkowania, wyklepały się wtryski gazowe i dawały więcej paliwa przez co rozjechały się korekty i ciężko palił. można spróbować wykasować korekty i wtedy powinna być poprawa jeśli to będzie wina instalacji.
W sumie rano przy odpaleniu trochę go przyduszało (tak jakby na początku nie wszystkie gary chodziły) ale to przy samym rozruchu po 2 sekundach silnik pracował normalnie nic się nie dławił itp. No niestety korekt nie sprawdzę bo tak jak mówiłem samochód nie odpala (na benzynie zero reakcji, na gazie w trybie awaryjnym odpala i po sekundzie gaśnie) a do gazu nie mam kabelka i programu. Możesz rozwinąć temat kasowania korekt, jak mam to zrobić bo nie w temacie jestem, trzeba odłączyć akumulator na jakiś czas? Czy potem będzie potrzebna regulacja gazu?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Nie. Zrobisz to zwykłym VAG-iem. Kabla do swojego gazu nie kupisz. To jest minus BRC, że sam nic przy tym nie zrobisz, jedynie do gazownika trzeba jechać.SoloZiP pisze: Czyli muszę kupić kupić kabel i mieć program do gazu? Jeśli tak to jaki?
Nie będzie potrzebna regulacja.SoloZiP pisze:Czy po kasowaniu korekt potrzebna będzie regulacja gazu?
Zapraszamy na Klub, forum Audi A8 - A8Team.PL
Weź kolegę do pomocy i niech posłucha czy pompa paliwa się odzywa. Czesto padają jak jeździsz na gazie a w baku rezerwa. Jak masz 4Ă4 to dodatkowy problem bo zbiornik jest dzielony. Chyba że masz uwalony czujnik położenia wału lub dużą nieszczelność. U mnie problemem byl uwalony reduktor gazowy.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))
No wlasnie podejrzewalem tez pompe paliwa, i wlasnie mam ja wyciagnieta. Nie bylo jej slychac wogole zdjalem przewod z pompy i nalozylem przezroczysty zeby zobaczyc czy paliwo idzie - nie poszlo ani kropla pompa stoi. Co do rezerwy to zawsze mam minimum 1/4 baku i chyba nigdy nie dopuscilem do rezerwy benzyny od kiedy mam samochod. Chce teraz pompe podlaczyc na krotko i sprawdzic czy dziala ktos sie orientuje pod ktore piny trzeba podpiac zeby to ruszyc? Da rade podlaczyc pod prostownik?
Bezpiecznik sprawdziłemprzed wyjściem pompy był ok, przekaźnik chyba też bo było czuć pod palcem ze pyka przy włączeniu zapłonu i drugi raz przy probie odpalenia. W kostce tej 4 pinowej od pompy tez był prad a pompa stała. Co dziwne po podłączeniu na krótko pompa coś tam kręci. Teraz juz zglupialem.