[A6 2.8Q] Cisnienie w cylindrach
mrowa87 pisze:ok w przyszłym tygodniu wszystko się okaże, wczoraj wróciłem z gór zrobiłem 1500 km z czego 30-40% po górach reszta na autostradach z pełnym załadunkiem i dolewkę zrobiłem raz 0,5l ...
Jak to możliwe, że po tak "ciężkiej" trasie tak mało go ubyło ?!
Na ciężkie warunki to może i mało,ale jak by to policzył to wychodzi,że między wymianami trzeba by dolać 5 litrów.
To już nie jest tak mało.
oczywiście zakładam wymianę co 15 000 km.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 03 mar 2016, 12:15
- Lokalizacja: Boguszów-Gorce
witam mam 3 tygodnie temu zerwal mi sie lancuch i uszkodzil walek lewa strona wymienilem i zrobilem ale silnik sie cos dusi na postoju jak wylaczam klime to juz jest ok,dzis dalem do mechanika ponownie myslalem ze cos spartolil z tym walkiem ale on mi mowi ze mam do wymiany przeplywomierz i czujnik lewa strona , nie wiem co myslec bo sprawdzalem cisnienie i na lewej glowicy ta co robilem na wykresie pokazalo mi 7,7,7 a na prawej 9 ,9,9 wiec cos jest zle jedyny sposob to otwieranie silnika planowanie glowicy wtedy uszczelki i td czyli wydatek ok 1500zl???
Odebralem dzis auto od mechanika wymienil przeplywomierz i silnik juz sie nie dusi, ale podjechalem do innego mechanika sprawdzil mi cisnienie i na glowicy lewej mam juz 11.2 a na prawej 11.9 do wymiany mam jeszcze sonde bo lewa praktycznie wcale nie dziala i ten 2 mechanik bedzie mi uszczelnial pokrywe wymienial napinacz i lancuch i ponoc bedzie wszystko git....proby oleju nie robil mi nikt chyba ja sie nie znam. koszt jaki mie wyniesie to wszystko z robocizna to jakies 3000zl polowe mam juz za soba:P
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 839
- Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T ANB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mielec
Nie wiem jak Twoi mechanicy robią pomiary ciśnienia na tłokach (zamknięta przepustnica?), ale przeważnie jak wynik wyszedł kiepski to wlewa się troszkę oleju na denko tłoka żeby zobaczyć jak wzrośnie ciśnienie w cylindrze. Ja miałem tak w dieslu- pierwszy pomiar 24b czyli nieciekawie, po wlaniu oleju 33b czyli lepiej niż fabryka.