[AJK 2.7 230 KM] Falujace obroty brak mocy
[AJK 2.7 230 KM] Falujace obroty brak mocy
auto chodzilo normalnie stanolem na swiatlach chcialem gwaltowniej przyspieszyc poczym auto zaczelo przerywac szarpac brak mocy zaswiecila siekontrolka abs i asp. stanolem auto faluje na obrotach gdy obroty sie ustabilizuja gasnie kontrolka abs i asp ale dalej przerywa. dodam gazu to kontrolki abs i asp zaswiecaja sie i tak na okraglo. odpiolem przeplywke auto nie faluje kontrolka abs i asp swieci sie caly czas auto jedzie lepiej ale dalej jest slabe. zna moze ktos przyczyne? prosze o pomoc
Co ma przepływka do ABS i ASP? Hmmm... komputer, ale swoją drogą jak się odepnie przepływkę, to ECU wylicza brakujące dane z MAP sensora, więc drastycznego spadku mocy być nie powinno...
Non in verbis, sed in rebus est!
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
Wiem, że jest potrzebny, a w zasadzie jest jednym z tych urządzeń optymalizujących pracę silnika. Np. EcuMaster potrafi zaemulować przepływomierz na podstawie odczytów z MAP (te zresztą też emuluje oszukując ECU i w ten sposób może poprawić osiągi silnika, ale to już inny temat w sumie :P ). Tak czy inaczej brak przepływomierza nie powinien drastycznie wpływać na osiągi... Komputer nam odpowie, czy to to ![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Non in verbis, sed in rebus est!
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Vexatus, przepływomierz może drastycznie wpłynąć na osiągi silnika,jak stanie na wysokiej wartości to będzie zalewał silnik paliwem, jak na niskiej to będzie się dusił. W tych silnikach nawet świece mogą odebrać Ci 30-40 % mocy jeśli nie będą fafały tak jak się należy.
[ Dodano: 2015-03-28, 08:10 ]
Vexatus, zapalając kontrolkę ABS i ESP komputer pokazuje nam problem elektroniczny,nie ma u nas na zegarach check engine.
[ Dodano: 2015-03-28, 08:10 ]
Vexatus, zapalając kontrolkę ABS i ESP komputer pokazuje nam problem elektroniczny,nie ma u nas na zegarach check engine.
340KM i 500NM ![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Niby racja, chociaż ECU wiedząc o awarii powinien sobie z tym poradzić, ale to prawda, że wysilone silniki są bardziej wrażliwe na niedoskonałości. Ale kolega napisał, że po odłączeniu ma dalej słaby silnik.krystek13 pisze:Vexatus, przepływomierz może drastycznie wpłynąć na osiągi silnika,jak stanie na wysokiej wartości to będzie zalewał silnik paliwem, jak na niskiej to będzie się dusił. W tych silnikach nawet świece mogą odebrać Ci 30-40 % mocy jeśli nie będą fafały tak jak się należy.
O, tego nie wiedziałem, człowiek się całe życie uczykrystek13 pisze:[ Dodano: 2015-03-28, 08:10 ]
Vexatus, zapalając kontrolkę ABS i ESP komputer pokazuje nam problem elektroniczny,nie ma u nas na zegarach check engine.
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Non in verbis, sed in rebus est!
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
Vexatus, -teoretycznie silnik powinien wejść w tryb awaryjny(limp mode) i powinien pracować na sztywnej szynie paliwowej,ale nie zawsze to tak działa. Mi jak padły sondy to silnik się dusił jak by mia za mało paliwa ,a mocy to było może z połowa
Tak jak piszesz,uczymy się całe życie i nie myli się tylko ten co nie robi nic ![<soczek> <soczek>](https://a6klub.pl/images/smilies/soczek.gif)
![:/ :/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
![<soczek> <soczek>](https://a6klub.pl/images/smilies/soczek.gif)
340KM i 500NM ![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
metyoo, czekaj czekaj, szukam... hmmm... :P A może to zależy czy lift czy przedlift, albo czy FIS jest? Ale właśnie zerknąłem do instrukcji A6 C5 i ta kontrolka opisana jest jako "system kontroli spalin" i jej zaświecenie wskazuje niesprawność tegoż systemu, czyli któreś sondy lambda prawdopodobnie ![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
krystek13, Tyto co masz w podpisie zrobiłeś samym programem, czy masz coś więcej namodzone?
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
krystek13, Tyto co masz w podpisie zrobiłeś samym programem, czy masz coś więcej namodzone?
Non in verbis, sed in rebus est!
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
Jest:
A6 C5 Avant Quattro 2001 2,7T + Chips ~300KM
Było: E46 320D, A4 B5 Lift 1.9TDI AFN, 406 1.8, Hyundai Atos Prime, 126p
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
To jest kontrolka "check engine" w każdym silniku wygląda tak samo.
Pulsuje, kiedy wypadają zapłony, zaświeca, jeśli ECU zarejestruje błąd, który się powtarza. Paliła się, kiedy miałem problem z EGT, pai się, kiedy jest problem z katalizatorami, sondami, kiedy samochód przechodzi w tryb awaryjny itd.
Jak widać bez względu na model i markę kontrolka wygląda niemal identycznie
https://www.google.pl/search?q=check+en ... 07&dpr=0.9
W przedliftach może faktycznie nie ma tej kontrolki, ale to nie znaczy, że wszystkie tak mają![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
Pulsuje, kiedy wypadają zapłony, zaświeca, jeśli ECU zarejestruje błąd, który się powtarza. Paliła się, kiedy miałem problem z EGT, pai się, kiedy jest problem z katalizatorami, sondami, kiedy samochód przechodzi w tryb awaryjny itd.
Jak widać bez względu na model i markę kontrolka wygląda niemal identycznie
https://www.google.pl/search?q=check+en ... 07&dpr=0.9
W przedliftach może faktycznie nie ma tej kontrolki, ale to nie znaczy, że wszystkie tak mają
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 230
- Rejestracja: 15 sty 2012, 07:46
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
metyoo, w przed lifcie na prawdę nie ma,u siebie szukałem jeszcze raz specjalnie wczoraj,gdy wywali mi jaki kolwiek bląd to zaczyna mi się świecić abs i kontrola trakcji,
Vexatus, ja mam założone K04 turbawki,pompa paliwa Bosch 044, 440cc wtryski,downpipe decat(zero prekatów i katów),reszta wydechu z RS6 C5, program indywidualny,zesterowana na maximum co moja skrzynia może dźwignąć![:/ :/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
Vexatus, ja mam założone K04 turbawki,pompa paliwa Bosch 044, 440cc wtryski,downpipe decat(zero prekatów i katów),reszta wydechu z RS6 C5, program indywidualny,zesterowana na maximum co moja skrzynia może dźwignąć
![:/ :/](https://a6klub.pl/images/smilies/kwasny.gif)
340KM i 500NM ![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga